Veseli noktići za tmuran dan

by - utorak, lipnja 24, 2014



Zadnja dva tjedna sam svaki drugi dan mijenjala lak, ali nikako da poslikam i stavim na blog.

Danas sam uhvatila vremena, a na red je došla jedna šarena kombinacija lakova. 
Taman veselo i šareno za nekako tmuran dan, barem je takav bio ujutro kada sam slikala noktiće.

Sva tri laka su iz Avona, u nijansama Inspire, Teal i Wandering Rose.


Lakove iz Avona obožavam, čine većinu moje kolekcije lakova za nokte. Imaju veliki izbor boja i prilično dugo traju na noktima. 

Još ćete se nagledati mojih noktića s tim lakovima :)





Kakve lakovi vi koristite u zadnje vrijeme? Što kažete na ove tri nijanse?




You May Also Like

7 komentari

  1. Svi su divni, pravi ljetni, a žuti mi je genijalan :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ma vidi ti malog zutog kako je pigmentiran :) prekrasni su lakici :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ovaj rozi i divan mi je, tako lijepo osvjezi nokte bojom .<3

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš sam stavila teal, ali speed dry verzija, čini mi se malo tamniji od ovog tvog.. svi su krasni!

    OdgovoriIzbriši
  5. super lakovi :D
    najljepši mi je žuti <3

    OdgovoriIzbriši