Muke po obrvama: Moja priča

by - subota, lipnja 28, 2014



Odmah na početku želim naglasiti da će ovo biti serija od četiri posta. Ne stane u jedan post sve što želim reći o obrvama jer je to jakooo važna tema :)

U ovome postu vam pišem o svojem iskustvu s oblikovanjem obrva.


Godinama sam sama čupala obrve, ali nikad nisam bila zadovoljna njihovim izgledom. Počela sam ih čupati još početkom srednje škole i sad kad gledam slike iz tog razdoblja, vidim da su bile čak i malo pretanke. 

Prije par godina sam odlučila otići u salon na čupanje obrva. Otišla sam u svoj frizerski salon u koji idem godinama jer sam tamo pronašla savršenu frizerku. U salonu mi ih je voskom počupala neka klinka na praksi. Nisu ispale ništa bolje nego što sam si ih i sama znala počupati pincetom, a i jednu mi je malo previše ''odrapila''. Inače nisam konfliktna osoba, bilo mi je neugodno išta reći pa sam se samo pokupila i odlučila više ne dolaziti kod njih na nikakve druge usluge osim frizerskih. U tom salonu nisam imala sreće s obrvama, ali s frizurom jesam. 

Nekih godinu dana poslije ja i dalje nisam bila zadovoljna oblikom svojih obrva pa sam opet otišla u neki frizersko/kozmetički salon. Opet mi ih je ženska (ovaj put nije bila neka praktikantica) počupala voskom, opet nisu izgledale ništa bolje nego što sam si ih ja sama čupala. Srećom, bila je preciznija od klinke iz prvog salona pa su sve dlake koje su trebale bile na broju, ali se ispostavilo da imam osjetljivu kožu i nastali su mi prištići na depiliranom području. Krasno!


E sad sam već imala traumu od kozmetičkih salona i čupanja obrva. Ali i dalje nisam bila zadovoljna svojim oblikom. Pitat ćete zašto ih nisam sama počupala. Jesam, ali nikad nisam bila zadovoljna. Jednostavno si nisam znala to napraviti tako da budem zadovoljna i da mi odgovara. 

Za Valentinovo mi je dečko poklonio poklon-bon u jednom kozmetičkom salonu. 
U njihovom letku sam vidjela da imaju uslugu oblikovanja obrva, nazvala i pitala jel to znači da ja dođem sa obraslim obrvama, a oni ih onda počupaju kako treba. Ženska je rekla da, to znači i rade to s pincetom. U to vrijeme sam opet pustila obrve da obrastu tako da se imalo na čemu raditi. 

Moram priznati da sam teška srca otišla na to oblikovanje. Poučena prethodnim iskustvom bilo me strah da opet neće ispasti dobro. Čak sam htjela i odustati, ali  sam pomislila kako ne može biti gore od prethodna dva puta. 
Zatvorila sam oči i prepustila se. Kad je ženska bila gotova bila sam ODUŠEVLJENA!!
Obrve su bile savršene, ženska je stvarno znala što radi. Ja sam ih čak godinama krivo čupala. 

I baš zbog toga mi je na nekim mjestima valjda oslabio korijen dlake i slabije  rastu i na jednom dijelu je ''rupa''. Taj dio sam ja uvijek čupala, pa nisam ni primjetila, ali sada s novim oblikom taj dio je trebao ostati dlakav (kako da se drukčije izrazim :)). Nije to strašno, kad ih popunim  ne primjeti se da fali dlaka. Ali ipak mene to živcira pa sam opet zapustila obrve i sada mažem ricinusovim sve u nadi da će obrve bit gušće i da će početi rasti dlake na mjestu na kojem fale. A onda opet idem kod te kozmetičarke da mi ih sredi. Pa kako bude. Možda stavim i slike :)

Eto, to bi bilo moje iskustvo s oblikovanjem obrva. Možda i nije neka filozofija sam počupati obrve, ali meni to ne ide. Uvijek počupam previše i nikad ne izgledaju kako treba. 

Zato vam preporučujem da odete u kozmetički salon ako ih prvi put čupate ili ako niste zadovoljne svojim oblikom, ali obratite pozornost na:

- to čime vam čupaju, mislim da bi, ako preoblikujete obrve ili ih prvi put oblikujete,  bilo idealno čupanje pincetom ili koncem, a ne voskom, jer se voskom ne može baš precizno oblikovati. Vosak je dobar za kasnije održavanje. 

- prije odlaska u salon biste trebali otprilike imati u glavi kakve obrve želite, a koji vam oblik najbolje pristaje ovisi o vašem obliku lica.




Kakva je vaša priča s obrvama? Čupate li ih same ili kod kozmetičarke? Imate li neugodnih iskustava?








You May Also Like

8 komentari

  1. Ni meni to nije nikako išlo. Također kad vidim svoje obrve iz školskih dana pomislim gdje mi je glava bila. xD Al bila sam plava, a imam crne obrve pa sam čuda radila. Čupala ih da budu što tanje i što rjeđe da mi se ne vidi tolika razlika. :/ I tak. Užas kad se sjetim.
    A sad, malo pinceta, malo britvica i da vidiš. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam baš tako jako tanko čupala, ali bile su malo tanje nego što su trebale :)

      Izbriši
  2. Kako sam muška osoba, oduvijek sam imao problem spojenih obrva pa sam počeo eksperimentirati sa čupanjem. Jednom sam si napravio totalno tanke obrve da bi mi je bilo neugodno izlaziti iz kuće. Hvala Bogu pa je bilo ljeto pa nisam morao ići na faks. :D Sada idem kod kozmetičarke koja mi ih sredi svaka 4 tjedna i uz to koristi umirujući losion između čupanja pa nemam iritirajuće područje oko obrva kao iz kućne radinosti. :) Na svom blogu sam bio i napisao post o muškom oblikovanju obrva ako te zanima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pročitala post :)
      I super mi je kad si i frajer sredi obrve ako je potrebno :)

      Izbriši
  3. Čupanje obrva ne bi trebala biti prevelika filozofija, samo je potrebno slijediti prirodni oblik, dakle, krenuti izvana prema unutra, i ono najbitnije; znati se zaustaviti na vrijeme. Ne bih imala hrabrosti dati se u ruke nekome da mi ih "oblikuje" :D Doduše, imam sreću da su moje obrve prilično bujne, ali i pravilne, pa nemam puno posla oko njih. Prije sam ih nosila prilično tanke, ali sam se na vrijeme opametila sa čupanjem! Davaj slike, pics or it didn't happen! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, sve to u teoriji zvuči lako, ali nikad mi nisu ispale kako treba.
      Srećom pa sam naišla na tu zadnju kozmetičarku koja je znala što radi. Nije se ni meni lako prepustiti nekome, ali mislila sam, to su obrve, narast će.
      Srećom pa sam otišla kod te kozmetičarke, jer sam NAPOKON i sama skužila kako se to radi i sad ih sama sređujem /o/

      Izbriši
  4. moje su jadne, pa je problem čupati ih jer dovoljno je da počupam jednu krivu dlaku i ode cijela koncepcija :(
    čupam ih sama, ne dam se drugima u ruke

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to je baš problem i moje su se prorijedile zbog godina krivog čupanja :(

      Izbriši