New In #3

by - srijeda, listopada 01, 2014


Prošlo je dva mjeseca od zadnjeg New in posta pa je vrijeme za novi. S obzirom na prošli post, sad ima nešto manje proizvoda. Naravno, opet je većinom Avon. Ah taj Avon, uvijek potrošim sav budžet na to pa nemam za drugo :/ Moj dečko kaže da skupljam Avon kao Pokemone. Najsmješnije mi je kad gledam po katalogu i samo govorim 'ovo imam, ovo imam, ovo imam i ovo imam...' Sad kad sam ih skupila gotovo sve, objavljujem no buy režim. Ne kupujem ništa, osim onoga što mi je nužno potrebno, sve do Božića. Skupljam za UD Naked 2 paletu i još poneku sitnicu s Wish liste :)

Krenimo redom.... :)
 


Parfemi

U zadnjih par godina baš ne volim parfeme, nijedan mi se baš ne sviđa i nekako sam ih izbjegavala. Zato je kupnja pet parfema u jednoj narudžbi znak ludila. Kupila sam Instinct, Simply Her, Love, Femme i Today Tomorow Always.
Još nisam odlučila sviđaju li mi se. Na prvu su mi ok, ali trebam ih nositi malo duže da odlučim.
Simply Her mi je super, a Instinct sam gledala još od kad je izašao, kad sam ga njušila u katalogu bio mi je super, a sad se još ne mogu odlučiti volim li ga ili mrzim. Koje muke :D

Krema za stopala

To je ponovljena kupnja, kremu obožavam, pisala sam i recenziju pa neću duljiti.


Serum za kosu

Volim ove serume za kosu iz Avona. Imala sam i onaj običan zeleni i onaj s arganovim uljem, ovaj put sam uzela ovaj. Svi znaju za ove serume i mislim da ga ne trebam posebno hvaliti. Kosa bude glatka, meka i sjajna nakon upotrebe i koristim ih svaki dan.


 H&M Nude eyes

Kad sam bila u H&M kupila sam ovu, ajmo reći, paleticu. Ima tri sjenila za oči i tri za obrve. Već imam hrpu takvih nude, smećkastih nijansi, ovo sam kupila prvenstveno zbog sjenila za obrve. Imam crne obrve pa mi treba tamnosivo sjenilo jer mi smeđe nimalo ne odgovara. 

Uskoro planiram recenziju sjenila, pa sad neću puno dužiti. 

Maskare

Kupila sam i tri maskare. Dvije iz Avona, o Big & Daring sam pisala recenziju, a Color Trend je smeđa maskara koju sam uzela za svaki dan, za neki 'no makeup' look. Kako to izgleda, moći ćete vidjeti uskoro jer pripremam jedan takav post.
Već sam vidjela da blogerice spominju Essence Lash Princes maskaru pa sam ju morala kupiti kad sam bila u DM-u. Pakiranje je preslatko i četkica mi se čini super. Još je nisam isprobala, ali baš se veselim. To je kupnja koja me najviše razveselila. Inače moram reći da je to prva Essence maskara koju sam kupila IKAD.
Nemojte me krivo shvatiti, nisam snob, ali nekako sam ih uvijek izbjegavala. Tek kad sam počela pisati blog, vidjela sam da ih hrpa blogerica hvali. Trenutno imam sve Avonove maskare, ali polako ću ih zamijeniti Essenceovim pa da vidim da li će i meni odgovarati.


Lakovi

Već i ptice na grani znaju da volim Avonove lakove, tako da sam uvrstila i ova tri u kolekciju.
Nijanse su Arctic Waters, Red Velvet i Mauvelous, s lijeva na desno.
Tek sad sam primjetila da su i oni smanjili količinu laka, sad su od 10 ml, a bili su 12 ml. :/

Nijanse su divne, baš jesenske, posebno Red Velvet i Mauvelous.


Planet Spa kolekcija

Avon je izbacio i novu Planet Spa kolekciju, India Intensity. Sastoji se od pilinga za tijelo, maske za lice i kreme za tijelo. Preedivno miriši, stalno se mažem kremicom, super njeguje kožu i mirišeee. Maska mi je isto odlična, a piling još nisam isprobala.


Maska i šampon

Ovo je isto novija kolekcija, za obojenu kosu. Ne bojam kosu, šampon i masku sam kupila samo zbog mirisa, jer miriše predivno. Žao mi je samo što se miris ne osjeti i nakon sušenja kose.

Šampon je solidan, već sam ga gotovo potrošila, a ni maska nije loša.
Jesam spomenula da predivno miriše?


Mazalice za tijelo

Dove losion od pistacije i magnolije sam dobila na poklon od bake iz Njemačke. Vidjela sam da kod nas ima takav gel za tuširanje pa pretpostavljam da ima i losion. Predivno miriši i kao i svaki Dove losion lijepo njeguje i hidratizira kožu.
Avon mazalicu već imam jednu doma i još je nisam potrošila do kraja,a ovaj sam kupila jer je bio na sniženju. Ima ugodan miris i dobro njeguje kožu. Inače je za učvršćivanje kože, ali ga nisam potrošila do kraja pa ne mogu ništa reći o tome.

Gel za tuširanje

Već sam spominjala da volim Avon gelove za tuširanje, ovo je novi i divno miriši. Jedva čekam isprobati.

Gel za pranje lica

Ovaj gel koristim za pranje lica ujutro. Ima piling zrnca i nakon pranja lagano hladi kožu. Odličan je i kad ga potrošim planiram napisati recenziju.


Oriflame ulov

U Oriflameu sam kupila četkicu za rumenilo, koja je solidna, ali malo pušta dlake :/
O The One Tuševima sam pisala recenziju, moji HG tuševi. Imam već crni i plavi, sad sam uzela sivi.
Uzela sam i The One korektor, koliko sam ga isprobala, solidan je, uskoro će i recenzija.


Sprej za tijelo

Obožavam i sprejeve za tijelo iz Avona i ovo je već ne znam koji. Svakako ih preporučam, nešto između dezića i parfema.


Naušnice

I za kraj, malo nekozmetičkih stvarčica. Ove sam kupila u H&M, zlatne su boje, iako su na slici ispale nekako crno. Inače me uši bole kad nosim bižuteriju, mogu samo srebro i zlato, pa ih baš, na žalost, ne mogu nositi često i dugo.


Knjiga

Veliki sam poklonik Jo Nesboa i njegove serije o Harryju Holeu. Imam sve knjige iz kolekcije i mogu reći da mi je ova najbolja. Hrpa neočekivanih obrata i napeta, jedva čekam da izađe i Policija da vidim što se dogodilo s Harryjem. :) Ako ste čitali njegove knjige, svakako pročitajte ovu.


Ogrlica

I za kraj, ogrlica iz Avona, mislim da je još imaju  u ponudi i u katalogu 14. Podesiva je i dođe uz vrat. Ne sjećam se više od kojeg je materijala, ali imaju s natpisom love, luck i wish.

I to je to. Umjereno sam kupovala, a sad idem na dijetu do Božića. A nakon Božića, veeeeliki šoping :)



Jeste li isprobali koji od ovih proizvoda? Što želite da prvo recenziram?






You May Also Like

6 komentari

  1. hm,hm zanima me ova paletica iz H&M :D

    OdgovoriIzbriši
  2. lijepi noviteti xD
    sviđa mi se serum iz avona, volim i njihove lakove
    baš me zanima kakva će ti biti lash princess maskara xD
    sve je jako lijepo i uživaj u novim stvarima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene, jedva je čekam isprobati :D Još nisam...
      A nijansu Mauvelous sam vidjela kod tebe pa sam je uzela jer mi je bila baš super. I nisam pogriješila :D

      Izbriši
  3. Koliiiiko parfemićaaaa :DD Krasna mi je H&M paleta, čekam recenziju ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paleta je super, sljedeći tj će recenzija :D

      Izbriši