Trenutno koristim: Maskare

by - četvrtak, listopada 09, 2014

Kad su u pitanju maskare uopće nisam zahtjevna. Ne očekujem da će napraviti čuda i da će mi trepavice biti ekstra duge, guste i šta ti ja znam šta. Nisam naišla na maskaru koja mi je bila baš loša s obzirom na ono što radi trepavicama. Ako je loša, onda je to zbog nekih drugih stvari. Isto tako, nisam pronašla ni neku wow maskaru koja me totalno oduševila.
Imam neke srednje duge i srednje guste trepke i dovoljno mi je da mi ih maskara naglasi, ne očekujem čuda.
Sve maskare koje imam u kolekciji su mi solidne, neka bolja neka lošija.
Inače, planiram svako toliko napisati ovakav post. Kad potpuno promijenim postavu maskara koje imam, slijedi novi post :) To će biti i podsjetnik meni, da znam koje sam maskare koristila i kakve su mi bile.
Svaka maskara na slikama je nanesena u dva sloja.


 Avon SuperShock maskara




Solidna maskara za svaki dan. Gumena četkica, iz tubice izlazi optimalana količina maskare, ni premalo ni previše.



Ne sjećam se više kakva je bila kad sam je kupila, ali sad je postala nekako suha. Više se ni ne sjećam koliko dugo je imam, možda od početka godine. Mislim da je vrijeme da je se riješim. 

Od trepavica ne napravi čudo, ali ne izgledaju ni loše, barem za moj pojam. Čini mi se da im da gustoću.  Za svaki dan mi je čist ok.







  Avon Luxe maskara




Prilično obična četkica, iz tubice izlazi točno koliko treba proizvoda, nije ni presuha ni prevlažna.



Malo mi bolje produži trepavice od prethodne, iako mi se čini da se na slikama to baš i ne vidi. Također mi je idealna za svaki dan.





 

Oriflame Maxi lash maskara



Ova maskara mi je najlošija od svih u kolekciji. Iz tubice izlazi optimalna količina proizvoda, ali je prevlažna, treba 10ak minuta da se osuši, zna se preslikati na kapak ili na područje ispod očiju. Ni četkica nije po mome ukusu, nekako više volim one normalne.



Od trepavica ne napravi ništa posebno, slabije ih produži od prethodne dvije, ali opet, nisam sigurna koliko se to točno vidi na slikama.

Mislim da više nije u redovnoj ponudi.






Avon Spectra Lash maskara



 Maskara nije ni presuha ni prevlažna, na dnu tubice ima kotačić sa tri opcije. Ako me sjećanje dobro služi, u Avonu su obećavali da pod jedan dobivate guste trepavice, pod dva gušće, a pod tri najgušće.

Koliko to funkcionira, procjenite na slikama.







Meni se čini se tri ne razlikuje previše od jedan. Maskara je ok, lijepo produži trepavice i da im gustoću, ali nema neke razlike između različitih opcija. Također, iz tubice izlazi previše proizvoda, a okretanjem kotačića na više brojeve količina proizvoda koji izlazi se povećava.
Ako se ne varam, maskara više nije u redovnoj ponudi.
Jedine mane su joj, kao što sam rekla, previše proizvoda koji izlazi i to što nema razlike u opcijama.


Avon Big & Daring Volume maskara



O ovoj maskari sam pisala  recenziju pa neću puno duljiti. Produži trepavice, ni prevlažna ni presuha, iz tubice izlazi taman koliko treba proizvoda. Kao i kod drugih, nema nekog wow efekta i ne daje baš 6x veći volumen kao što obećavaju.





To je mojih pet maskara. Nijedna mi nije ništa posebno, sve su solidne. Najbolje su mi Big & Daring i Sprectra Lash. Barem što se tiče posla koji obave na trepavicama.


Koje vi maskare koristite? Jeste li isprobali koju od ovih? 





You May Also Like

4 komentari

  1. sa svima ti trepavice izgledaju super, možda za nijansu bolje sa Avon Spectra Lash maskarom xD
    svi hvale Supershock maskaru, ja nikako da ju isprobam,, voljela sam od avona superfull, dok je izgledala kao češalj xD

    OdgovoriIzbriši
  2. Da i ja mislim da su najbolje sa spectra lash :D
    Supershock je super, nekako im da gustoću, probaj :D
    Superfull nisam kortistila, na prvu se uopće ne mogu sjetiti koja je to

    OdgovoriIzbriši
  3. Trepavice ti stvarno sa svima izgledaju super, ali izdvojila bi recimo Avon Spectra Lash maskaru koja posebno ljepo naglasi trepuške :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mislim da je ona najbolja, samo me malo smeta jer izlazi previše proizvoda :/

      Izbriši