Top 5 'morskih' lakova za nokte

by - četvrtak, kolovoza 07, 2014

Prije dva dana sam se vratila s mora pa sam odmah odlučila napisati post o lakovima koje sam najčešće nosila.
Ako me pratite na društvenim mrežama, neke od njih ste već vidjeli.

Krenimo redom.




1. Essence show your feet - Princess Peach

Najdraži od svih mi je bio ovaj Essence. Predivna mi je ta boja breskve na koju sam se ovo ljeto totalno navukla. Kad si nalakiram noke ovim lakom cijelo vrijeme gledam u njih kako su krasni :)
Lak je kao namjenjen noktima na nogama, ali nokti su nokti, tako da sam ga uglavnom nosila na rukama :)


         
2. Avon nailwear pro - Wandering Rose
Predivna mi je ova roza boja i isto kao i sa prošlim lakom, kada nalakiram nokte ne mogu prestati gledati u njih :) Već sam pisala da obožavam Avonove lakove, zato se na listi i nalaze tri njihova laka.



  3. Avon nailwear pro - Honeydew dazzle
 Već drugu godinu za redom obožavam mint boju, u svim nijansama. Zato mi je ovaj Avonov lak tako divan. Svijetla mint boja, sa sitnim šljokicama, divno izgleda kada malo pocrnite po rukama. 



  
4. Essence show your feet - Flamingo Rose
Još jedan rozi lak, ali tako divaaan :) Ima sitne, sitne šljokice i odlično izgleda na noktima. Fora mi je kod tih Essence show your feet lakova što stvarno malo duže traju nego obični Essence lakovi namjenjeni noktima na rukama. 

           
 5. Avon nailwear pro - Pastel Pink
Treći Avonov lak i treća roza nijansa - šta ću kad volim i rozo i Avon :) Ova nijansa je jakooo svijetla, lak je dosta pigmentiran i odlično izgleda na preplanulim rukama. 


 

Eto to su lakovi koje sam najčešće nosila na moru, nadam se da su vam se svidjeli :)
Krajem ljeta planiram napisati post o top 10 ljetnih lakova, među kojima će se naći i neki od ovih lakova, a tada ću staviti i slike kako izgledaju na noktima.



        Kako vam se čine ove nijanse? Koji su vaši favoriti?







You May Also Like

8 komentari

  1. baš lijep odabir :D
    nemam niti jedan show your feet lak za nokte, ali vidim da im je odabir boja super :D
    jako mi se sviđaju Princess Peach i Flamingo rose :D
    a volim i sama po ljeti nositi mint lakove i nježno roze :D
    ukus nam je jako sličan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo ljeto sam se navukla na pastelne nijanse, baš su mi divne.
      Show your feet nemaju puno nijansi na izbor, ali većina mi se sviđa :D

      Izbriši
  2. Slike su ti odlične :D Kakvi su općenito Nailwear pro lakovi? koliko traju na noktima itd. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, baš sam ponosna kako su dobro ispale :D
      Odlični su mi ti lakovi, dosta traju, iako u Avonu kažu da traju, mislim 12 dn, meni su držali po tri dn, ali nekome bi vjerojatno i duže. Ja često perem ruke, kuham, pa lak ode

      Izbriši
  3. Predivna mi je ova princess peach..Ja se svakom laku divim kad uspješno nalakiram noktiće,a to je rijetko :P I slikice su ti divne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i ja se divim kako su mi super slike ispale :D
      Oh i meni je predivnaaa princess peach :D

      Izbriši
  4. Nijanse su odlične, ali ja bih većinu njih nosila u jesen. Za ljeto više volim crveni lak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam prije nosila crvene lakove i ljeti i zimi, ove god sam se navukla na svijetlije, pastelne nijanse :D

      Izbriši