Avon Extra Lasting ruževi

by - petak, prosinca 26, 2014


U posljednje vrijeme ruževi su mi opsesija i stalno ih kupujem. Posebno sam se navukla na Avonove ruževe jer su povoljni, a odlični. Nabavila sam čak pet nijansi Extra lasting ruževa, no na kraju sam ostala na tri o kojima ću pisati u postu, jer mi dvije nijanse nisu odgovarale te sam ih proslijedila. 

Na prvi namaz boja nije jako pigmentirana, ali kako nanosite više slojeva boja se pojačava.
Ruž je savršeno kremast, polumat, lako se nanosi i ne skuplja se u boricama usana niti se prelijeva preko ruba. Nekoliko trenutaka nakon nanošenja ruž se osuši na usnama. Ali opet, osjećaj nije baš potpuno suh.


E sad, ja vam nemam baš puno iskustva sa suhim ruževima jer ih izbjegavam u širokom luku tako da ne mogu usporediti ove ruževe sa ostalim suhim  ruževima. Jedini suhi ruževi koje sam imala su bili Avon Color Trend ruževi u olovci koje sam zabunom kupila jer nisam znala da su suhi. Ti ruževi nisu bili nimalo kremasti, već baš potpuno suhi i teže ih se nanosilo, odnosno, nisu baš klizili po usnama, a osjećaj na usnama nakon nanošenja je također bio suh. Ako su i ostali suhi ruževi takvi, onda su Extra Lasting potpuno drugačiji od ostalih suhih ruževa.

Sad sam se zapetljala i zakomplicirala, ali kao što sam rekla, nemam iskustva sa suhim ruževima pa mi je teško usporediti, a želim da znate o čemu pričam.

Iako se osuše na usnama, nisam primjetila da su mi isušili usne. Zadnjih desetak dana nosila sam ih svakodnevno i nisam vidjela nikakve posljedice po svoje usne u vidu suhoće i ispucalosti. 
 

''Postojane boje, odličan izgled i bez razmazivanja, bez obzira na vrijeme. 
I do 8 sati postojane boje i hidratacije.'' - kažu u Avonu.

Najduže što sam ih ja imala na usnama je 3 sata, a u tom vremenu boja je malo izblijedila. Da  bi trajali baš 8 sati, sumnjam. Kada jedem i pijem ruž ostaje na usnama, ali izblijedi. 

Pakiranje je tipično za ruževe, kada stavite poklopac čuje se 'klik' pa se ne morate bojati da će se sam otvoriti. Dobije se 3, 6 g proizvoda, a cijena u trenutnom katalogu je 27 kn i imate 10 nijansi na izbor.







Oni koji vole jako pigmentirane ruževe ovi se ruževi možda neće svidjeti jer nisu onako jako pigmentirani, ali meni su odlični jer mi takvi ruževi najbolje odgovaraju. Obje nijanse su mi divne i već sam pronašla još tri koje planiram naručiti.

Malo je reći da sam oduševljena i jedva čekam da mi stignu i ostale nijanse.


Ako tražite odlične ruževe solidne trajnosti definitivno preporučujem Avon Extra Lasting. Posebno uzevši u obzir da su trenutno 27 kn jer im kvaliteta premašuje cijenu.






















You May Also Like

19 komentari

  1. Baš lijepo izgledaju, škicala sam ih u katalogu, ali je uvijek prevagnula Hidrokolor linija kada sam kupovala Avon ruževe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hidrokolor su pigmentiraniji, čak previše za moj ukus :D Zato su mi ovi savršeni :D

      Izbriši
  2. Sunkissed ginger izgleda zgodno :) Makar, bez obzira na cijenu, ne čine mi se kao ruževi za kojima bih posegnula, baš radi suhoće, a i vidim da im pigmentiranost nije jača strana :-/ Ali vjerujem da kao svakodnevni ruž funkcioniraju sasvim dobro ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlični svakodnevni ruževi :D Iako bih ih ja nosila i navečer. Sve je stvar ukusa, meni savršeno odgovaraju, baš zato što mi usne nisu pune

      Izbriši
  3. Meni su ovi ruževi ok, samo ok. Ima lijepih nijansi, ali ne traju sukladno obećanju ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno ne traju 8 sati kao što kažu, ali meni je dovoljno i ovo što traju :D Ja sam baš oduševljena :D Ali sve je stvar ukusa

      Izbriši
  4. Baš mi se sviđaju nijanse :) Nikako da si sastavim neku naruđbu iz Avona :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sastavim 3 narudžbe unaprijed :D Nijanse su super, ne mogu se odlučiti koja mi je bolja :D

      Izbriši
  5. Nijanse mi se sviđaju,baš bih mogla isprobati :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam ih probala, slabo narucujem Avon, ali uvijek imaju lijepih ruzeva :) Sunkissed ginger je bas fora :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh kad bih ja barem mogla reći da slabo naručujem Avon :D Oni mi imaju baš super ruževe, to im je jedna od boljih stvari

      Izbriši
  7. Forever Pink mi izgleda lipše, ali Sunkissed Ginger, pa ime me to ubija, radi imena bi ga uzela ahah. Navuć ćeš me i na ruževe ccc ;D

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam i Sunkissed Ginger i forever pink...Znaci neverovatno.U januaru planiram recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Great minds think alike :D Hehe divne su mi nijanse

      Izbriši
  9. Imam nijansu Vintage Pink,ja obozavam ovaj ruz! Ni mat ni sedef,kremast,ne isusuje,lepo pigmentovan,nesto izmedju roze i crvene,a i fino traje na usnama:) Lepo si sve opisala:) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam planirala naručiti i Vintage pink :D Jedva čekam vidjeti kako će mi stajati :)

      Hvala :)

      Izbriši
  10. Nekako ostajem ravnodušna na ruževe iz Avona :D Nijanse su lijepe, takve bih i za sebe odabrala. :)

    OdgovoriIzbriši