Fail proizvodi

by - nedjelja, studenoga 02, 2014



Vrijeme je za moj prvi post o proizvodima koji mi nisu odgovarali. Naravno, ne moram ni naglašavati da to što meni ne odgovaraju ne znači da neće ni vama. 

Rijetko koji proizvod mi ne odgovara, posebno otkad pišem blog pa više čitam recenzije, ali dogodi se koji put da kupim nešto što na kraju završi ili u smeću ili kod nekog drugog.

Slike nemam, budući da ni tih proizvoda više nema jer sam ih se ekspresno riješila.



Avon Illuminating Bronzer duo

Ovaj proizvod dolazi u dvije nijanse, ja sam uzela light, misleć da će mi odgovarati jer sam svijetla u licu. 
Prevarila sam se. Koliko god slojeva bronzera ja stavila, nije se vidjelo. Možda bi mi tamnija nijansa više odgovarala, ne znam, ali light nikako nije. Na kraju sam ga proslijedila. Ako se ne varam, to je bio LE pa proizvod više nije dostupan.


Avon Invisible light korektor

Korektor u olovci, okretanjem donjeg dijela izlazi proizvod. Što se tiče pakiranja nije mi se svidjelo jer su se slova izbrisala i sva se pomiješala tako da su mi ostajali bijeli komadići boje na prstima kad bih uzela proizvod. Pa bih to onda prenijela i na lice. Prekrivanje je slabije, ali to nije ono što mi smeta. Proizvod se tako brzo sušio da se morao blendati odmah nakon nanošenja. Ako biste ostavili samo minutu da stoji, osušio bi se i gotovo s blendanjem, samo bi se runio. Inače se normalno blendao. Na kraju sam ga potprošila, ali ga više ne mislim kupovati.


Oriflame HyperStretch serum za rast terpavica

Kad sam vidjela ovaj proizvod baš sam se poveselila. Cijena je bila niska i mislila sam, ako napravi barem neki posao, super. Ono što sam naučila je da ne kupujem jeftine proizvode za rast trepavica. Ne znam da li od njega trepavice budu duže, nisam ga dovoljno dugo koristila. Nakon tjedan dana korištenja otekao mi je kapak. Morala sam ići kod doktorice i dobila mast kojom sam  mazala kapak. Bio je otečen, boljelo je i teško mi je bilo gledati na to oko. To je trajalo nekih 5 dana dok se nije povuklo. Doktorica je rekla da neki kozmetički proizvodi mogu uzrokovati otok kapka, a ja sam sigurna da je to baš od ovog proizvoda jer drugi nisam ni koristila na očima.

John Frieda frizz-ease spray

Prvi proizvod koji sam probala od JF je bila maska kojom sam bila oduševljena. Mislila sam da će mi i ovaj sprej biti dobar, ali sam se prevarila. Sprej štiti kosu i čini je glatkom. Na mojoj kosi on ne radi apsolutno ništa.  Kosa mi je i prirodno glatka i meka i volim kad mi proizvodi to još više naglase, ali ovaj sprej nema baš nikakav učinak na mojoj kosi. Na kraju sam ga uvalila seki.


 Avon Solutions complete balance pjena za pranje lica

Pjenu sam kupila za jutarnje pranje lica. Nakon samo jednog pranja  tom pjenom, lice mi se užasno osušilo, posebno na području oko nosa, usta i na bradi. Nažalost, nisam odmah skužila da je pjena krivac za sušenje pa sam je koristila i drugi dan. Nakon samo dva korištenja koža lica se osušila i bila hrapava na dodir, a područje oko nosa, usta i na bradi je bilo najviše suho i čak tamnije od ostatka lica. Tjedan dana sam morala koristiti samo ulje na licu da koža dođe u normalu. Na kraju sam je bacila u smeće.


Avon Planet spa maska za kosu od crnog kavijara

Prvo što mi se nije svidjelo kod ove maske je njen miris, a drugo to što apsolutno ništa nije napravila na mojoj kosi. Jako volim maske za kosu i koristim ih nakon svakog pranja kose, ali od ove nije bilo nikakvog učinka. Ima Planet Spa i bolje maske.


Taft sprej za zaštitu kose od topline

Ne znam koliko baš djeluju ti proizvodi za zaštitu od topline i koliko stvarno štite kosu, ali kod ovog mi se nije svidjelo što mi je nakon njegove upotrebe kosa bila kao slama. Koristila sam peglu za kosu samo vikendom kad sam izlazila i posebno tada sam htjela da mi kosa bude meka i glatka. Od ovog proizovda je bila sva nekako suha, slamasta. Na kraju sam ga bacila.




To su proizvodi koji meni nisu odgovarali. Jeste li isprobali koji od njih? Kakvi su vama bili?






You May Also Like

6 komentari

  1. Volim postove ovog tipa :) Nisam isprobala nijedan od ovih proizvoda, pa vjerojatno ni neću kad su se našli na fail listi :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je Avon Planet Spa kavijer maska divna! Sve maske za kosu iz Planet Spa kolekcije mi odgovaraju..
    Jedino miris ove nije neki, kap što kažeš.

    Ono što mi se ne dopada kod ovog posta je što su po tebi loši proizvodi oni koji ti npr po nijansi ne odgovaraju, kao što je puder, ili ova pena i maska za lice koje ne odgovaraju tvom tipu kože/kose.
    Loš proizvod je npr kada kažu da je krema koja hidrira normalnu kožu, a ona to ne radi. Ili npr kažu da matira masnu, a taj efekat se ne vidi.
    Volela bih čitati ovakve postove kod tebe, nemoj pogrešno da me shvatiš, samo da budu realni,
    Puno pozdrava :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa možda sam ja nešto krivo shvatila, ali ja mislim da je svrha ovog posta da stavim proizvode koji mi nisu odgovarali, bez obzira na razlog zbog kojeg ne odgovaraju. Kao što sam rekla, ne znači da neće i nekome drugome odgovarati. Što se tiče recimo bronzera/ iluminatora, TREBAO mi je odgovarati jer sam svijetla u licu, a svijetlom tenu je namijenjen, ali eto, nije mi odgovarao. Pjena je za masnu kožu, bila mi je masna, ali mi ju je toliko isušila. John Frieda čini kosu glatkom, to sam tražila, ali kod mene to nije napravila. Dakle, svi ovi proizvodi JESU bili za moj tip kože ili kose, ali mi ipak nisu odgovarali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali svaki savjet dobro dođe, pa ću tvoj komentar drugi put uzeti u obzir :D

      Izbriši
  4. nisam isprobala niti jedan od proizvoda,, ali post je svakako koristan, jer vidim što ne Kupovati xD

    OdgovoriIzbriši
  5. nista od ovoga nisam isprobala osim prvog, "bronzera" koji je meni ok, ja ga koristim kao highlighter jer je za bronzer previse svijetao. fin mi decentan, dnevni.

    OdgovoriIzbriši