Usporedba Avonovih lakova

by - srijeda, rujna 24, 2014


Već sam pisala da obožavam Avon lakove. U ovome postu odlučila sam usporediti Nailwear pro, Gel finish i Speed Dry lakove. 
Odmah se pripremite na poduži post :)
Često perem ruke i gotovo svaki dan kuham. Za vrijeme kuhanja često su mi ruke vlažne i znam ih oprati i po pet puta. 
Ovisno o navikama nekome bi lak mogao trajati i duplo duže nego meni.
Ni drugi drogerijski lakovi u istom cjenovnom rangu mi nisu trajali duže, neki čak i kraće. 
Meni nije ni bitno da mi lak traje po tjedan dana, najbitnije mi je da se ne zguli odmah prvi dan.
Posebno mrzim lakove koje nalakiram, odem se tuširati, a on se već počeo brisati po rubovima.
Zato jako volim ove lakove.

 

Ocjenjivala sam pigmentiranost, vrijeme sušenja i trajnost laka. 
Uvijek stavljam dva tanja sloja laka, bez obzira koliko pigmentiran bio.
Kad sam mjerila vrijeme sušenja, mjerila sam vrijeme sušenja jednog tanjeg sloja. 
Razmišljala sam da mjerim i vrijeme sušenja jednog debljeg sloja, ali sam odustala da vas dodatno ne zamaram brojevima i ne kompliciram previše. 
Pretpostavimo zato da bi jednom debljem sloju trebalo duplo duže vremena za sušenje od jednog tanjeg. :)
Kad smo već kod sušenja, mjerila sam koliko je potrebno da se lak osuši da možete normalno koristiti ruke, a da se lak ne razmaže, ali ostaje trag u laku kad se upikne noktom i koliko je potrebno da je lak 100% suh i ne ostaje trag kad se upikne noktom.
Sad kad sam vas udavila time, idemo dalje :)




Nailwear pro

Ovih lakova imam najviše u svojoj kolekciji. Pigmentiranost im ovisi o nijansi. Neke su manje, a neke više pigmentirane. Za neke je dovoljan jedan sloj, za neke dva, a neke ni nakon 3 ili 4 sloja ne pokriju potpuno nokat, već se vidi razlika između nokta u korijenu i naraslog dijela. Ma znate što mislim :) Uglavnom su nijanse koje sadrže šljokice manje pigmentirane, ali nije uvijek slučaj. Već u katalogu mogu procijeniti kakva je koja nijansa, totalni sam profić :) Ako vas zanima neka nijansa, slobodno pitajte u komentaru. :)


Što se tiče sušenja, trebalo mi je 4 minute, a potpuno suh, čak i kad se upikne noktom je bio nakon 22 minute. Lak traje oko 4 dana. Kao što sam rekla, nekome će možda trajati i dulje. 
Nijansa je Plum Seduction, nanesen u dva sloja. 



Gel finish

Imam četiri nijanse ovoga laka u kolekciji i mislim da pigmentiranost isto ovisi o nijansi. Jer su tri tamnija laka dobro pigmentirani, a svijetliji je manje pigmentiran.

 
Za sušenje mu treba 10 minuta, a potpuno suh, čak i kad upiknete noktom je nakon 45 minuta. Lak traje od 4 do 6 dana. Ovisi kako kada, ali nikad mi nije trajao duže od 6 dana. 
Nijansa je Royal Vendetta, nanesen u dva sloja.



 Speed Dry

Ovi lakovi su mi pravo otkriće jer mrzim dugo čekati da se lak osuši i prepručujem ih svakome tko mrzi isto :) Idealni su kad idete negdje i u zadnji čas lakirate nokte jer su potpuno suhi nakon 3 minute. Čak i kad upiknete noktom. Ja oduševljena!


Imam samo dvije nijanse ovih lakova, ali definitivno namjeravam proširiti kolekciju. Što se tiče pigmentiranosti ne mogu puno reći jer posjedujem samo dva primjerka, a oba su odlično pigmentirani. Ne znam kakav je slučaj sa svijetlijim nijansama. Lak mi je trajao samo dva dana. Ali kod ovih lakaova je ionako fora u brzom sušenju, a ne trajnosti.
Na slici nosim samo jedan sloj laka u nijansi Strawberry.




Na gornje dvije slike možete vidjeti kako lak izgleda kad se počinje guliti. Imala sam slike za svaki lak posebno, ali mi se nešto dogodilo sa SD karticom i izbrisale su mi se sve slike, tako da sam uspjela danas uslikati samo ovaj lak.
Uglavnom ovako svaki lak izgleda kada mi se počne guliti, uvijek je više na desnoj ruci jer mi je dominantna. Netko bi lak držao možda još jedan dan, ali ja na prvi znak guljenja skidam dolje.
Na gornjoj slici možete vidjeti tragove upiknutih noktiju u laku, to inače ne radim, pikala sam samo za potrebe posta :D
I za kraj, općenite stvari o lakovima. Svi lakovi su od 12 ml (UPDATE: u novije vrijeme Avon je smanjio količinu pa su sada 10 ml), a cijena im se kreće od 25 do 35 kn, ovisno o katalogu. 

Sve nijanse su slikane na vanjskom svjetlu te su stoga ispale svijetlije nego što su u zatvorenom prostoru. Definitivno su mi bolji od većine drogerijskih lakova i količinski ih ima duplo više. Zaljubljena sam u te lakove i ne mogu ih prestati kupovati :D
Nadam se da sam vas ovim duginm postom zainteresirala za ove lakove, možda se dogodi ljubav, kao kod mene :)



Koristite li Avon lakove? Kako vam se sviđaju?
Koji su vaši idealni lakovi?






You May Also Like

3 komentari

  1. Nisam ih do sada nikako koristila, ali voljela bih isprobati.
    Naj draži su mi Opi i Revlon oje sam dobila na poklon,jer naaaj duže traju,ne skidaju se , ne pucaju,savršenstvo,no naravno cijene im nisu bajne :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još nisam isprobala ni revlon ni OPI. Nekako mi OPI ne dođe na red, zaluđena sam tim Avonovim pa rijetko kupujem druge :D

      Izbriši
  2. Odličan post.. meni se sviđa ovaj plavi gel finish..Baš divna boja :)

    OdgovoriIzbriši