Horor filmovi za Halloween

by - subota, listopada 25, 2014







Za tjedan dana je Halloween. Ove godine sam stvarno uzbuđena. Ponijelo me jesensko raspoloženje. Nabavila sam čak i bundevu koju ću rezbariti. Kako izgleda podijelit ću s vama na svojoj FB stranici :)

Znam da neki govore da je Halloween amerikanizacija, da to kod nas nije običaj, ali baš me briga. Volim maskiranje tako da mi se jako sviđa još jedan dan u godini kada se možemo maskirati.

Prigodne maske za Halloween su mi vještice, zombiji i slično, vile, princeze i ostale likove bih odabrala za maškare.

U veljači za maškare smo prijateljica i ja bile vile. Imale smo i krila i sve :)
Na žalost, za Halloween neću ići van i neću se maskirati. BF i ja ćemo imati filmsku večer. Naravno, bit će prigodna, gledat ćemo horor filmove.

Prvotna zamisao je bila da nađemo par filmova koje ćemo gledati na sam Halloween, ali budući da  ne volim gledati horor filmove,  ispalo je da nisam gledala ni klasike. Tako da se na popisu našlo 60 filmova i počeli smo ih gledati već sad.

Budući da sam neupućena odjednom uronila u svijet horor filmova nisam imala vremena čitati recenzije za svaki film, pa se tako na popisu vjerojatno nisu našli niti najbolji niti najnoviji filmovi. Jako me veseli što ću pogledati klasike kao Isijavanje, Carrie, Strava u ulici Brijestova, Noć vješica... A ako imate preporuku za neki dobar horor film koji nije na popisu, molim vas, recite. Možda ga stignem ubaciti na popis ove godine, ako ne, pogledat ću ga dogodine. Odlučila sam da uvedemo tradiciju gledanja horor filmova oko Halloweena.

Ne volim horore kao Slagalica strave, Alien, Hostel i slične krvave filmove. Ne zato što mi je to strašno već degutantno. Više volim horore s nadnaravnim pojavama.

Dakle, ovo je popis horora koje ću ove godine pogledati. Nijedan još nisam gledala, tako da moram puno nadoknaditi.

Budući da nisam gledala nijedan od  filmova, a i puno ih je,  nisam pisala kratki sadržaj svakog filma, već samo napravila popis.

Klikom na naslov možete pogledati trailer.

Filmovi koji mi se najviše svide bit će u postu o favoritima mjeseca :)



Trick 'r treat *
Scream 123, 4 ***
The eye ***
The ring ****
1408 **
Halloween2345678 
A Nightmare on Elm Street234567 
 Friday the 13th2345678910 



Pogledane filmove označila sam: *loš, **tako-tako, ***dobar, ****vrlo dobar, *****odličan

Volite li gledati horore? Jeste li gledali koji od ovih? Kako ćete vi obilježiti Halloween?






You May Also Like

11 komentari

  1. Hvala ti na ovom postu.. :) Obožavam gledati hororce, u društvu po mraku, a kad sam sama po danu.. :D Moram priznati da za pola njih nisam čula, a ostalu polovicu sam pogledala. Uživaj.. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se tvoj izbor i svakako ću pogledati neke.
    Pogledaj i Grudge, to je dobro, a dobila sam preporuku i za Rec, ali još nisam pogledala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stavit ću ih na popis za nagodinu, mislim da ove god neću više stići pogledati ništa izvan popisa :D hvala na preporuci

      Izbriši
  3. omg..čitaš mi misli..i ja sam ove jeseni započela sa hororima..što inače nikad nisam gledala..najviše uživam u komedijama..ali sam si dala malo truda ove jeseni..već sam ih par pogledala sa tvog popisa..ono što ću istaknuti je the conjuring-film je odličan (slično egzorcistu) i anabelle (to još nisam pogledala jer ima lošu ocjenu na imdb-u)..ta dva filma su povezana oko te glupe lutke.. :) Još ti preporučujem dva filma koji su me natjerali na vrištanje -Mama-falin odličaaaaan i Bliski susreti 4-e vrste (nisam gledala stare filmove, ali u ovom je Milla Jovovich i nisam požalila). Bilo bi lijepo kad bi nakon Halloweena mogla apdejstat što si pogledala i što ti se najviše svidjelo.. :) Btw trick or treat je bullshit..ali definitvno javi mišljenje :) pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U postu o favoritima mjeseca ću se osvrnuti na filmove koji su mi se svidjeli. Dns sam gledala Trick r treat i stvarno je bullshit :D

      Izbriši
  4. Nisam nikada slavio Noć vještica (jer kao što si rekla to nije naš običaj pa nemamo tu praksu), ali već nekoliko godina mi je želja da kupim bundevu i izrezbarim je. Ipak, svake godine mi bude mrsko ići do pijace da je potražim i onda propustim taj doživljaj. Mada, možda sada ponukan tvojim postom ipak to uradim. :)
    Što se tiče filmova, veliki sam fan horora, i gledao sam neke od ovih što si navela pa ću ih ukratko prokomentarisati. Trick 'r treat sam gledao prije nekoliko godina i sjećam se da nisam bio zadovoljan filmom. Radnja je sastavljena iz više priča, ali cjelokupan dojam mi je bio krajnje mlak. Annabelle sam pogledao prije par dana i takođe mi je malo razočarenje. Dosta su ga najavljivali, ali prva polovina filma je krajnje monotona, a i kasnije se ne događa ništa što već nisam vidio (kažu da je Conjuring dosta bolji, ali nisam gledao). Rose Red je zapravo mini serija, a ne film, ali je zanimljiva. Scream i Ring su klasici. Poltergeista se ne sjećam baš najbolje, ali čini mi se da mi nije bio wow. 1408 je ok, 13 ghosts mi je u vrijeme kad sam gledao bio odličan (ne znam kako bih ga u ovim godinama doživio, sad sam stariji pa mi dosta filmova koje sam volio ne ostavljaju isti utisak). Carrie preporučujem (ne znam da li znaš da film ima 3 verzije) - meni je omiljena ona verzija iz 2002. jer mi je glavna glumica najbolje odradila posao. Nightmare on the Elm Street je takođe klasik, ali ja nisam ljubitelj tih filmova koji su snimani prije 100 godina. Svi nastavci Boogeymana su solidni, kao i Petka 13.

    Ja bih preporučio još: The descent (2005) - ima i nastavak koji je takođe solidan, Dead silence (2007), Drag me to hell (2009) i The Unborn.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ove godine sam našla bundevu u Kauflandu, inače je ni ja vjerojatno ne bih kupila :D
      Baš sam dns odgledala Trick r treat i baš je bzvze. Vidjela sam da Carrie ima više verzija, ali sam htjela prvo pogledati original, stignem pogledati i ostale kasnije. Ja inače jako volim gledati stare filmove, pa mi nije problem gledati Nightmare on E.S. i slične. Ove god nisam stavila na popis, ali imam u planu pogledati i stare horore, iz 40ih i 50ih.
      Ove koje si mi preporučio nisam gledala osim Drag me to hell i taj mi se baš i nije svidio. Nisam stručnjak za horor filmove, a ove s popisa još nisam sve pogledala pa ne mogu baš reći kakvi mi se točno sviđaju i o razlikama između njih. Znam samo da ne volim filmove tipa Slagalica strave, to sam gledala i baš je degutantno.

      Izbriši
  5. Odličan mi je ovaj post i izbor filmova :D Većinu sam gledala, no nisam baš ljubitelj horora jer bi oni trebali biti strašni, no meni je rijetko koji strašan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je i kod mene, uoće mi nisu strašni pa ih izbjegavam i gledati. Želim neki koji će scared the hell out of me :D

      Izbriši
  6. odličan post i pregled filmova :D sad neću morati tražit po netu haha :D
    većinu nisam gledala, pa je korisno :D

    OdgovoriIzbriši