6 Avonovih proizvoda bez kojih ne mogu

by - petak, lipnja 13, 2014



Isprobala sam većinu Avonovih proizvoda, ali ovih 6 su moji apsolutni favoriti. To su proizvodi koje uvijek kupujem i bez kojih ne mogu. Pa krenimo.

 

1. Gelovi za tuširanje

Veliki izbor odličnih mirisa po prihvatljivoj cijeni. Uvijek moj prvi izbor kad su u pitanju gelovi za tuširanje. Recenzija



2. Sprejevi za tijelo

Navukla sam se na ove sprejeve već kod prve upotrebe. Prskam ih po odjeći i miris ostaje dugo. Sviđaju mi se gotovo svi mirisi u ponudi. Uvijek imam barem jedan sprej kod kuće i jedan u torbi.



3. Krema za stopala 

Volim sve Avonove proizvode za stopala, ali umirujuća noćna hranjiva krema za stopala najbolja je od svih. Ugodnog i blagog mirisa lavande ostavlja stopala meka, glatka i fino nahranjena. Nanosim je svaki dan i uvijek imam meka i njegovana stopala.




4. Lakovi za nokte

Kad kažem lakovi za nokte, mislim na Gel finish, 30sek+ i Nailwear pro +. Polovicu moje kolekcije lakova čine Avon lakovi. Što zbog izbora boja, što zbog njihove trajnosti i prihvatljive cijene, totalno sam se navukla.



5. Planet Spa maske za lice

Imam ih nekoliko i sve su mi odlične. Nakon upotrebe lice je meko i nježno i koža nekako sjaji, ali ne mislim to u negativnom, masnom smislu :)



6. Sprej za kosu

Ovo je osvježavajući sprej za kosu. Sviđa mi se njegov miris i koristim ga kada mi kosa poprimi neki miris, kao od cigareta (ne mojih :D), kuhanja ili na dan kad je trebam prati. Ako se koristi na opranoj, vlažnoj kosi, odlično miriši kada sa kosa osuši. Nisam primjetila neki učinak u smislu njege kose, koristim ga samo kao miris. 


Koristite li Avonove proizvode? Koji su vam najdraži?





You May Also Like

1 komentari

  1. super odabir, volim ove gelove za tuširanje :D
    najdraži njihovi proizvodi su mi hidrocolor ruževi,, i maska za kosu od žumanjka i kvasca <3

    OdgovoriIzbriši