Neutrogena ultra nourishing intensive balm

by - srijeda, svibnja 28, 2014


Volim Neutrogenine proizvode, njihova krema za ruke spas je za isušenu kožu, posebice zimi. Kako volim isprobavati različite mazalice za tijelo uvijek sam u potrazi za nečime što će me privući, a Neutrogenin balzam mi se učinio baš zanimljivim tako da sam u svome prvom postu na blogu odlučila prenijeti vam dojmove o njemu.
Iako posjedujem zavidnu kolekciju mazalica za tijelo prelijena sam da bih se mazala svaki dan. S time imam sreću jer je moja koža tijela normalna pa ne zahtjeva svakodnevno mazanje. Mazanje jednom u tjedan ili dva je sasvim dovoljno da mi koža tijela bude meka i njegovana.

Budući da već posjedujem i previše mazalica za tijelo koje čekaju svoj red za korištenje, ovim balzamom sam mazala samo ruke. Za razliku od kože tijela, koža ruku je sklona sušenju i da je ne mažem nakon svakog pranja ruku, imala bih brusni papir umjesto kože. No kako mi je u navici redovito mazanje to nije slučaj. Kreme za ruke dijelim na dnevne i večernje. Kao dnevne kreme volim koristiti one koje se brzo upijaju, ne maste, a dobro njeguju. Prije spavanja koristim hranjivije i masnije kreme koje će mi preko noći obnoviti i dobro hidratizirati kožu.

Balzam se pokazao kao idealna dnevna krema za ruke jer se vrlo brzo upija, ne ostavlja mastan trag već meku i njegovanu kožu, a taj osjećaj ostaje neko vrijeme. Definitivno je idealan za one koji ne vole dugo čekati na upijanje kreme i ubrzo nakon mazanja možete uskočiti u piđamu ili odjeću. I stvarno je pogodan i za mazanje ruku i za mazanje tijela. Proizvođač navodi da njime možete mazati i lice no ja takve proizvode izbjegavam koristiti na licu tako da vam ne mogu prenijeti kakav bi se pokazao u tom slučaju. 

Sama tekstura je vrlo kremasta i lako maziva, iako ga proizvođač naziva balzamom, ima sve karakteristike kreme za tijelo. Smatram da bi bio pogodan za sve tipove kože budući da je lagan i ne masti, a odlično njeguje.
Upakiran je u plastičnu posudicu od 300 ml s poklopcem na odvrtanje, a cijena mu je oko 30 kn. Miris je blag i nenametljiv, jednostavno bih ga opisala kao miris po kremi.
Ekstra hranjivi intenzivni balzam. Intenzivno hrani kako bi donio trenutno olakšanje te zaštitio kožu i podario joj zdravi izgled cijeloga dana. Njegova norveška formula dokazano trenutno pruža olakšanje od zategnutosti i neugode. Obogaćen vitaminom E, pomaže zaštititi kožu od suhoće koja može nastati kao posljedica vanjskih čimbenika. 
Nanijeti svakodnevno na lice, tijelo i ruke. 
Za suhu i vrlo suhu kožu. 

SASTOJCI: Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Petrolatum, Stearyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Tocopheryl Acetate, Palmitic Acid, Stearic Acid, Synthetic Beeswax,  Potassium Cetyl Phosphate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Parfum.




Volite li Neutrogenine proizvode? Jeste li isprobali ovaj balzam?




You May Also Like

2 komentari

  1. nisam koristila ovaj balzam, ali sve što sam koristila od Neutrogene je bilo jako dobro :D
    uglavnom su to bila sredstva za lice :D
    vjerujem da im je ova krema odlična, to je baš onaj tip kreme koji bi trebao odgavarati svima, u svim vremenskim prilikama, odlično što se brzo upija, a ipak njeguje kožu :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Da ti poželim dobrodošlicu ovim putem. :-)
    Jako dobra recenzija za prvi put tako da sjedi - petica! :D Dodat ćemo i plus kako recenzije i tekstovi budu dalje išli. ;) Dogovoreno?
    Nisam ništa koristio od Neutrogene tako da ne mogu dati svoj dojam, ali baš se pitam da li i ovo pomaže kod prikrivanja ili zaglađivanja ljuskica?

    OdgovoriIzbriši