New In: Avon, Oriflame, Maybellline, DM....

by - subota, srpnja 26, 2014





Ovo su proizvodi koje sam kupila u zadnjih mjesec i pol. Pa krenimo redom. 



Avon Plump Pout sjajilo mi je drugo u kolekcji, ovo je u nijansi Luscious Mauve. Odlična su mi ta sjajila, lagano hlade kada se nanesu na usne. I kad se nanese na usne nije tako tamno kao što izgleda.
Kad sam vidjela ova b.pretty sjajila morala sam odmah kupiti dva. Sviđa mi se pakiranje, a i nijanse su super. Nisam sigurna koje su nijanse koje imam jer sam skinula naljepnice čim sam ih kupila, a više se ne sjećam. I s obzirom da dođu 15 kn, odlična su!






Obožavam Avon lakove pa sam tako morala kupiti i ovaj Avon Glow Nailwear pro limited edition. Zapravo je malo tamniji nego što je ispao na slici.
Narančasta je trend ove sezone pa sam nabavila ovaj Maybelline Colorama lak u nijansi 101. Također je malo tamniji nego na slici.




Uvijek se neugodno iznenadim veličinom nekih proizvoda iz Oriflamea. Tako je bilo i s ovom paleticom sjenila, jer stvarno je paletica. Kad kupujem dekorativu baš ne gledam veličinu proizvoda, ali ću ubuduće morati kad budem kupovala u Oriflameu. Usporedbe radi, kupila sam Avonovu paletu, isto 8 boja, a 10 g, dok je ova Oriflameova 4,8 g. Ali da ne kukam samo o veličini, boje su mi super, još ih nisam isprobala pa će se još pokazati kakva je.
Također me razočarala i veličina The One rumenila, ali boja je divna i baš je za ljeto i jedva čekam isprobati. 

Kupila sam i set za obrve, sadrži dva sjenila i vosak. Imam crnu kosu, pa tako i obrve i zapravo mi na obrvama najbolje odgovara tamnosivo, a ne smeđe, ali već ću nešto smisliti s tim setom, vosak ću koristiti sigurno.




The One tuševi su bili oko 27 kn pa sam kupila dva, plavi i crni.
Isprobala sam ih samo na ruci i kasnije sam morala brisati sa losionom za skidanje šminke, nije otišlo vodom tako da mislim da će biti trajni. Također jedva čekam isprobati!




U zadnje vrijeme sam opsjednuta serumima, tako da sam uzela ecollagen overnight skin perfector, jedva čekam početi koristiti, baš me zanima hoće li biti dobar. 
Već imam kremu za područje oko očiju, ali ova Optimals seeing is believeing je bila na sniženju oko 30 kn, pa sam, logično, morala kupiti :) Malo sam je koristila pa još ne mogu reći kakva je, navodno smanjuje podbuhlost i tamne podočnjake.




Nisam uspjela otići do Mullera i kupiti sprej za kosu za plažu, već sam mislila da ću kosu morati trackati kremom za sunčanje, ali sam otišla u Bipu i tamo vidjela My hair zaštitini sprej za kosu. Nikad nisam koristila te My proizvode pa nz što da očekujem. Javit ću dojmove kad se vratim s mora.
Trebala mi je krema za sunčanje pa sam uzela Sun Dance losion za sunčanje s mirisom kokosa. Predobro miriši i jedva se čekam mazati na plaži :)
Šampon za kosu je prva stvar od Le Petit Marseillais koju sam kupila, koristila sam ga dva puta i čini  mi se ok, jedva čekam isprobati masku i losione za tijelo, i gelove za tuširanje...dobro, sve :)
Kako mi opada kosa kupila sam i Oleo Therapy ricinusovo ulje, ovo je već nz koje ulje po redu, samo nadopunjavam zalihe.




Avon summer white mi je najbolji parfem iz Avona. Ovo je već treći koji sam kupila. Obožavam ga!
Obožavam Avonove maske za lice pa je došla na red i ova Planet spa Amazonian Treasures. Odličnooo miriši i čini mi se ok, ali koristila sam je samo jednom. 
'Morala' sam kupiti i Planet spa tretman za vrat i dekolte, kao učvršćuje vrat i dekolte, još moram isprobati. Nije da imam problema s opuštenom kožom na vratu, ali svašta ja moram kupiti, pokupovala sam valjda pola Avona :)
Avon Solutions BB kremu ima moja mama i kaže da joj je super, pa sam i sebi nabavila jednu. Bit će mi super za na plažu jer ima i SPF. Još je nisam isprobala, čekam more.



Eveline noćna krema s arganom i kozjim mlijekom mi je odlična, već sam napisala recenziju.
Oriflame Essentials kremu za lice sam kupila jer već imam isti piling, koji mi je super. Krema je lagana, fino miriši i na prvu mi se sviđa.





Naravno da sam kupila Maybelline baby lips, tko nije? :D Ovaj je bezbojan, već planiram kupiti jedan u boji.
Maybelline rumenilo me oduševilo, ovo je u nijansi 101. Svjetlucavo je i taman za ljeto, jedva čekam koristiti. Ovo ljeto mi se sviđju svjetlucava rumenila, bronzeri :D




Kistići su s E bayja. Ovaj veliki izgleda kao Real Techniques. A male sam kupila u setu. Vrlo su povoljni i za sada su mi super, vidjet ću što će biti s njima nakon dužeg korištenja i pranja.




Imam suhu kožicu oko noktiju pa sam uzela Essence kremu za kožicu oko noktiju, ima je puno, a jako je malo potrebno nanijeti pa će trajati dugo.
Kad sam već kupovala Essence, uzela sam i rašpicu.



Avon Luxe svjetlucavi puder još nisam isprobala, ali jedva čekam, čini mi se super. Isto je i sa Calming Effects puderom u prahu, još čeka isprobavanje. Kupila sam nijansu nude. 
Extra Lasting kremasto sjenilo me oduševilo, ne skuplja se u pregibima kapka, traje dosta. Inače nisam ljubitelj kremastih sjenila, ali ovo je super.




Otišla sam u DM s namjerom da kupim onaj Balea gel za lice s grejpom, čini mi se. Čitala sam pozitivne recenzije, a trebao mi je gel za lice za ujutro pa sam mislila taj. Ali kad sam došla u DM ovaj Balea piling za pranje lica s mirisom maline me oduševio mirisom, pa sam morala uzeti njega. Dođe 16 kn i super je, koža bude meka i glatka, a miriši finoooo...
Fa roll on dezodoranse koristim više od 10 godina, odlični su mi.




I za kraj, u Ofertissimi sam kupila ove teglice, svaka je 8 kn, a koristim ih za vatice, štapiće za uši  i beauty blendere i spužvice. Baš su mi zgodne.




A na e bayju sam kupila kozmetičku torbicu, dolazi u tri veličine, moja je najmanja. Za tu cijenu, odlična je, nije imala jak miris kad je stigla, oprala sam je jednom i miris je otišao. Dosta je čvrsta i stvarno zgodna. Planiram kupiti i veću.  
Na slici je ispala baš ružno, nije fotogenična :D I eto, to je to, ima dosta stvari, bila sam vrijedna :D Neke osnovne stvari kao britvice, vatice, pastu za zube i sl. nisam ni navodila.

Budući da sutra idem na more ovo je zadnji post ovaj mjesec, ali kad dođem, u kolovozu, pripremam hrpu novih postova, recenzije ovih proizvoda i svaštaa.

Uživajte i želim vam ugodno ljeto, nadam se da ćete se i vi okupati na moru i uživati kao i ja :)










You May Also Like

10 komentari

  1. Joj divan new in, imaš pola stvari na mojoj wish listi :Đ Balea piling sa malinom je po meni bolji od umivalice sa grejpom, pa si i dobro prošla :) Sve mjerkam tu BB avonovu kremu, u sljedećem katalogu će biti u setu ili nešto tako pa ću je sigurno kupiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno preporučujem Avon BB kremu :)
      Mah, bankrotirat ću ako tako nastavim :D sad moram malo usporiti :D

      Izbriši
  2. Bas si puno lijepih stvari kupila :) pola toga nisam nikad probala, ali sad sam se bacila na isprobavanje le petite marseillesa (maske za kosu) i isto je prvi dojam super! Baby lips ako kupujes u boji - Cherry Me je predobra nijansa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma vjerojatnu ću kupiti obje roze nijanse Baby lipsa :D
      I ja jedva čekam probati LPM maske, sljedeća je na popisu za kupnju.

      Izbriši
  3. lijepe nove stvari :D :D
    i ja sam se znala iznenaditi koliko su proizvodi iz Oriflamea mali :D
    ove teglice iz offertisime su preslatke i praktične :D
    baš me zanimaju ovi The One tuševi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uskoro će recenzija za tuševe, ali mogu reći da sam se ugodno iznenadila :)

      Izbriši
  4. Svidjet će ti se Oriflame kremica za podočnjake, baš sam napisala recenziju prije nekog vremena :) Trošim već drugo pakiranje :) Bila bih ti zahvalna kada bi što prije napisala recenziju za nove tuševe i rumenilo iz Oriflamea :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pročitala sam tvoju recenziju :D
      Odlična mi je krema, koristim je mj dn i već vidim da su mi sitne borice nestale. Oduševljena sam! A kupila sam je samo jer je bila na sniženju :D
      Uskoro će recenzija, samo da uspijem poslikati dobre slike :D

      Izbriši
  5. Redovno čitam pohvale za Maybelline Colorama rumenila i sjenila, a uvijek ih preskočim kada sam u drogeriji. Super su mi te teglice za štapiće i blazinice, treba mi nešto takvo, a nikako ne mogu da ih nađem po nekim povoljnim cijenama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo prvo Colorama rumenilo i oduševljena sam! Imam već nekoliko sjenila i isto su odlična.
      Ove teglice su mi baš zgodne, a vrlo povoljne :D

      Izbriši