Favoriti mjeseca: Rujan 2014.

by - subota, listopada 04, 2014












 Rujan je došao i prošao i vrijeme za još jedne favorite mjeseca. Inače ne favoriziram nijedno godišnje doba, ali nekako mi se ove godine baš svidjela jesen. Blogerice i Youtuberice su dosta govorile zašto vole jesen i nekako sam i ja počela uživati u ugođaju. Već sam pripremila DIY jesenske projekte koje ću raditi, da u sobu uvedem malo jesenskog ugođaja. A posebno me veseli Halloween. Da ne dužim, ovo su moji favoriti za rujan.






Make up rutina

Za svakodnevni makeup ovaj mjesec uglavnom sam koristila ove proizvode.

Podloga - Avon Exstra Lasting podloga je moj favorit jer super matira kožu. Ovaj mjesec sam je svaki dan koristila. Kupila sam tamniju nijansu nego inače pa sam ju koristila dok sam još malo tamnija u licu, ubrzo će mi postati pretamna. Planiram napisati recenziju pa neću sada sve otkriti :)

Sjenila - Svaki dan sam koristila Oriflame paleticu u nijansi Nude & Gray. Sjenila se ne truse, pigmentirana su i traju relativno dugo, sa podlogom bi možda i duže, ali ja je ovaj mjesec nisam koristila jer mi je bilo lijeno još i to stavljati eh...

Olovka za oči - Avonovu Super shock gel olovku imam već duže vrijeme, malo sam zaboravila na nju pa sam je sad opet izvukla. I opet sam se podsjetila zašto volim ove olovke, tako lako klize po kapku, savršenstvo.

Maskara - Avon Luxe maskara je ovaj mjesec došla na red. Solidna maskara, malo mi produži trepavice, dobra za svaki dan.

Olovka za obrve - Essence olovka je bila i u prošlomjesečnim favoritima. Odlična je, trajna i savršeno mi popuni obrve. I dalje sam zadivljena kako je dobra.

Rumenilo - Koristila sam Avon Ideal Luminous rumenilo u nijansi Peach. Imam ga već neko vrijeme, ali sam ga zanemarila, pa sam ga opet izvukla u upotrebu. Iako se zove peach, nijansa je blago rozasta, sa laganim shimmerom. Pokušala sam ga uslikati, ali kako je loše vrijeme pa tako i loša svjetlost, nikako mi nije uspjevalo dobiti pravu boju. Uslikala sam swatch, nijansa je slikana na danjem svjetlu i još je malo svijetlija nego na swatchu.

Sjajilo - Od svih sjajila, sad sam se zakačila na B.Pretty. Baš mi je slatko pakiranje i sjajilo kao takvo je super. Ne isušuje usne, nije previše pigmentirano, baš po mom ukusu. Ne sjećam se više koja je ovo nijansa, jer sam skinula naljepnicu odmah nakon kupnje :/

Swatch rumenila



Krema za tijelo

 Svaki dan sam se trackala s Avonovim mlijekom za tijelo. Odličnog mirisa, sadrži lagani shimmer, ali on ne ostaje jako dugo na koži, niti se jako vidi. Svako jutro mi je bio gušt mackati se ovim losionom. Imam ih više u upotrebi, ovaj sam malo zanemarila pa sam to ovaj mjesec popravila.



Šampon za suho pranje

Svi su hvalili te Batiste šampone za suho pranje pa sam i ja sebi nabavila svoj primjerak. Isprobala ga i uopće mi se nije svidio. Kosa mi je bila kao slama, ali doslovno kao slama. Užasna je bila i na dodir i na izgled, užasna je bila i kad bih je povezala. Pa sam ja lijepo pospremila taj šampon u dubinu ormarića. Dok mi prošli mjesec nije palo na pamet da sam ja to možda nanosila previše izbliza. Čitala sam nešto kod nekih blogerica pa je to neka spomenula, pa je meni palo na pamet... :D Isprobam ga staviti 30ak cm od glave i vidi čuda. Stvarno je upio masnoću s vlasišta, a kosa je bila normalna, a ne kao slama kakva je bila kad sam prvi put stavila. Tako da sam ga koristila svaki put kad je trebalo prati kosu. Inače, i dalje mi ne može zamijeniti pranje kose. Perem je triput tjedno i ne mogu drugačije. Ako je duže ne perem, svrbi me vlasište. Iako od ovog šampona kosa  izgleda bolje na dan pranja, ipak se vidi da nije oprana, a ja volim da je kosa čista oprana i taj osjećaj mi ništa ne može zamijeniti.  



Lak za nokte

Ovakva nijansa laka je dugo godina bila moj favorit i samo sam nju nosila. U zadnjih dvije godine sam jako povećala svoju kolekciju lakova i ovakva nijansa je ostala zanemarena. Pa sam to popravila u prošlom mjesecu. Uglavno sam nosila samo tu nijansu i baš sam sretna što sam je ponovno uvela u upotrebu. Nijansa je Cherry Jubilee.


To je to što se tiče kozmetike, uglavnom sam koristila proizvode koje sam neko vrijeme zanemarila.

I za kraj nekoliko nekozmetičkih favorita.





Ovaj mjesec sam dosta slušala Ellu Henderson, točnije, njenu pjesmu Ghost. Odlična pjesma, stalno mi je na repeat. Kad mi se neka pjesma svidi, ponavljam je dok mi ne dosadi :)



 Kad su u pitanju youtuberice, ovaj mjesec mi je bila favorit Christen Dominique. Baš je slatka i simpa cura i ovaj mjesec sam najviše gledala njene videe.




Od knjiga moram izdvojiti Fantom Joa Nesboa. Čitala sam sve knjige iz serije i ova mi je najbolja. Napeta je i puna neočekivanih obrata i svakako preporučujem da je pročitate. Jedva čekam da izađe Policija na hrvatskom da vidim što se dogodilo s Harryjem :)





Što se televizije tiče, preporučujem da pogledate Jezikovu juhu, srijedom na RTL-u. Nisam baš bila fan stare emisije, ali sada imaju novog kuhara i emisija je super. David Skoko je unio svježinu u emisiju i njegov stil i pristup su odlični. Preporučujem.



 Ovaj mjesec sam gledala i serije Miss Marple. Prije toga sam odgledala Poirota pa je sad na red došla i bakica detektivka.




Rekla sam da neću gledati nove serije koje se još snimaju jer me živcira čekati da izađe nova sezona, pa se veselim što na RTL-u ponovno prikazuju dr. Housea. Gledala sam tu seriju, ali nisam odgledala baš sve sezone pa sada utvrđujem gradivo.



A kad smo već kod RTL-a, počela je nova sezona Ljubavi na selu. Volim pogledati i tu emisiju. Ne gledam baš TV, više čitam, ali volim pogledati neke dobre emisije, a  za sada su mi se svidjele ove.







To su moji favoriti za prošli mjesec. Jeste li koristili, gledali, slušali, čitali nešto od toga? Koji su vaši favoriti?






You May Also Like

10 komentari

  1. Super ti je post! Iskreno, ja sam probala ovaj puder od Avona i bio mi je pretaman (mislim nijansa nude) još uz to nekako težak na koži, ugl ne sviđa mi se. I vidiš kako je ta Luxe maskara precijenjena, mislim za tu cijenu, a svi kažu da nije neka. Imam i kremicu za ruke od magnolije (kao i tvoj losion) i meni super miriši :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja inače koristim nude kad su u pitanju avonovi puderi, ali od ovog sam uzela neku tamniju nijansu. Meni je super jer matira, imala sam jedan iz Avona koji mi je bio premastan. Da, maskara i nije nešto posebno, imaju i boljih za manju cijenu. A imala sam i ja kremu za ruke i balzam za usne, sad mi je samo losion ostao :D

      Izbriši
  2. Ella je rasturila novim albumom! Žao mi je da nije pobijedila na X factoru, ali definitivno je pred njom krasna karijera jer joj glas RASTURA :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična je, ali da budem iskrene, samo sam Ghost čula, morat ću to popraviti i poslušati i druge pjesme :D

      Izbriši
  3. Interesantni favoriti..Rumenilo mi se čini jako lijepo.. Ajme podsjetila si me da bi i ja mogla gledat housa, mislim da sam bila stala negdje na 6 sezoni :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Oriflame paleta djeluje super, baš ima lijepe svakodnevne boje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, baš su za svaki dan, a opet nisu neke smećkaste akkve inače koristim :D

      Izbriši
  5. Haha moj dečko je loood za rtl emisijom ljubav na selu XD meni se isto sviđa ovo sjajilo što si ga ukratko predstavila jer vjerujem da su dobra i cjenovno vrlo pristupačna...

    OdgovoriIzbriši