10 beauty savjeta koje ignoriram TAG

by - ponedjeljak, listopada 13, 2014



Ovaj TAG sam vidjela kod kolegice Beauty chat room by Marijana, a koji je prvotno osmislila kolegica PriroPričalica pa sam ga odlučila i ja napisati.

Ovo je 10 beauty savjeta koje ponekad ili uvijek ignoriram.



Četkice za makeup bi se trebalo prati barem jednom tjedno, možda i češće, ja to, naravno, ne radim. Operem ih valjda jednom mjesečno. Lijena sam po tom pitanju. 







Ma tko se toga uopće drži??





Haha trepke mi i nisu nešto duge, ali uvijač za trepavice je najmanje korišten alat kod mene. Ne, zapravo, nikad korišten alat. Uvijek zaboravim taj korak. Baš ću si dati u zadatak da ga koristim sljedeći put, možda mi trepke budu izgledale bolje :D








Malo sam lijena po tom pitanju pa ga uvijek preskočim. A imam priličnu kolekciju mazalica za tijelo, samo ih treba početi redovito koristiti.





Navodno su satenske jastučnice dobre i za kosu i ten, spriječavaju lomljenje kose i stvaranje bora. A ja nikako da kupim tu satensku jastučnicu :/





Umakanje noktiju 15ak minuta u toplom maslinovom ulju ih čini čvršćima, hidratizira i njeguje. To se preporučuje barem jednom tjedno za ljepše nokte. Uvijek to želim napraviti, ali uvijek zaboravim ili mi se ne da. Bio je jedan period kad sam to radila svaki dan, ali više se ne sjećam kad je to bilo, toliko dugo je prošlo.



Eto od ponedjeljka ću :D




Hladne vrečice čaja na očima umiruju oči i smanjuju otečene kapke i podočnjake. Uvijek mi je lijeno ohladiti vrečice i onda ih još držati na očima 10 minuta.




Navodno ispiranje pivom daje volumen i sjaj kosi. Nikad nisam isprobala. Obožavam DIY tretmane i nema što nisam isprobala, ali ovo nekako nikad ne napravim. Ne brine me miris, ispirala sam kosu i čajem od češnjaka, e to je loš miris :D ali ovo nikako da napravim. Baš me zanima djeluje li.




Ovo ignoriram samo zimi. Obožavam se otuširati u vreloj vodi kad sam promrzla. Stajati 10ak minuta ispod vrelog tuša je najbolji osjećaj zimi. A što ću ako to isušuje kožu, zato postoje losioni i ulja za tijelo :D




Pozivam sve kolegice blogerice da napišu ovakav post :D






To je 10 beauty savjeta koje ignoriram. Koje beauty savjete vi ignorirate?









You May Also Like

2 komentari

  1. Baš mi se sviđa ovaj tag post i čitala sam ga kod priropričalice. Moram i ja nabaviti satenske jastučnice :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, baš je fora. I ja ih moram nabaviti :D ali nikako da ih kupim

    OdgovoriIzbriši