Božićno darivanje!!!! ZAVRŠENO

by - nedjelja, prosinca 21, 2014




Budući da je krajem 11. mjeseca bilo 6 mjeseci kako pišem blog, a uskoro će i Božić, odlučila sam otvoriti jedno skromno darivanje.

U paketu se nalazi Avon Planet Spa India Intensity piling za tijelo, L'Oreal lak za nokte, Essence Mountain calling paleticu sjenila i mali preslatki blokić.
Ne moram niti napominjati da su svi proizvodi novi, neotvarani i nekorišteni.









Ono što trebate napraviti je:

  1.  Lajkati moju FB stranicu
  2. Podijeliti sliku na mojoj FB stranici na kojoj piše 'Darivanje'
  3.  U komentar ispod slike napisati koja vam je najdraža boja
I to je to.

 Darivanje traje do 24.12. u ponoć. Dobitnicu/ka ću objaviti na Božić, a on ili ona ima 48 h da mi se javi u poruci na mojoj FB stranici sa adresom na koju želi da pošaljem paket.
 
Darivanje je samo za stanovnike RH. 

Random.org će odabrati jednog dobitnika.

Sretno svima!!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13349115/?claim=abjn9pvn72e">Follow my blog with Bloglovin</a>

You May Also Like

7 komentari