That's what I mint! Off To Miami!

by - četvrtak, kolovoza 21, 2014


 

Već sam rekla da mi je mint favorit ovog ljeta. Ovu rozu sam jučer slučajno iskopala iz ladice i skužila da savršeno paše s mintićem.

Ne mogu vjerovati da mi je promakla ovo ljeto jer  je boja 
predivna.


Ono što mi se jakooo sviđa kod Essence lakova je široka četkica. Obožavam je! Lak se tako lako nanosi i mislim da bi apsolutno svi lakovi trebali imati takvu četkicu.
Ovo je posljednja ovakva šarena kombinacija ovo ljeto. Uskoro ću početi nositi tamnije nijanse, ali sam sigurna da ću ovu rozu staviti koji put i u jesen :)

Nijanse su That's what I mint! i Off to Miami!

Off to Miami! je malo tamnija na noktima nego na slikama, ali tako mi je ispalo jer je slikano na danjem svjetlu.






















You May Also Like

4 komentari

  1. i meni se sviđa Essence četkica, baš ih je lako nanositi, barem one koje sam kupila do sad :D
    lijepe su nijanse, ljetne i moderne :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna su mi oba i baš lijepo izgledaju u kombinaciji na noktima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, slučajno sam ih stavila jedan pored drugog i skužila da baš pašu :D

      Izbriši