New In: Avon

by - nedjelja, lipnja 15, 2014




Svaki put kad mi dođe paket iz Avon osjećam se kao da je Božić. Ovo su stvarčice koje sam ovaj put naručila. Uvijek si kažem da moram smanjiti doživljaj i manje naručiti, ali mi to rijetko pođe za rukom.


LUXE SVJETLUCAVA PODLOGA - sadrži neke sitne, sitne svjetlucave čestice, čini mi se zgodno za ljeto. Nijansa je Nude Bodice.

EXTRA LASTING PODLOGA - ovu još nisam isprobala, a bila je na sniženju, pa sam uzela za probu. Nijansa je Natural Beige što je malo tamnije od onoga što inače koristim, bit će savršena za ljeto, kada malo potamnim :D


SVJETLUCAVE PERLE - ovim perlama sam se najviše veselila, ali nekako nisu ispunila očekivanja. Na ženskoj u katalogu su izgledale sjajnije (naravno :D), a tome sam se baš nadala. Neću odmah dati negativan komentar o njima, samo sam ih na ruci isprobala, tako da će se još pokazati kakve su. Možda ih na kraju budem obožavala :)

ILUMINATOR I BRONZER - novi proizvod, dostupan je tek od kataloga 9/2014. Čini mi se super, moram ga još isprobati. Dolazi u dvije nijanse, Light Bronze i Medium Bronze. Ja sam uzela Light.


PILING - inače ne kupujem pilinge, radim ih sama, ali ovaj ima sitne abrazivne čestice i uzela sam ga za neku češću upotrebu prije ljetovanja. Miris je ooodličan, po čokoladi. Toliko odličan, da su napisali da proizvod nije za  jelo hehehe


SJENILO U OLOVCI - ambalaža mi se ne sviđa jer je plastična, ali takvi su svi Color Trend proizvodi. Za sada mi se sviđa, vidjet ću još kakva će ispasti na očima. Dolazi u tri nijanse, ja sam uzela Gilded Sail.


LUXE SJAJILO - sjajilo mi je super, ne ljepi se, nema velike šljokice, na prvu mi je super. Nijansa je Romantic Rose.

LUXE MASKARA - solidna maskara, nije me posebno oduševila, al nemam ni zamjerke. Idealna za svaki dan.

SPREJ ZA FIKSIRANJE MAKE UPA I PODLOGA ZA SJENILO - u ovom katalogu, 8/2014., sprej za fiksiranje nije bio dostupan, ali kao Avon Lady sam imala pogodnost kupiti set od ova dva proizvoda za 49 kn. Oboje čeka isprobavanje. Inače, sprej je opet dostupan u katalogu 9 po cijeni od 29 kn.


I to bi bilo to od moje narudžbe. U katalogu 9 sam opet našla hrpu novih i divnih stvarčica, tako da možete očekivati novi new in iz Avona, a ja mogu očekivati bankrot :)



Naručujete li i vi iz Avona? Što ste zadnje kupili?






You May Also Like

7 komentari

  1. Plus za sve na čemu piše da nije za jelo! Avonov piling me osvojio na prvi šnjuh :Đ Dvoumim se između par avonovih pudera, te se nadam recenziji. Avon baza za sjenila je jedna od boljih, redovno obnavljam zalihe :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ima tu finih stvari. Najviše mi se sviđa opis čokoladnog pilinga. :D I ja sam se učlanio kao Avon Gentlemen. Mislim da sam od 5. kampanije, ali ne trudim se previše oko privlačenja drugih da kupe već kupujem radi sebe i šire obitelji ako netko želi. U 8. kampaniji nisam ništa kupio budući da imam previše stvari u svojoj postavi. Da li se katalog 9. kampanije dobije na kućnu adresu ako se ništa ne naruči? Baš me zanima što to toliko ima novoga u novoj kampaniji čim spominješ opetovani new in. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. odlične stvari od AVON-a :D
    baš me zanimaju fiksator i baza za sijenilo :D
    a i piling me privlači :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako volim Avon i katalošku prodaju općenito :D Zadnje sam kupila mirisne sprejeve ruža/kakao i trešnjin cvijet, a maslac za tijelo od kakaa nebih mijenjala nizašto na svijetu, toliko mi je dobar :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Iluminator i bronzer u jednom pakovanju se čine kao dobra investicija, a uopšte nije skupo. Ovo je prvo što me privuklo u katalogu i što možda na kraju i naručim :)
    Luxe maskaru sam imala i s prošlom narudžbom došla je nova, ali isto kao da nije ista maskara jer je ova nova nekako suha i ništa posebno ne radi trepavicama.

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam skoro sve ove proizvode haha :D Perle su meni super sjajne, probaj ih na licu :) Baza za sjenu je nešto što svakodnevno koristim i bez čega mi nijedno šminkanje ne može proći. A Luxe puder sam potrošila i ne mogu ga prežaliti :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Piling je za pojesti :D mislila da sam naručim bronzer/iluminator, ali već ih imam nekoliko, a rijetko ih koristim. Baš me zanima kakav je. :) Bazu imam, odlična je. :)

    OdgovoriIzbriši