Mršavite sa mnom: Prvi tjedan

by - ponedjeljak, studenoga 24, 2014


Kada sam prije gotovo mjesec dana napisala prvi post o mršavljenju, nisam ni sanjala da će ga toliko ljudi pročitati i komentirati, pružiti mi podršku. Svima vam puno hvala na tome, motivirali ste me da ustrajem.

Baš zbog toga sam osjećala krivnju jer sam tek prije tjedan dana nešto konkretno poduzela u vezi toga.

 Otkako bolujem od hipotireoze imam problema sa spavanjem, a budući da ne radim i nemam obavezu dizanja ujutro to je dovelo do toga da nikako ne mogu spavanje vratiti u normalu. 

Ili zaspim oko 5 ujutro pa se dignem oko 13, 14 ili zaspim oko ponoći pa se ili probudim u 3 ujutro i više ne mogu spavati ili spavam do 14 sati. Netko tko ima isti problem kao i ja shvatit će o čemu pričam, ostalima je to vjerojatno čudno.  Ali stvar je u tome da ili ne mogu spavati ili mi se užasno spava pa se uopće ne mogu probuditi. To je trenutno moja situacija, ali mogu reći da se u zadnjih desetak dana malo popravila, pa se nadam da će na kraju sve biti ok i da ću normalno spavati.

Kasno dizanje je razlog što nisam jela doručak. Ako se probudim u 13 sati to mi je kasno za doručak. Na kraju bi mi i večera bila jako kasno. Tako da sam ovaj zadnji tjedan jela ručak i večeru, a doručak ako sam se digla ujutro. Također nisam ništa posebno jela niti drastično izmijenila jelovnik. 

Budući da kuham za svoje, a roditelji doalze s posla poslije 15 h, a poslije podne sam kod dečka, trenutno mi je bilo nezgodno kuhati samo za sebe posebno. Tako da sam jela ono što je već taj dan bilo na meniju.

Ono što jesam napravila je to da sam jela manje porcije, nisam se pretrpavala hranom i izbjegavala sam jesti jako kasno navečer. To mi se dogodilo samo jedan dan. :D

Prošli put sam vam rekla da sam ovisna o Coca Coli, e pa danas vam s ponosom govorim da nisam popila ni kap kole već 8 dana. \o/ Zbog toga sam jako sretna jer mi je jako teško bilo ostaviti se kole. Ne samo da nisam pila Coca Colu, već uopće nisam pila sokove, samo čaj (bez šećera, naravno) i voda.
Također nisam jela ništa slatko 8 dana, ali to mi uopće nije teško palo jer uopće nisam imala želju za slatkim.

I još jedna bitna stvar, a to je da sam počela vježbati. O tome ću napisati poseban post, tako da sada neću pisati što sam vježbala. Ali je jako bitna činjenica da sam uopće počela, budući da sam bila lijenčina u vezi toga. 


Možda se ne čini puno, ali za mene su to znatne promjene. Posebno mi je teško bilo ostaviti se kole, jer kao što sam rekla, bila sam jako ovisna o njoj, pila sam dvije litre dnevno, svaki dan. I posebno mi je teško bilo uhvatiti se vježbanja. Ali ipak jesam, krenula sam i sada ustrajem dalje. Sljedećih tjedana ću ubrzati tempo i s vježbanjem i s prehranom i naravno, tjedno ću vas izvještavati o tome.

I još šećer za kraj, iako sam odlučila mjesečno pisati post u kojem ću vas obavijestiti o uspjehu, moram reći sada :) Skinula sam jedan kilogram u zadnjih 8 dana! \o/ Nije puno, ali je dobar početak :D Ja sam sretna.


To bi bio ovotjedni izvještaj. Kako je kod vas? Jeste li se i vi pokrenuli? Ima li uspjeha?







 

You May Also Like

24 komentari

  1. super! malim promjenama do velikog cilja! ja vjezbam i dalje, kilogrami se polako gube ali ne i salo :( tako da pomaka ima ali ne onog drastičnog kojeg vidim na yt u videima ljudi koji su vjezbali T25 focus, jillian i druge. a prehranu sam promjenila još davno u startu i ne jedem puno. imala sam i ja problema sa spavanjem pa se hvala bogu sve vratilo u normalu tako da te po tom pitanju razumijem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma glavno je da se počne i da kilogrami idu dolje. Salo će isto otići s vremenom. Samo tako naprijed ! :D

      Izbriši
  2. Bravo, bravo! :D
    Jedan kilogram je dovoljno za 8 dana. Samo polako. Bez žurbe. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo, najvaznije je da promijenis lose zivotne navike i rezulatat nece izostati. 1kg za 8 dana je idealno, prebrzo mrsavljenje nije dobro za organizam, tako da samo nastavi ovako i dalje :-) to je pravi nacin da nadjes umjerenost u svemu, a ne neke brze dijete, izgladnjivanja itd. Radujem se iduces izvjestaju, sretno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, liječnici kažu da nije zdravo smršaviti više od 2 kg tjedno, tako da mi je ovo super :D

      Hvala :D

      Izbriši
  4. BRAVOOOO!! Baš super da sam naišla na tvog blog, ja pokušavam ne smršaviti toliko, nego *stvorit* neku kondiciju.
    Neznan šta se događa samnon, ali u zadnje vrime sam 1 dan super motivirana za sve, ustanem se normalno i sve 5, drugi dan neznan ni di san ni šta san, preumorna se ustanem i neman volje ni za šta, izluđujen samu sebe. Male promjene puno znače i super si počela, veliki HUG za kolu, to je pravi vrag, meni je tribalo dugo da se odmaknem od nje. Samo hrabro naprid i polako!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj prekontrolirati hormone štitnjače, možda i ti imaš hipotireozu, kad kažeš da budeš umorna i bezvoljna. Zlu netrebalo, lako je izvaditi krv, možda nije ništa, ali ako je trebaš što prije početi s liječenjem :D

      Da, i ja trebam kondiciju, jedva se popnem po 20ak stepenica u knjižnici :D A kola je stvarno zlo, ponekad sam si razmišljala kakvu ću si još bolest navući s njom, ali nisam mogla prestati, eto napakon sam prestala, nadam se da će potrajati.

      Treba samo krenuti i onda je sve lakše. Držim fige :D

      Izbriši
  5. Veselim se postu o vježbanju!! Ja, kad vježbam, onda upalim YT kanal Blogilates. Super mi je takav tip vježbanja, i lijepo učvrsti tijelo!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja pratim dosta kanala na YT o vježbanju :D Baš ću pogledati i taj. A post o vježbanju će sljedeći tj :D

      Izbriši
  6. Sto se tice problema sa spavanjem i hipotireoze ja te potpuno razumijem. Mene je ta bolest potpuno promijenila, nisam znala sta mi se dogada, nikako nisam mogla promijenit stanje i postat stara ja. Totalno sam izgubila volju za zivotom. Udebljala se. Netko tko nije imao iskustva sa poremecenim hormonima stitnjace, vjerojatno ne moze shvatiti o cemu pricam. Nista ti se ne da. Dangubis. Svjestan si toga, a ne mozes si pomoc. Mene je spasilo otkrivanje hipotireoze i hashimota. Konacno znas sta ti je. Otkad uzimam hormone stitnjace preporodila sam se. Kile su same otisle dolje. Dobila sam volju i pocela redovito vjezbati jer nemam kondicije, lako se umaram. I sad bez obzira sto sam redovita u vjezbanju. Znam da mnogi ljudi ne volje lijekove, radije bi nesto prirodno...mene su tabletice sa hormonima vratile medju zive.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja pijem tbl, naravno. Idem redovito vaditi krv i kod endokrinologa, ugl, liječim se. Meni nema neke razlike otkad pijem tbl i kad nisam pila. Bila sam umorna prije toga, umorna sam i sada. Ponekad sam bezvoljna i ništa mi se ne da, ali nekad nisam, sve ovisi kakav mi je dan. Naravno da se treba liječiti. Ne volim ni ja lijekove i ne bih pila eto tako nešto samo da pijem, recimo antibiotike i sl, ali ovo se mora. Kako bih se inače izliječila? Odnosno, držala to pod kontrolom.

      I svakako, tko ne boluje od toga, nema pojma kako je. Kako se kaže, 'ne vjeruje sti gladnome' :D Meni kile nisu išle dolje nakon što sam počela uzimati terapiju, još su se i povećale, ali to pripisujem svom neurednom hranjenju i koli. Sad to popravljam pa ide nabolje :D

      Izbriši
  7. Ohoho, čestitam na svim tim manjim uspjesima, koji jako mnogo znače. Ja nikada nisam imala previše kilograma više (3 ili 4) ali nisam bila zadovoljna svojom kilažom i jako sam ponosna na sebe što sam uspjela bez ikakvih dijeta, samo pravilnom i uravnoteženom ishranom, navikom da jedem pet puta dnevno te minimalnim vježbanjem. Nadam se da ćeš ubrzo stići do svog cilja :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kada pišeš o spavanju potpuno te kužim jer se meni to stalno dešavalo. Znala bi do 5,6 ostajat na kompu jer mi se nije spavalo i onda se u tri popodne budit. sada srećom nemam više tih problema i idem spavat kako kad, ali se i dalje volim buditi tek oko 11 :D Nemam problema s kilama.. bar ne da ih moram spustat već ih moram dobiti. uvijek se zelim malo udebljat i nikako mi nije polazilo za rukom. jednom sam se jedino u srednjoj naglo udebljala 10 kila :D ali sam to jako brzo na faxu izgubila. sada sam trudna i dobila sam dosta kila, ali si sad bas dobro izgledam (ako to uopce ima smisla) i nadam se da će mi ostat nesto nakon trudnoće (ja sam valjda jedna od rijetkih koje to zele). Hihihi ja sam se baš raspisala :D Uglavnom želim ti puno uspjeha i samo tako nastavi, a kile će nastaviti padati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, tako i ja znam, dugo čitam ili gledam serije i onda se kasno dižem, a teško mi je to promijeniti, valjda će jednom biti bolje :D
      Hvala, baš se trudim, mora biti uspjeha :D

      Izbriši
  9. Drago mi je zbog tebe. Znam i kako je imati probleme sa spavanjem, jer i sam imam neuredan bioritam, a takođe znam i koliko je teško oduprijeti se coca-coli. Pročitao sam što si napisala i preporučujem ti da nikako ne preskačeš doručak. Čak i ako ustaneš u 13h, ne bi trebala čekati do 15h da pojedeš prvi obrok, jer time usporavaš sebi metabolizam, što vodi debljanju. Potrudi se barem da nešto malo pojedeš do ručka, ako ništa barem voće. I ja sam ovaj mjesec na svojevrsnoj dijeti. Iako nemam problem sa kilogramima, nervira me i najmanja naznaka naslaga oko stomaka. Stoga sebi periodično uskraćujem slatkiše, sokove, fast food i tešku hranu. Samo naprijed. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala :D

      Mislim da je to dobar savjet u vezi doručka, trebala bih barem nešto pojesti nakon dizanja. Ali mi uvijek bude lijeno, pa eto. Ali pokušat ću to promijeniti :)

      Izbriši