Top 5 proizvoda za plažu

by - subota, kolovoza 09, 2014

Sjećanje na more je još uvijek svježe pa logično slijedi post o proizvodima koje sam koristila na plaži.



1. Krema za sunčanje 

U naslovu stoji krema, u jednini, ali ja sam ih koristila tri. Odnosno, dvije kreme i ulje za sunčanje.
Ulje je Avonovo, SPF 6. Kad se nanese na kožu na prvu ima jak miris alkohola, što ne čudi jer je alcohol denat na prvome mjestu na popisu sastojaka, ali kasnije ima jako dobar miris. Barem je meni fino mirišalo, moja seka je rekla da joj smrdi. Inače, alcohol denat služi da proizvod ima gadan okus. Što sam se uvjerila i sama jer sam slučajno prošla rukom po usnama nakon nanošenja ulja.
Krema za lice je isto Avonova, SPF 30. Cijelo ljeto mažem lice njome, pa tako i na plaži.
Sun dance losion za sunčanje je SPF 20 i odlično miriši po kokosu. Usuđujem se reći da je u rangu sa Hawaiian Tropic uljem za sunčanje, što se mirisa tiče, ali cjenovno puno jeftinije.



2. Sprej za kosu
Htjela sam kupiti Kuene sprej za kosu, ali nisam uspjela otići do Mullera, tako da sam u Bipi kupila ovaj. To je prvi MY proizvod koji sam kupila i nisam znala što očekivati. Na kraju se sprej pokazao kao odličan. Stavljala sam ga na kosu prije i nakon izlaska iz mora. Kosa mi je bila glatka i mekana, a odličan miris je bio dodatni plus. 



3. Balzam za usne
Uvijek koristim balzame za usne, pa tako i na plaži. Koristila sam Labello i Maybelline baby lips, oba imaju SPF.



4. BB krema
Ova Avonova BB krema mi je otkriće ljeta. Odlična je. Koristila sam je i za plažu i za izlaske u grad, potpuno mi je zamijenila puder. Nastavila sam je koristiti i nakon što sam se vratila s mora. Odlično prekriva, lagana je i još ima i SPF. 




5. Lak za nokte

Nisam doslovno nosila lak za nokte na plažu, već sam uvijek imala nalakirane nokte. Miijenjala sam nijansu svaka dva dana. Već sam napisala post o top 5 lakova. Te nijanse su izgledale odlično na preplanulim rukama. 


To su proizvodi koje sam stalno nosila na plažu, naravno tu su još i naočale, ručnik, japanke, obavezno knjiga i veelika torba u koju sam sve to potrpala.




         Koje proizvode vi najviše koristite na plaži?







You May Also Like

4 komentari

  1. Baš me zanima ovaj sprej za kosu jer već neko vrijeme tražim sličnu stvar. Kakav mu je sastav? Ima alkohola?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne sjećam se sastava jer sam bacila bočicu nakon što sam potrošila :(
      Ali stvarno mi je bila odlična

      Izbriši
  2. Ja volim Avonove kreme za sunčanje ali ovaj balein losion me nije oduševio nešto posebno,ne što se tiče mirisa (fantastičan je)..nego mi jako teško upija u kožu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam primjetila da mi se teško upijalo u kožu. Bio mi je stvarno super, miris predivan :)

      Izbriši