Avon noćna krema za stopala s lavandom vs. krema za stopala sa shea maslacem

by - petak, kolovoza 22, 2014

Budući da obožavam Avonove proizvode za stopala odlučila sam napisati recenzije ovih dviju krema. Pa krenimo redom...



Noćna krema za stopala s lavandom

Ova dubinska hidratantna krema s ekstraktom lavande pomaže omekšati i umiriti kožu tijekom noći.

Upotreba: Nanijeti na stopala prije spavanja

Sastojci: aqua, glyceryl stearate se, cetearyl alcohol, dimethicone,dipropylene glycol, ethylhexyl palmitate, petrolatum, benzyl alcohol, parfum, theobroma cacao seed butter, glycerin, sodium lauryl sulfate, mangifera indica (mango) seed butter, methylparaben, butyrospermum parkii butter, tocopheryl acetate, benzophenone-9, alcohol denat., lavandula angustifolia extract, sodium chloride, melaleuca alternifolia (tea tree) extract, CI 17200, CI 42090, amyl cinnamal, citral, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, butylphenyl methylpropional, linalool, citronellol, hexyl cinnamal, limonene, alpha-isomethyl ionone 




Ova krema je moj favorit od svih Avonovih krema za stopala. Blagog mirisa lavande, svijetlo ljubičaste boje odlično njeguje stopala. 

Brzo se upija, a koža stopala ostaje meka i njegovana. 

Nanosim je navečer, nakon tuširanja. Nakon što namažem kremu na stopala navučem čarape i držim nekih pola sata. Koža stopala je meka i nježna.

Obožavam ovu kremu, nezamjenjiva mi je u svakodnevnoj njezi stopala.

Cijena u katalogu 12 je 26 kn. Dolazi u posudici od 150 ml. 



       
    Krema za stopala sa shea maslacem

Lagana formula sa shea maslacem trenutno hidratizira grubu i suhu kožu. 

Upotreba: Umasirati na noge i stopala dok se u potpunosti ne upije

Dolazi u posudici od 150 ml, a cijena u katalogu 12 je 25 kn.


Sastojci: aqua, stearic acid, glycerin, butylene glycol, butyrospermum parkii butter, phenoxyethanol, helianthus annuus seed oil, dimethicone,PEG-8, triethanolamine, methylparaben, glyceryl stearate se, parfum, ethylparaben, acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, carbomer, tetrasodium edta, glyceryl acrylate/acrylic acid copolymer, mel, alcohol denat., CI 47005, CI 15510, citral, geraniol, linalool, citronellol, hexyl cinnamal, limonene 




Lagano klizi po koži, brzo se razmazuje i brzo upija, ali nisam osjetila neko poboljšanje u vezi mekoće kože stopala.
Koliko obožavam kremu s lavandom, toliko mi se ova baš nije svidjela.
Miris je preintenzivan i uopće mi se ne sviđa.

Kao što sam opisala kod prethodne kreme, nakon mazanja navučem čarape i držim pola sata. Ova krema ostavlja tragove. Nakon što skinem čarape ostaje bijeli trag kreme, koji je teško skinuti, tek u tuširanju odlazi.

Dobro, lijepo su napisali da se treba umasirati u kožu, ali ja više volim namazati kremu pa navuči čarape.

Na kraju sam je uvalila mami.


Uspoređujući ove dvije kreme, po meni, od lavande je puno bolja.
Miris je odličan i stopala ostaju meka i glatka, što mi nije slučaj kod kreme od shea maslaca.





         Jeste li isprobali ove kreme? Kako vam se čine?






You May Also Like

8 komentari

  1. Bas koristan post, rijetko citam recenzije proizvoda za stopala! Osobno ih cak ni ne koristim puno, imam Barfuss masku iz Mullera i oke mi je zasad. Trebala bih vise paznje dati stopalima :D ove kreme nisam probala, ali cine se dobro, posebno prva posto s drugom vidim nisi zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja uvijek pazim na stopala, posebno ljeti... Svi hvale Barfuss i čekam da odem u Muller da je kupim :D
      Definitivno preporučujemo ovu od lavande

      Izbriši
  2. Ja imam kremu sa shea maslacem i odlična mi je! lako se razmazuje, brzo se upije, a meni stvarno omekša stopala, posebno pete. kremu sa lavandom još nisam probala

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene baš nije osvojila. Smeta mi miris i nisu mi posebno glatka i meka stopala od nje. Od lavande mi je definitivno bolja

    OdgovoriIzbriši
  4. baš sam nekako mislila da će ova od shea maslaca biti bolja, ali vidim da nije :D
    ne volim baš miris lavande, ali pošto se radi o blagom mirisu i učinkovitoj kremi, vjerujem da bi mi odgovarao proizvod :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda bi tebi bila dobra od shea maslaca. Meni se ne sviđa miris, a nisam primjetila ni neki učinak. Htjela sam je potrošiti do kraja, ali na kraju nisam mogla pa sam uvalila mami, njoj je dobra.
      A ova od lavande mi je super, stvarno je blagi miris i stopala su meka nakon upotrebe :D

      Izbriši
  5. Koristila sam nekoliko Avon proizvoda za stopala i nisu me razočarali, ali ove dvije kreme nisam probala :) Žap mi je što više nema u katalogu krema za stopala Planet spa s mineralima mrtvog mora, a bila je dobra i imala je lijep miris. Planet spa ima dobre proizvode za stopala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad nisam koristila Planet Spa proizvode za stopala, volim njihove maske. Recimo, ta linija iz mrtvog mora meni uopće ne miriši fino. Imala sam kremu za ruke i jedva sam je koristila kako mi je bio užasan miris :D

      Izbriši