Moja večernja njega kože

by - utorak, rujna 30, 2014


Moram priznati da sam prošle i dio pretprošle godine dosta zapostavila večernju njegu kože, često puta sam išla spavati s makeupom. Uglavnom sam imala samo puder, ne full makeup, ali ipak je bilo dovoljno da mi koža lica poludi. Prije je bila masna, sad je normalna i sklona sušenju na bradi i oko usta i nosa. Nekad je to područje znalo izgledati strašno, pogotovo kad bih stavila puder. Imam akne na licu i znalo mi je biti gore nego usred puberteta.

Zašto sam zanemarivala lice? Iz lijenosti. Nije mi se dalo navečer čistiti lice, a imala sam samo puder, pa sam tako otišla spavati.
Napokon mi je došlo u glavu da to tako više ne ide i da  moram početi brinuti za kožu dok se nisu pojavili ozbiljniji problemi.

Ne preporučujem da to radite. Koža se mora čistiti i njegovati svake večeri!!! Poseban naglasak na čišćenje!

Od ove godine sam počela redovito svaku večer čistiti i njegovati lice, a ovo su proizvodi koje koristim.

Uvijek koristim druge proizvode, ovo su samo oni koje trenutno koristim.

Ako imam full makeup, prvo lice očistim dvofaznim skidačem šminke, volim Nivein. Nemam ga na slikama jer mi ga je ponestalo, pa moram do grada po njega :)

Ako imam samo puder, preskačem sredstvo za skidanje šminke i koristim kako slijedi...




Mlijeko za čišćenje lica

Mlijeko sam počela koristiti u zadnjih godinu dana, ovo mi je tek drugo pa nisam baš stručnjak za mlijeka za lice, ali ovo Garnierovo mi se baš sviđa. Prije ovoga sam imala isto njihovo, ali zeleno, za masnu kožu. Ovo je za suhu i osjetljivu i više mi se sviđa od zelenog jer je kremastije.

Nanosim ga vaticom na lice da bih uklonila ostatke pudera. Ako imam makeup na očima, prije toga ga uklonim dvofaznim sredstvom, mlijekom samo skinem ostatke.




Micelarna otopina

Micelarnu ne koristim za skidanje šminke, već umjesto tonika.

Prije sam koristila tonike, ali su mi postali preagresivni za kožu pa umjesto toga koristim micelarnu. Nekako mi tako više odgovara.

Ovo je prva micelarna koju koristim i zadovoljna sam, ima dobar omjer cijene i količine, a u svrhu u koju je koristim, odlično obavi posao.

Znači, koristim je nakon mlijeka za lice, da ukloni zaostali makeup, koji možda nije otišao mlijekom.




Gel za umivanje lica

Nakon micelarne koristim gel za umivanje. Isprobala sam ih razne tijekom godina, trenutno koristim Garnierov sa aktivnim ugljenom.

Koristim ga sa četkicom za lice iz Mullera. 



Imam ga već jakooo dugo jer ga treba vrlo malo budući da ga koristim sa četkicom.

Gel je solidan, lijepo očisti lice, ne isušuje ga.

Sad gledam na slikama, četkica izgleda zmazano. Istina je da je već moram zamijeniti, ali gel je neke tamnosive boje pa je malo zafarbao četkicu :)



Serum za lice

Nakon što očistim lice, stavljam serum. Prije nisam koristila serume, ali od ove godine sam luda za njima.

Trenutno imam Oriflemeov ecollagen noćni serum za ljepšu kožu. Ne koristim ga dugo pa ne mogu reći kakav je.





Krema za lice

Nakon seruma slijedi krema za lice. Trenutno koristim Avene TriAcneal. Ovu kremu sam koristila više puta tijekom godina i stvarno mi je odlična. Kad koristim ovu kremu ne pojavljuju mi se upaljene akne, a ako se slučajno i pojave, upala traje duplo kraće.

Ovu kremu koristim u kombinaciji s Vichy Normaderm dnevnom kremom koju koristim ujutro. Prije par godina, kad sam ih koristila, stvarno mi se očistilo lice i svi su me pitali što sam radila. Onda ih jedno vrijeme nisam koristila i tako... Sad sam opet počela, nadam se opet uspjehu :)





Krema za područje oko očiju

Prije nisam koristila kreme za područje oko očiju, to je ovogodišnja opsesija, kao i serumi za lice.

Opsjednuta sam borama oko očiju, tamo prvo dolaze. Inače nemam bore, imam 26 godina, ali  pojavljuju se neke tanke linije, koje će kasnije postati bore, ali to želim odgoditi što dulje.

Već sam rekla kako sam prošle godine zanemarivala njegu lica,  linije su posljedica te nebrige. Bore oko očiju se prve pojavljuju i nisu uvijek znak starenja, mogu se pojaviti i zbog loše ili nikakve njege, odnosno zbog dehidracije tog područja jer je najosjetljivije.

Krema je iz Avona i sastoji se od dva prozvoda, krema za područje ispod očiju i gel za područje kapaka.

Koristim je u kombinaciji s jednom drugom kremom koju koristim ujutro i okoloočno područje je lijepo hidratizirano i te mrske linije su smanjene.

Neposredno prije spavanja koristim i kremicu koju sam sama smućkala posebno za područje oko očiju.



Krema sadrži shea maslac, bademovo, kokosovo i avokadovo ulje. Dosta je masna i daje dovoljno vlažnosti tom osjetljivom području.



Serum za vrat i dekolte

I za kraj, koristim Avonov serum za vrat i dekolte s kolumbijskom kavom. Serum učvršćuje to područje i koristim ga tri puta tjedno.

Zapravo nemam potrebu učvrstiti vrat i dekolte, ali prevencije radi. Jer što dalje godine idu, sve sam više opsjednuta borama i opuštenom kožom. Znam da to ne mogu spriječiti, ali mogu odgoditi pojavu. Ipak sam beauty blogerica, opsjednuta sam kozmetikom pa ću svašta isprobati.

I to bi bilo to. To su proizvodi koje trenutno koristim i rutina koju trenutno prakticiram. S vremenom će se vjerojatno promijeniti, ali trenutno je tako. 






Koje vi proizvode koristite u večernjoj rutini? Imate li neku preporuku? Jeste li probali neke od ovih proizvoda?





You May Also Like

8 komentari

  1. ja također redovno čistimlice pred spavanje ali sa manje proizvoda jer mije koza djelomično suha i ne tri vise proizvoda na sebi jer dolazi do neugodnog zatezanja, svrbeza, perutanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja je normalna, ali sklona aknama pa je moram dobro očistiti.

      Izbriši
  2. joj joj, naježila sam se čitajući uvodni dio posta :/ ali dobro, glavno da ti je došlo u glavu :)
    lijepa rutina, a ja... svašta koristim, ni ne znam ovako iz glave sve nabrojati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. A da, svakoj budali kad tad svane hehehe Još od kraja osnovne sam opsjednuta kozmetikom i uvijek sam njegovala lice, ali eto to je bio taj jedan period ludosti...

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, nezamislivo mi je otići u krevet sa šminkom na licu, ali najbitnije je da si shvatila kako to nije pametno i da sada njeguješ kožu onako kako ona to zasluzuje ;)
    Moja rutina se u zadnje vrijeme skroz pojednostavila - šminku skidam TBS uljem, zatim posežem za Soniclear uređajem i u kombinaciji s MTTO ili Murad gelom očistim lice, zatim Tonik, Biodermin serum i potom Bocassy za hidrataciju. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je sad nezamislivo, ali eto, to je bio jedan period :/ Joj želja mi je kupiti Soniclear ili Clarisonic, bude i to došlo na red... :D

      Izbriši
  5. Super post! I stvarno ti je opsežna večernja njega :)
    Što se pak mene tiče, moja koža je skroz mimozasta i zato zazirem od četkica i sličnih stvari - njoj smeta i iole "čvršće" brisanje ručnikom.. a večernja njega mi je sasvim jednostavna - makeup skidam garnierovom micelarnom (ako imam taj dan makeup na licu, ako ne, preskačem ovaj prvi korak), potom umijem lice i zaostatke očistim Baleinim tonikom za osjetljivu kožu, i na kraju nanesem bogati sloj Biobazine hidratantne kreme za osjetljivu kožu. I to je to. :) Povremeno, ako se radilo o većoj količini makeupa ili je on bio duže vrijeme na licu, umjesto ili nakon tonika unacim umivanje Biobazinim crnim sapunom za umivanje.

    U jutarnju njegu mi spadaju razne umivalice (kreme i gelovi), i kako mi je pri kraju ova Baleina roza kremica za umivanje (isto za osjetljivu kožu, u paru s tonikom) sad ću malo za promjenu probati ovaj tvoj Garnierov gel s ugljenom, pošto mi treba nešto za umivanje, a i što bi moglo biti učinkovito protiv mitesera, i da mogu koristiti češće nego Biobazin crni sapun, koji koliko god mi ostavljao divan osjećaj čistoće na licu, ako ga prečesto koristim ubrzo mi malo isuši kožu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti je koža osjetljiva, bojim se da ti neće odgovarati ni Garnierov gel s crnim ugljenom. Sigurna sam da je blaži od crnog sapuna, ali mislim da bi ti i on mogao malo isušiti lice

      Izbriši