Essence dugotrajni ruževi

by - subota, studenoga 22, 2014


 Uvijek sam prednost davala sjajilima. Razlog je to što imam male usne i sjajila su mi bolje stajala, čak malo vizualno povećavala usne. I tako je to već više od deset godina, koliko koristim makeup. Sve dok prije par mjeseci nisam kupila jedan ruž i jednostavno se zaljubila u ruževe.

Sjajila mi više nisu zanimljiva, a najveći minus im je što mi se kosa lijepi za usne kada ih nosim.
Moja kolekcija ruževa se u zadnjih dva mjeseca s dva primjerka povećala na devet i u stalnom je rastu :D Možda vam se to ne čini puno, ali to dolazi od osobe koja godinama nije imala nijedan ruž.

Nikad nisam imala previše proizvoda za usne, fetiš su mi bila sjenila i njih sam uvijek skupljala. Također mi je bila filozofija i to da ne dajem više od 30ak kuna za proizvode za usne. Jednostavno ruževi nisu bili my thing i radije sam dala 200tinjak kn za paletu sjenila nego za ruž.

Sad mogu reći da je priča malo drukčija. Zaljubila sam se u ruževe i u zadnje vrijeme ih stalno kupujem. Trenutno kupujem one jeftinije, ali ne sumnjam da će i HE doći na red. :)

Ove ruževe sam prvo spazila, naravno, kod drugih blogerica i zaključila da ih odmah moram kupiti.

Odmah sam kupila četiri jer su to bile nijanse koje su mi se svidjele. Radi se o nijansama Love me, Natural beauty, Oh so matt! i Nude love.


Pakiranje je crne mat boje, od čvrste plastike. Po sredini je crta u nijansi ruža. Također nijansu možete vidjeti i na naljepnici na dnu pakiranja.  Kada stavite poklopac čuje se 'klik', tako da možete biti sigurni da je čvrsto zatvoren i da se neće sam otvoriti.

Na pakiranju malo ostaju tragovi prstiju, posebno ako su ruke malo masnije, recimo, od kreme. Meni to uopće ne smeta jer su tragovi stvarno minimalni, nije baš jedno od onih pakiranja kada ostaje trag čim približite prste kutijici.

Pigmentiranost im je odlična. Na prvi nanos nisu toliko pigmentirani, ali što više slojeva nanosite pigmentiranost je
  veća. 



Trajnost je solidna. Kada jedem i pijem skidaju se za dvadesetak - tridesetak minuta, inače traju sat do dva.

Cijena im je 20 kn, a dobijete 3, 8 g proizvoda. 

Sveukupno postoji 16 nijansi ovih ruževa.

Sastojci: RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, ETHYLHEXYL PALMITATE, POLYBUTENE, OCTYLDODECANOL, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, POLYETHYLENE, MICA, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PARFUM (FRAGRANCE), BENZYL ALCOHOL, CI 15850 (RED 6/RED 7 LAKE), CI 45410 (RED 28 LAKE), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)

Ne skuplja se u boricama usana niti prelijeva preko ruba usana.
Ruž je kremast i neisušuje usne.
Nije potpuno mat već ima lagani sjaj.





Natural beauty  je rozasto ljubičasta nijansa i ujedno mi najdraža, najprirodnije  izgleda na mojm usnama.

Love me je rozasta nijansa i također mi je jako draga. Takve boje najviše volim nositi.

Nude love i Oh so matt! su dvije smećkaste nude nijanse, nude love je malo svijetlija i obje su mi jako čudne. Čudne u smislu da ja nikad nisam nosila takve boje na usnama i ne mogu se naviknuti na to. Posebno mi čudno izgleda nude love, kao da mi je sva krv otišla iz usana. Još nisam smislila što ću s te dvije nijanse, nositi ih u kombinaciji s nekim drugim ružem ili ih nekome uvaliti.

Ovi ruževi su stvarno odlični, posebno uzevši u obzir da im je cijena 20 kn i ako želite solidne, a jeftine ruževe, onda svakako nabavite jedan ovaj. Mislim da ću uzeti još nijansu ili dvije, ali vidjet ćemo kako će mi se svidjeti kad ih isprobam u trgovini.



Jeste li isprobale ove ruževe? Kako vam se čine?





You May Also Like

20 komentari

  1. Mene su isto oduševili ovi ruževi!
    Imamnijanse 09, 06 i 07

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su te pretamne ili prekričave, imam male usne pa ih tamne nijanse još smanje. Ali stvarno su super, najradije bih uzela sveee

      Izbriši
  2. ne znam kako ni zašto, ali nisam isprobala ove ruževe, a sve boje koje si odabrala su i "moje boje" :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj svakako :) Na swatchu izgledaju super, ali nude love i oh so matt su mi baš čudni na usnama, posebno nude love...

      Izbriši
    2. Zašto nema swatcha na usnama?

      Izbriši
    3. Zato što nisam uspjela uslikati da izgleda realno. Na kraju je ispala da na slici nude love izgleda bolje nego u stvarnosti. Baš sam htjela staviti swatch na usnama i ubuduće ću se truditi, ali sad nikako nisam uspjela uslikati da bude kako treba :/

      Izbriši
  3. nisam još probala, ali ovaj OH so matt mi se čini veoma zanimljivim :) krasan post :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je baš super na swatchu, ali na usnama mi je baš čudan :(

      Izbriši
  4. Obožavam ove ruževe. Imam ih podosta, ali daleko najdraži mi je Natural Beauty koji još malo pa ću i potrošiti!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mnieje najdraži <3 Ali daleko sam od toga da ga potrošim :D

      Izbriši
  5. Ja nikako da kupim,nešto mi boje nisu wow,mislim super su boje,ali imam dojam da meni ne bi stajale :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve ovisi o tome što voliš nositi. Ja imam manje usne pa ne nosim baš tamne i krićave boje, ali eto, našla sam nešto za sebe :D Ne znaš dok ne probaš :)

      Izbriši
  6. 13 mi izgleda prekrasno, želim ga odmah :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Looks nice! Great blog you have!

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja nikako da ih kupim.Moracu za pocetak bar jedan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako kupi :D Preporučujem nijansu Natural beauty, ta mi je najdraža :D

      Izbriši