Avon Senses gelovi za tuširanje

by - utorak, lipnja 10, 2014



Ovih dana, kad je toooliko vruće i kad 10 puta dnevno pomislim na tuširanje, odlučila sam se za recenziju gelova za tuširanje. Točnije, Avon gelova za tuširanje.

Kad su u pitanju gelovi za tuširanje stvarno nisam zahtjevna. Ne treba mi posebna njega kože jer ionako koristim losion za tijelo. Ono što želim je da obavi svoj posao, znači opere kožu, da fino miriše i da taj miris koliko toliko vremena ostane na koži i nakon tuširanja. I upravo to je razlog zašto obožavam Avon Senses gelove za tuširanje. 

Dolaze u raznim mirisima, za svaki ukus ponešto. Ambalaža je 250 ml, 500 ml, pa čak i 750 ml. Prihvatljive su cijene, ovisno o katalogu, ali ponekad možete naići na 500 ml za 17 kn. 

Nanose se kao i svi gelovi za tuširanje: zapjenite na koži i isperete.

Trenutno sam, u katalogu 8/2014, nabrojala 10 različitih mirisa, ali stalno se nadopunjavaju. Svako toliko izbace novi miris koji oduševi. 
Nakon tuširanja miris ostaje na koži, rekla bih, nekih 15ak min.
U tom se vremenu ionako namažem losionom pa se miris gela izgubi. Ne znam kako vi, ali ja stvarno volim kad koža miriši po gelu za tuširanje neko vrijeme nakon tuširanja. 
Usporedbe radi, koristila sam jedan Nivein gel za tuširanje i uopće nisam skužila da mi koža ne miriši po njemu sve dok nisam opet počela s Avonovim . 
Malo je reći da sam oduševljena ovim gelovima. To su jedini gelovi koje koristim i  namjeravasm ih nastaviti koristiti. 
Najdraži mirisi su mi  Garden of Eden, Seventh Heaven, Be Radiant, Recharge i definitivno najdraži Winter Cocoon.

Sastojci: aqua, sodium laureth sulfate, glycerin, cocamide mea, polysorbate 20, sodium chloride, cocamidopropyl betaine, parfum, PEG 150 pentaerythrityl tetrastearate, disodium edta, benzophenone 3, phosphoric acid, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, CI 17200, linalool, limonene



Jeste li isprobali ove gelove? Koji su vam mirisi najdraži?







You May Also Like

0 komentari