Empties

by - petak, prosinca 19, 2014


Kad sam krenula sa pisanjem bloga uopće nisam planirala pisati ovu vrstu postova. Razlog je taj što ne volim čuvati prazne kutije i posudice. Kada dođem pred kraj nekog proizvoda jedva čekam da ga potrošim do kraja i bacim ambalažu.

Na kraju sam pronašla mjesto za praznu ambalažu, a da je ne gledam svaki dan i da ne smeta mom laganom OKP-u. :)  Ovakav post mi je zapravo koristan jer mogu reći koju riječ o proizvodima o kojima neću pisati recenzije.

Ovo su proizvodi koje sam potrošila unazad mjesec-dva. Ubuduće ću jednom mjesečno pisati post o potrošenim proizvodima s nadom da ih se neće toliko puno skupiti. Mislila sam da više kupujem nego što trošim, ali kad je ovako sve na okupu, vidim da se nakupilo toga i da sam bila vrijedna i u trošenju proizvoda, a ne samo novca :D


Melem je nezaobilazan proizvod koji uvijek imam doma. Njime navečer mažem usne i područje oko nosnica koje mi je sklono sušenju zbog učestalog puhanja nosa. Ovaj u sticku mi je zgodniji za usne, ali,  za mazanje područja oko nosnica mi je zgodniji ovaj u posudici.

Labello također često koristim, iako mi ovo med protection i nije najdraže. Ali ima SPF 15 pa mi je bilo idealno za ljeto.


Summer White Sunset i Summer White su mi najdraži parfemi iz Avona. Summer White (na slici bez čepa, inače je plavi čep) mi je malo draži. Oba parfema su osvježavajuća i nenametljiva, pravi ljetni. Stalno ih imam u upotrebi i već sam potrošila dvije ili tri bočice od svakog. Svakako preporučam :)


O Avon gelovima za tuširanje sam već pisala i tu se više nema što reći, osim da ih jako volim i stalno koristim. Otkad skupljam praznu ambalažu za ovaj post potrošila sam još jednu ili dvije bočice gela za tuširanje, ali sam ih bacila u smeće iz navike.

Avon losion za tijelo mi je bio ok, inače je kao za učvršćivanje kože, ali ne mogu reći koliko funkcionira po tome pitanju, koristila sam ga jer sam u fazi mršavljenja. Inače, ako imate suhu kožu, preporučam da ga preskočite, jer slabo hidratizira. Imam još jedan koji trenutno koristim.


Avon sprej za rasčešljavanje kose mi je bio ok, odlično miriši i iako nemam velikih problema s rasčešljavanje, imam dojam da bi pomogao onima koji imaju. Ne planiram ga kupiti opet jer rijetko kad kupim isti sprej dvaput.

Avon maska za kosu je namjenjena obojenoj kosi, iako moja to nije, kupila sam masku jer božanstveno miriši. Jedino mi je žao što mi se miris nije zadržavao u kosi i nakon sušenja. Maska je ok, ali me nije pretjerano oduševila i ne planiram je opet kupovati.

Pantene 2-minutni tretman je isto bio ok, nije me pretjerano oduševio, ali nije bio ni loš. Ne planiram ga opet kupovati jer ima još toliko tretmana koje moram isprobati :)

Loreal Ever Rich šampon mi nije ispunio očekivanja. Maska iz iste linije mi je najbolja drogerijska maska za kosu, ali šampon nije ništa posebno, barem za moju kosu. Nisam primjetila razliku između tog šampona od 55 kn i nekog od 15 kn, a isto tako nisam primjetila neku razliku s obzirom na to da ne sadrži sulfate. Možda ga nekad opet kupim, ali ne u bližoj budućnosti. Inače, želim samo naglasiti da je mojoj kosi gotovo svaki šampon potpuno isti i još nijedan me nije oduševio, pa tako ni ovaj. Ali njihova maska mi je apsulutni HG od svih drogerijskih maski za kosu.


Dvije kreme za stopala, jedna iz Avona, druga Oriflame, obje su mi bile dobre. Malo su masnije i dobro njeguju stopala premda sam mišljenja da vam ne bi puno pomogle ako se borite sa izrazito suhim stopalima. Više su za održavanje i njegu normalnih stopala.


Uz Aveo, Solvente mi je omiljeni skidač laka i koristim ga već desetak godina.

Eveline 8 u 1 za učvršćivanje noktiju je odličan i već je druga bočica u upotrebi.


Garnier Pure Active je gel za umivanje lica sa blagim piling zrncima i bio mi je super. Koristila sam ga ujutro i super osvježava lice i nekako koža izgleda čišće. Ne isušuje kožu.

Avon gel za umivanje lica mi je isto bio ok, čak sam njime skidala i maskaru i to je obavio odlično. Ne isušuje kožu.

Garnier micelarna je prva koju sam isprobala i iako je ona super, uklanja makeup i čisti lice, mene nekako nisu oduševile micelarne. Ja sam veći fan dvofaznih skidača makeupa. Sigurna sam da ću je opet kupiti, jer iako me nisu oduševile micelarne, našle su mjesto u mojoj svakodnevnoj rutini.


Neutrogena ima odlične kreme i ovaj intenzivni balzam nije iznimka.  Iako je univerzalan, koristila sam ga samo za mazanje ruku. Sigurna sam da ću ga opet kupiti.

Avon kremu za lice sam samo povremeno koristila, lagana je, ne masti lice i ne začepljuje pore, ali za moju kožu nije dovoljno hidratantna. Ne planiram je opet kupiti.

Fa dezić koristim već desetak godina i najbolji mi je od svih dezića.

Avon Solutions BB krema  mi je super i vjerojatno ću je opet kupiti na ljeto. 

Avon korektor se našao na listi fail proizvoda jer ima slabo prekrivanje i brzo se suši pa nastaju problemi ako ne blendate istog časa kada ga nanesete. Definitivno ga ne planiram kupovati opet.


 Za kraj mi je ostalo nekoliko proizvoda koji nisu na skupnoj slici jer ih nisam potrošila prije tjedana dana kada sam iskoristila sunčano vrijeme i slikala.

Avon krema za ruke od jagode mi je bila super, brzo se upija, njeguje ruke i mislim da ću je opet kupiti.

Oriflame krema za stopala mi nije bila nešto posebno i ne mislim je opet kupiti.

Avon CC krema me isto nije oduševila i ne mislim je opet kupiti. Slabo prekriva, a i inače nisam zagrizla na BB i CC kreme. Puder je puder :)


Babylove mlijeko za tijelo sam kupila za mazanje nogu nakon depilacije i odlično mi je. Gusto je i hranjivo, koža me ne peče nakon mazanja, a to je upravo ono što želim nakon depilacije. Definitivno ga kupujem opet.

Avon ulje za tijelo nije ništa posebno, kao i svako drugo ulje za tijelo i nekako mi ne opravdava cijenu od 50 kn. Nisam potpuno sigurna, ali mislim da ga više nema u katalogu. Nemojte me uzeti za riječ ;D


I to su svi proizvodi koje sam potrošila u zadnjih mjesec, dva. Jeste li isprobali neke od tih proizvoda? Kakvi su vama bili?







You May Also Like

15 komentari

  1. moj vjecni favorit je eveline 8 u 1 lak :)
    imam ovu garnier micelarnu ali kao ti vise se bavim dvofaznim skidacima sminke, imam dojam da mi micelarna ne ocisti dovoljno

    OdgovoriIzbriši
  2. Želim tu neutrogena kremu! :( I ja sam taman potrošila 1 :D Bravo za sve, trudiš se! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Tražim neku dobru BB kremu,možda da probam tu avonovu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja inače nisam fan BB i CC krema, puderi su mi draži, ali ova mi je bila najbolja od svih koje sam probala. Preporučujem da probaš

      Izbriši
  4. Svaka čast, dosta si proizvoda potrošila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas mi je zao da ti se nije svidio Loreal sampon! Ja sam navucena na njega vec jedno dobrih godinu dana ali mislim da cu sad morati promijeniti cisto jer ne znam da li je dobro za kosu stalno isti proizvod, navodno je ok nekad malo druge uvesti :) puno tog si potrosila, svaka cast :) slazem se s tobom za melem, ja ga isto uvijek doma imam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije toliko da mi se nije svidio koliko sam ostala indiferentna. Dobar je on, ali mi ništa posebno nije napravio. I baš mi je žao zbog toga jer sam baš mislila da ću se oduševiti, posebno zato jer mi je maska fenomenalana.

      Da i ja sam čula da se kao kosa navikne, ne znam koliko je to točno, ali uvijek volim malo promijeniti, posebno zato što ima hrpa naovih proizvoda pa to sve treba isprobati :D

      Izbriši
  6. Imala sam davno summer (plavi) parfem i nije pasao miris..a što se tiče njihovih gelova to uvijek isprobavam :) i super mi je tvoja izjava da ti micelarna nije toliko potrebna ali da ćeš ju opet kupiti :) hahhaha, ja imam sličnu situaciju sa body mist-evima..zbilja mi ne trebaju pored losiona, dezića i parfema, ali opet ih kupujem xD i btw, post je super, baš si bila vrijedna..obožavam empties postove..motiviraju me..i sama sam u projektu 10pan i trudim se trošiti, samo što to sporo ide :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A da, čuj, već će se naći namjena micelarnoj :D Ja summer white obožavam, ali kod parfema je pitanje ukusa :D
      Ma nisam ni mislila da sam toliko potrošila, kad ono... :D

      Izbriši
  7. Nisam isprobala L'Oreal Ever Rich proizvode za kosu, ali maska djeluje primamljivo. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Vidim i ti volis avon proizvode.Super post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, nikako da prestanem naručivati iz Avona. Uvijek izbace nešto novo čemu ne mogu odoljeti :D

      Izbriši