Essence soo glow highlighter + GIVEAWAY!

by - utorak, listopada 21, 2014



 Ove godine sam postala opsjednuta highlighterima. Kad sam Essence soo glow cream to powder highlighter vidjela kod jedne blogerice, pomislila sam 'e to moram imati'.

Highlighter dolazi u dvije nijanse 10 look on the bright side i 20 bright up your life.




Pakiranje je od čvrste prozirne plastike, zapravo tipična Essence ambalaža.

Dobijete 4 g proizvoda, a cijena je 23, 90 kn.

''Glamurozan sjaj! Highlighter daje tvom ​​tenu prekrasan sjaj. Njegova kremasta tekstura pretvara se u baršunastu, puderastu formulu prilikom nanošenja. Lako se nanosi prstima, postavlja raskošan naglasak na tvojim jagodicama, ispod obrva ili u unutarnjim kutovima očiju.''

SASTOJCI:  ETHYLHEXYL PALMITATE, ISOSTEARYL ISOSTEARATE, OZOKERITE, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, MICA, ISOPROPYL PALMITATE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, LANOLIN, GLYCERYL CAPRYLATE, BHT, SILICA, TIN OXIDE, CI 75470 (CARMINE), CI 77491(IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)


Proizvod je kremaste teksture, koja u dodiru s kožom postaje puderasta, lako se nanosi i lako se blenda. Ja sam ga nanosila prstima.
 10 look on the bright side je gotovo bijela nijansa sa sitnim zlatnim shimmerom, a 20 bright up your life je blijeda pink nijansa sa sitnim zlatnim shimmerom. Shimmer je vrlo, vrlo sitan.
Ovisno koliko proizvodsa nanesete nijansa može  biti vrlo svijetla ili intenzivna.

Bila sam skeptična jer je proizvod kremast, a takve uglavnom izbjegavam, ali budući da se u dodiru s kožom pretvara u puder, nemam zamjerke. Proizvod je tako divan da ga nanosim na obraze svaki dan otkad sam ga kupila :)

 Najduže sam ga imala 6 sati i cijelo vrijeme je ostao na obrazima. 


Proizvod je odličan i stvarno sam oduševljena. Daje tako divan sjaj obrazima i traje dugo. 



Na gornjoj slici sam samo nanijela proizvod, a na donjoj sam ga izblendala. Swatch je za nijansu 20 bright up your life.


U zadnje 2 godine sam izbjegavala kupovati  Essence proizvode. Ne zato što mislim da su loši, već zato što sam bila opsjednuta kataloškom prodajom pa sam rijetko kupovala u drogerijama. U zadnjih mjesec dana kupila sam dva Essence proizvoda i s oba sam oduševljena. Ili je Essence postao sve bolji ili sam imala sreće pa naišla na dobre proizvode. :)



 Završeno!


Želite Essence highlighter u nijansi 10 look on the bright side? Sve što trebate napraviti je lajkati moju facebook stranicu, podijeliti sliku ovog highlightera koja se nalazi na mojoj facebook stranici i čekati da objavim vaše ime. 

Obavezno morate podijeliti sliku koju ćete vidjeti na mojoj FB stranici inače nećete moći sudjelovati u darivanju

Dobitnicu ću izabrati preko random.org, a ona ima 24 sata da mi se javi preko poruke sa svojom adresom.

U igri mogu sudjelovati samo stanovnici RH.

Prijaviti se možete do 26.10, a dobitnika ću objaviti 27.10. na svojoj FB stranici.

Naravno, ne moram ni napominjati da ćete dobiti novi, nekorišteni proizvod.


Jeste li isprobale ovaj proizvod? Kako vam se čini?





You May Also Like

16 komentari

  1. Razmišljala sam o kupovini, ali odbilo me što je kremast. Izgleda da ne treba zbog toga brinuti i da bih ga mogla zavoljeti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ni ja ne volim kremaste, ali ovaj je odličan. Svakako preporučam :D

      Izbriši
  2. koristim look on the bright side i odlican je :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj nisam isprobala na licu, već samo kao tester u trgovini. Koristim bright up your life, ali čini mi se da su oba super :D

      Izbriši
  3. malo sam plava :P pa ne kuzim koju tocno sliku treba podjelit?
    mislis na post ili bas na sliku?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sliku na fejsu na kojoj je highlighter i piše giveaway :D

      Izbriši
  4. vau odlično izgledaju..morat ću bright up your life i za sebe pokupiti :)

    OdgovoriIzbriši
  5. interesantno mi djeluje proizvod :D zbog toga što je kremast, a na licu postaje puderast..Essence se definitivno sve više popravlja :D idu u korak s puno skupljim brendovima :)
    mislim da bi za mene bio bolji Look on the bright side :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, definitivno mislim da su bolji nego prije. Najbolje to mogu reći jer nisam koristila njihove proizvode skoro dvije godine,a sad sam isprobala dva i bili su pun pogodak. Naravno, može biti da je to zato što sam čitala recenzije i vidjela da i druge blogerice hvale, nisam kupovala napamet. :D

      Izbriši
  6. Nešto sam počela proučavati kremaste highlightere i highlightere općenito i baš me zanima kakav bi mi bio ovaj "zlaćani" :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam isprobala, mislim da ni neću, imam dva highlightera i ne želim "taložiti" proizvode (taložim ruževe XD )
    Više mi se sviđa ovaj pinky. Ja, kad ga stavljam, nanesem ga odmah na tekući puder, ispod pudera u kamenu i ostalih preparata koje stavljam na njega i to mi daje jako suptilan sjaj. Iako, u zadnje vrijeme nekako izbjegavam highlightere, opet sam u mat fazi. Možda i zbog toga što mi je koža podivljala i počela se nenormalno mastit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja volim da se sjaji :D Opsjednuta sam highlighterima, prije nisam bila, to je sad nova opsesija. Pa skupljam hihglihgtere dok traje, možda će me jednom puknuti i mat faza. Premda čak nemam ni toliko puno highlightera, svega par :D

      Izbriši
  8. Inače dosta koristim Essenceove proizvode, ali ovo još nisam isprobala. :)

    OdgovoriIzbriši