Favoriti mjeseca: Kolovoz 2014.

by - utorak, rujna 02, 2014


U favorite mjeseca kolovoza stavila sam samo nekoliko proizvoda, točnije četiri.

Bilo je ljeto i koristila sam vrlo malo proizvoda. 
Pa krenimo redom :)





                    Essence olovka za obrve


Ovu olovku imam već dugo, ali je neko vrijeme nisam koristila. Ovaj mjesec sam je ponovno otkrila. Ne volim naglašavati obrve, jer su crne, već ih samo popuniti. Zato mi je olovka odlična, stavim je vrlo malo i zatim obrve počešljam češljićem. Izgleda vrlo prirodno i dugo traje na obrvama. Za vikend sam bila kuma na vjenčanju, imala sam makeup na sebi više od 20 sati. Olovka je sve izdržala i ostala postojana. Super proizvod po vrlo prihvatljivoj cijeni.





                Oriflame The One tuševi za oči

Ovim tuševima sam oduševljena, već sam napisla i recenziju.
Imam crni i plavi i već sam naručila i sivi.
Da opet ne pjevam hvalospjeve jer sam već sve rekla u recenziji, samo ću ponoviti da su vrlo pigmentirani i iznimno se lako nanose.




Avon Solutions BB krema

I o ovoj kremi sam napisala recenziju.
Koristila sam je svaki dan i nastavit ću je koristiti i ovaj mjesec.



Oriflame Optimals krema za područje oko očiju

Ovu kremu koristim zadnjih mjesec dana i već mogu reći da je obožavam. Lijepo izhidratizira okoloočno područje i čak sam primjetila da su sitne linije ispod očiju nestale. Tome se stvarno nisam nadala. Napisat ću i recenziju, čim potrošim kremu do kraja. 



Juicy ananas

I za kraj, jedan nekozmetički proizvod :)
Juicy sok od ananasa, totalno sam se navukla na njega. Ima okus kao pravi ananas. Ako volite ananas, obožavat ćete ovaj sok. 




I to bi bilo to za ovaj mjesec. Koji su vaši favoriti za kolovoz?








You May Also Like

6 komentari

  1. Baš me zanima detaljna recenzija Oriflame kremice, volim okoloočne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih koristim zadnjih god dana i sad sam opsjednuta :D Bit će recenzija čim je potrošim, a to će potrajati jer je ima još puuno :D

      Izbriši
  2. Šteta što su obje nijanse Avonove BB kreme prilično tamne. Čula sam dobre stvari o njoj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, obje su tamnije. I meni je to bzvze jer neću moći koristiti light nijansu u zimi, sad mi je taman jer sam tamnija nakon ljeta.

      Izbriši
  3. slatki favoriti :D
    Essence olovku sam i sama prije koristila i bila sam jako zadovoljna, baš je trajna
    zainteresirala si me za ove Oriflame tuševe za oči :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tuševi su ODLIČNI, definitivno preporučam. A olovka me baš ugodno iznenadila :D

      Izbriši