Avon Big & Daring Volume maskara

by - srijeda, rujna 03, 2014

Big & Daring Volume je nova Avonova maskara koja će biti dostupna od kataloga 13. Katalog 13 vrijedi od 10.9. 
Moći ćete je kupiti po cijeni od 45 kn. Regularna cijena je inače   75 kn.

Maskara je od 10 ml i dolazi u dvije nijanse, black i brown black.


Zakrivljena četkica odgovara prirodnom obliku trepavica, a guste čekinje učinkovito obuhvaćaju svaku trepavicu te ih savršeno razdvajaju od korijena do vrhova. 

Svilenkasto glatka formula s kolagenom, keratinom i proteinima pruža trepavicama volumen te ih istovremeno čini mekima i elastičnima.


- i do 6x gušće trepavice
   - svilenkasto glatka formula
    - bez grudica, mrvljenja ili 
razmazivanja




Maskara nije ni presuha, ni prevlažna, što mi se jako sviđa. Također, na četkici ne izlazi višak proizvoda, nego koliko je potrebno za kvalitetno nanošenje.

Četkica je deblja, a kraća, zakrivljena, s gustim čekinjama.
S ovakvom četkicom je vrlo lako nanositi maskaru, ne preslikava se po kapku i lako je obuhvatiti trepavice.



Ne stvaraju se grudice, čak ni nakon nekoliko slojeva.
Brzo se suši, ne trusi se. 

Bila sam kuma na vjenčanju i nosila sam ovu maskaru, što znači da sam je imala više od 20 sati.
Maskara je ostala postojana, nije se izbrisala ili izblijedila.
Nakon 20 sati je bila ista onakva kao i kad sam je stavila. 

Sve što su o maskari rekli iz Avona stoji.

A što se tiče 6x gušćih trepavica... pa prosudite sami.


Ovako trepavice izgledaju bez maskare.


Ovako kad imam tri sloja maskare.






Ja ne bih rekla da su baš 6x gušće, ali dosta ih produži i da im gustoću.

Imam kratke trepavice, srednje gustoće i još nisam naišla na maskaru koja mi je baš ono wow, ali ovo je jedna od boljih i stvarno mi se sviđa.

Inače, ja volim nanositi maskaru tako da više produžim trepavice u kutu oka, a ne trepeavice iznad oka,  kao što vidite i na slici.
Da ne mislite da je stvar u maskari :)
Na slici gdje gledam ravno u fotić čak se i ne vidi dobro koliko ih je produžila.




Kakve maskare vi volite? Imate li neku jako dobru za preporučiti?
Hoćete li isprobati ovu?






You May Also Like

7 komentari

  1. Nikako mi ne pašu ovakve četkice jer ne rade mojim trepavicama apsolutno ništa - niti ih podižu niti produžuju i samo zbog toga ju ne bih naručila. Bolej su mi se pokazale klasične ravne kao kod Bipine roze maskare koja je moj HG zasad :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je baš super četkica. Mislim da prvi put koristim takvu. I maskara je odlična. Bipinu nisam probala, nekako sam uvijek izbjegavala te jeftinije maskare, ali morat ću probat, možda i meni bude super

      Izbriši
  2. zvuči mi super ova maskara :) fora mi je što daje gustoću trepavicama, što ne izlazi previše proizvoda :)
    ova četkica mi je fora, mislim da nisam imala nikada maskaru s ovakvim oblikom četkice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš je odlična maskara. Baš produži trepavice. I mislim da ni ja nisam imala maskaru s takvom četkicom. Ali baš je super, baš je lako nanositi maskaru

      Izbriši
  3. Meni je bio malo problem baratat s tom velikom cetkicom, ali ne trusi se neovisno o kolicini maskare na trepavicama. Zaista je postojana ali bez ostalih maskara efekt je prosjecan. Dobra mi je u kombinaciji s maskarama za volumen. Isto imam male i nikakve trepavice, pa mi rijetko koja sama dovoljna po sebi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni četkica nije problem, zapravo mi je baš super. Nisam je probala kombinirati s drugim maskarama. Kad su u pitanju maskare nisam baš zahtjevna. Nemam baš duge trepavice pa ni ne očekujem da će maskare napraviti čuda. Ali dobra ideja, mogla bih početi kombinirati dvije maskare pa vidjeti što će ispasti

      Izbriši
  4. Cini mi se super cetkica i narucit cu je

    OdgovoriIzbriši