Avon Solutions BB krema

by - srijeda, kolovoza 13, 2014



BB matirajuća krema za lice SPF 15 
Nježna formula BB kreme za lice sadrži ekstrakt kineske datulje. Lagana tekuća pjena sadrži matirajući kompleks koji koži pruža blistav izgled i upija višak masnoće.

5 u 1 za masnu i mješovitu kožu
1. Pruža koži prirodan, mat izgled
2. Hidratizira kožu
3. Ujednačava ton i teksturu kože
4. Prikriva nesavršenosti
5. Umanjuje vidljivost pora i reducira masni sjaj


Upotreba: Nanijeti ujutro na očišćenu suhu kožu lica. Nanijeti na lice pokretima prema gore i prema van.

Sastojci: cyclopentasiloxane, aqua, dimethicone, glycerin, titanium dioxide, dimethicone crosspolymer, polysilicone-11, PEG-10 dimethicone, petrolatum, dimethicone/Peg-10/15 crosspolymer, mica, sodium chloride, diazolidinyl urea, hydrogenated lecithin, disodium EDTA, parfum, triethoxycaprylylsilane, triethoxysilylethyl, polydimethysiloxyethyl dimethicone, laureth-12, dipropylene glycol, alumina, cellulose, silica, tocopherol, aronia melanocarpa fruit juice, cetearyl dimethicone crosspolymer, zizyphus jujuba fruit extract, PEG/PPG-20/23 dimethicone, hydrolyzed silk, petasites hybridus leaf extract, 
CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77163





Ova krema je otkriće ljeta. Nisam baš neki ljubitelj BB krema, kupila sam je jer mi je trebalo nešto za plažu, a da nije puder.

Za vrijeme nanošenja drugih BB krema koje sam isprobala imala sam osjećaj na koži kao da nanosim neku masniju običnu kremu. Kod ove kreme toga nema, lagana je, osjećaj je kao da nanosim puder, ali je lakša na licu od pudera. Nespretno sam to objasnila, ali to je najjednostavniji opis :)

Odlično prekriva, što mi je jako bitno jer imam akne.
Imam normalnu kožu, pa mi nije previše bitno da matira,ali ipak ne volim masne pudere i kreme, a ova se pokazala idealna, lagana je, ne masti kožu i nema masnog sjaja, a opet ne isušuje kožu.
Malo je reći da sam oduševljena, koristila sam je na moru i nastavila sam je koristiti i nakon povratka s mora. 

Moja mama isto kaže da joj je odlična, na njenu preporuku sam je i kupila.

Krema je u tubici od 30 ml i dođe 49 kn.

Dolazi u dvije nijanse, light i medium. Obje nijanse su tamnije. Imam svijetlu kožu i light mi odgovara sada kad sam tamnija u licu. Medium mi je pretamna čak i sada.

  
Još da spomenem da je i odličnog mirisa :)

Odlična BB krema i definitivno je preporučujem. 


Koju vi BB kremu koristite? Jeste li probali ovu?





You May Also Like

6 komentari

  1. Upravo pišem post o njoj :Đ Meni je super BB krema i rado je koristim ali meni uopšte ne prekriva akne O.o naravno bila sam svjesna toga kada sam je i kupila i to od nje nisam ni očekivala. Favorit ljeta i sigurno ću je koristiti tokom čitave godine. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni solidno prekrije akne, tako da sam zadovoljna. Budući da je i light nijansa dosta tamna, vidjet ću hoću li je moći koristiti cijele godine, ali sad dok sam tamnija u licu mi je odlična

      Izbriši
  2. Super recenzija! Steta sto je i ova svijetlija nijansa dosta tamna (bar mi se tako cini) pa mislim da ju ne bih mogla koristiti, a trenutno koristim Bourjois cc kremu al to je ista stvar kao i da imam bb :D stvarno ne kuzim cemu su te podijele napravili kad je efekt isti haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i light nijansa je tamnija i meni odgovara sad kad sam potamnila.
      Ma ja mislim da je to sve isto, nazivi su stvar marketinga, samo da bismo mi opsjednuti kozmetikom više kupovali :D
      ''Imam BB kremu, ali izašla je CC krema, sad moram nju kupiti!'' :D

      Izbriši
  3. Nikako da se dočepam Avon kataloga,baš bi željela ovu kremicu isprobati,ustvari puder :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična je i definitivno preporučujem. Požuri po svoj katalog :D

      Izbriši