H&M nude eyes paleta

by - ponedjeljak, listopada 13, 2014


Kod blagajne u H&M-u zamijetila sam ovu paleticu i ono što me oduševilo je to da je ima sivo sjenilo za obrve kakvo sam duže vrijeme tražila. U ponudi su imali i Smokey eyes paletu, ali sam izabrala ovu jer ovakve nude nijanse koristim na dnevnoj bazi, za razliku od smokey , koje rijetko nosim.
Imam već hrpu ovakvih nijansi u svojoj makeup kolekciji, ali kao što rekoh, uzela sam prvenstveno zbog sjenila za obrve.

Cijena je 39 kn.



Pakiranje je jako zgodno, od tvrdog, rekla bih kartona, a poklopac je vrlo lako spustiti i podići jer sadrži magnetić kojim se poklopac pričvrsti za kutijicu.

Sadrži tri boje za oči i tri za obrve.  S unutarnje strane poklopca se nalaze slikovne upute kako nanijeti sjenila.



Boje za obrve su, naravno mat, a boje za oči sadrže sitni shimer, ali kada ih nanesete na oči to se uopće ne primjeti i izgledaju  kao mat. Jedino je prva, najsvijetlija boja mat.

Pakiranje mi je stvarno slatko i super mi je što ima sivo sjenilo za obrve, ali moje mišljenje o ovoj paleti je podjeljeno.   Neću je potpuno popljuvati jer su boje baš po mom ukusu i nešto što nosim svaki dan i paleta je super kada želite neki minimalni makeup.

Kao što ćete vidjeti na slici gdje sam sjenila swatchala na ruci, najsvijetlija nijanasa se gotovo i ne vidi. Ja sam je stavljala ispod obrva, a čak ni tamo nije imala neki efekt. Boja se jednostavno ne vidi pa ne služi ni kao highlighter.

Sličan je slučaj i sa srednjom nijansom, koja je pigmentiranija od prve, ali kad sam je nanosila na kapak u sobi, gdje mi osvjetljenje nije bilo jako, uopće nisam vidjela razliku između boje kapka s primerom i sjenila, tek kad sam na danjem svjetlu pogledala, vidjela sam da imam sjenilo.

Najtamnije sjenilo je i najviše pigmentirano.






Najduže što sam imala sjenilo je 5 sata, ispod sam imala bazu i čist dobro se držalo, samo je malo izblijedilo.

Sjenilo se ne trusi i lako se blenda.

Što se tiče sjenila za obrve, isprobala sam samo  sivo. Ne trusi se i lako se četkicom razvlači po obrvama.
Dobro je pigmenitirano. 






Paleta nije loša, idealna je za svaki dan, ali nije wow i nisam ludo oduševljena njome. Više sam bila oduševljena pakiranjem nego samim proizvodom.

Ali mislim da od brenda koji se prvenstveno bavi prodajom odjeće ni ne možemo očekivati neki wow efekt.


Sastojci: 




Jeste li isprobali ovu paleticu? Kako vam se sviđaju boje? 











You May Also Like

4 komentari

  1. Lijepo izgleda no pigmentacija joj nija najjača strana :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, boje su mi super i pakiranje, ali baš je loše pigmentirana, posebno svijetle nijanse

      Izbriši
  2. Pigmentacija je zbilja nikakva, šteta. :/

    OdgovoriIzbriši