Avon maslac za tijelo s kakao maslacem vs. Avon krema s kakao maslacem

by - srijeda, prosinca 17, 2014


Imam popriličnu kolekciju mazalica za tijelo, ali nikad ne propustim dodati još koji primjerak u tu istu kolekciju. Ono  najbolje od svega je to što ih pobožno skupljam, ali mi ih je najčešće lijeno koristiti svaki dan nakon tuširanja. Ponekad prođu i tjedni, a da uopće ne mažem tijelo nakon tuširanja. Imam normalnu kožu tijela pa si takvo što mogu dopustiti, ali to ne znači da neću pokleknuti pred nekom novom mazalicom i strpati je u svoju košaricu. To je posebno izraženo otkad čitam beauty blogove jer mi određene blogerice mogu prodati apsolutno sve o čemu pišu. Kako vi stojite s time? :)

Ono što  volim kod mazalica za tijelo i ono što me najčešće i privuče određenoj mazalici je miris.
Sve mazalice koje posjedujem divno mirišu i zbog toga mi ih je draže koristiti.

Avon maslac za tijelo s kakao maslacem (to malo čudno zvuči, ne?) sam kupila odmah kada je izašao u katalogu i oborio me s nogu svojim mirisom. To je tako divan miris da mi je na kraju bilo žao koristiti ga i mjesecima kasnije još uvijek imam gotovo cijelu posudicu maslaca.

Miris je po kakau, blagoj čokoladi i izaziva curenje slina :D

U zadnjoj narudžbi sam naručila i kremu za lice, tijelo i ruke od kakao maslaca u nadi da će mirisati isto kao i maslac i nije me iznevjerila. I krema i maslac mirišu identično i po tome pitanju nećete pogriještiti koju god da kupite.

Iako identično mirišu ipak ima malih razlika imeđu kreme i maslaca i baš to me potaklo na ovu recenziju.


Hidratantna krema za lice, tijelo i ruke s kakao maslacem i vitaminom E dolazi u plastičnoj posudici od 400 ml. Cijena u aktualnom katalogu je 29 kn. 

Nažalost, nigdje na pakiranju ne pišu sastojci, što mi je čudno, posebno uzevši u obzir da posudica ne dolazi u nikakvoj kutijici, barem moja nije došla, na kojoj bi možda pisali sastojci.

Zapravo, vrlo malo informacija piše, osim da je za tijelo, ruke i lice.


Maslac za tijelo s kakao maslacem i vitaminom E dolazi u plastičnoj posudici od 200 ml, a cijena u aktualnom katalogu mu je 29 kn. 

Upotreba: Obilno nanijeti na tijelo. Koristiti prema potrebi.

Obogaćen kakao maslacem i vitaminom E, ovaj kremasti maslac za tijelo osigurava cjelodnevnu hidrataciju i umiruje suhu kožu te joj pruža zdravi, prirodni sjaj. Hipoalregeno. Dermatološki ispitano.

Sastojci: aqua, cetearyl alcohol, glyceryl stearate se, glycerin, dimethicone, petrolatum, ethylhexyl palmitate, ethylhexyl isononanoate, peg-100 stearate, sucrose cocoate, parfum, sodium lauryl sulfate, theobroma cacao seed butter, caramel, perilla ocymoides seed oil, macadamia ternifolia seed oil, vitis vinifera seed oil, tocopheryl acetate, persea gratissima oil, coumarin, hydroxysohexyl 3-cyclohexene carboyaldehyde, limonene <1023916-006>

I krema i maslac su lake razmazivosti, iako je maslac nešto gušći. Oboje se upija  u roku od 5 minuta, a koža ostaje meka i nahranjena. Moram reći da sam primjetila da koža nakon maslaca bude malo bolje nahranjena.

Maslac ili krema? Kažem, oboje! Oboje gotovo jednako njeguje kožu i mirišu identično. Jedino možda u prilog kremi ide ekonomičnost. Za istu cijenu kao i maslac dobivate duplo više proizvoda i još je možete koristiti i za lice, dok je maslac namijenjen samo za tijelo.

Preporučam da svakako nabavite kremu ili maslac (ili oboje :D), posebno sad u zimske dane jer mi miris baš odgovara zimskom ugođaju, a i zimi je koža više sklona isušivanju pa ju je potrebno bolje njegovati, a krema i maslac će odlično obaviti posao.

Osim ove kreme i maslaca, Avon u ponudi ima i kremu za ruke, maslac za usne i kremu za lice, koji će vas također oduševiti svojim mirisom.



Jeste li isprobali neke od proizvoda iz ove Avonove linije? Kako vam se čine? Volite li taj miris?




You May Also Like

14 komentari

  1. Nisam probala ove proizvode, ali privukao me maslac za tijelo :) više volim mirisne mazalice za tijelo i kremu za ruke, dok za lice mi odgovaraju više bez ikakvog mirisa. Mislim da se upotrebom ovakvih krema s čokoladnim mirisom momentalno ogladni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, dođe ti da ih namažeš na kruh hehe Obožavam mirisne mazalice za tijelo <3

      Izbriši
  2. Nisan ih probala, ali bi mogla. :D Možda bi neki drugi miris, kakao i kokos me ubijaju u zadnje vrime, nemogu, malo su me zgadili. Maslac mi izgleda predivno <3 I ja pobožno skupljan mazalice svake vrste, i tjeram se koristiti ih :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj. Ja obožavam miris kokosa i kakaa i mislim da mi nikad en mogu dosaditi :D

      Izbriši
  3. Puter sam potrosila veoma brzo, a krema je kupljena i ceka prolece jer zimi iskljucivo putere koristim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni maslac više odgovara za zimu, a krema će čekati proljeće :D

      Izbriši
  4. Imam ovu veliku kremu i kremu za ruke..koji je to miris, ajme :D A super i njeguju, nemam primjedbi osim na neke sastojke :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja kremu za ruke :D A sastojke niti ne gledam. S obzirom na to što unosim u sebe, ono čime se mažem je mačji kašalj :D

      Izbriši
  5. Na dnu pakovanja kreme bi trebalo da bude ona kao folijica koja moze da se izlista u par delova i tu se nalazi lista sastojaka.
    Trebalo bi. Mozda je tebi zapao takav primerak.
    Meni je ta krema lagana i koristim je samo na putu ili kada sam na moru mackam je vise puta dnevno. Puter mi je ipak bolji.
    Krema za lice najbolje mirise od svega. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na mom pakiranju nema te folije, čak nikakve naljepnice odozdol, zato sam i rekla da mi je čudno jer inače uvijek ima. Ali to je valjda tako ispalo na tom pakiranju, zaboravili staviti.

      I meni je maslac malo bolji, ali super mi je i krema. Maslac za zimske dane, krema za ljetne :D

      Izbriši
  6. Imala sam,i nazalost ukrao mi je brat. :) Miris je fantazija

    OdgovoriIzbriši