Favoriti mjeseca: Prosinac 2014.

by - nedjelja, prosinca 28, 2014


 Već neko vrijeme nisam pisala favorite mjeseca, a razlog je taj što nije bilo proizvoda koji su se posebno istakli da bih pisala o njima. Ovaj mjesec koristila sam nekoliko proizvoda koji zaslužuju da ih podijelim s vama. Neću puno duljiti u uvodu - krenimo s proizvodima.





Ova krema je must have svake zime. Do sada zima ionako nije bila posebno hladna, ali sada kada je zahladilo i napadao snijeg krema će odraditi svoj posao, a to je da mi zaštiti ruke od isušivanja. Nanosim je na ruke prije svakog izlaska iz kuće.





Afrodita Coconut milk gel i mlijeko za tijelo

Moram priznati da sam  bila skeptična oko ovog gela za tuširanje i mlijeka za tijelo, a na kraju su se našli u favoritima. Iako mi miris nije dovoljno kokosast (ako ste ikad ponjušili Balea mlijeko za tijelo od kokosa, znate na kakav kokosast miris ciljam), ali usprkos tome, proizvodi su odlični. Gel za tuširanje uopće ne isušuje kožu već je ona meka i nahranjena, da je ljeto, uopće ne bih koristila mlijeko za tijelo nakon tuširanja. Ako imate suhu kožu tijela  definitivno preporučujem ovaj gel za tuširanje.
Mlijeko za tijelo je lagano i brzo se upija. Možda bi više odgovaralo za ljetne mjesece, kada želite nešto lagano, a koža vam ne traži posebnu hidrataciju. Budući da imam normalnu kožu tijela, meni je pogodno i za zimu, iako ću sada, kad je postalo hladnije posegnuti za nekom masnijom mazalicom iz moje kolekcije.




Gliss Hyaluron + Hair Filler šampon

Zadnjih godinu, godinu i pol često sam mijenjala šampone za kosu, a sad sam se odlučila malo dulje zadržati na jednome. Odluka je pala na ovaj Schwarzkopfov jer sam imala dobra iskustva s njihovim šamponima. Šampon je namijenjen tankoj kosi, a moja je baš takva, gusta, ali tanka. Koristim ga već dva - tri tjedna i mogu reći da sam zadovoljna. Kosa mi se na dodir čini nekako punija i primjetila sam da mi se ne masti tako brzo, što je odlično. Da bih donijela konačan sud moram ga još neko vrijeme koristiti, ali za sada ima prolaz. Svakako ću vas obavijestiti u recenziji.




Essence i Avon ruževi

Ovaj mjesec najviše sam nosila tri ruža, Essence dugotrajni ruž u nijansi Natural beauty i dva Avon Extra Lasting ljepotana. Sve tri nijanse su mi predivne i super su se slagale sa mojim mini usnama :)


I to bi bilo to. Koji su vaši favoriti za prosinac? Jeste li isprobali neki od ovih proizvoda?




You May Also Like

12 komentari

  1. I ti si nakokosu i tome glisu :D Sviđaju mi se ruževi, morat ću uzet neki da imam još. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Afroditin gel i mlijeko od kokosa su mi odlični! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. jako lijepi favoriti, nisam baš nijedan od ovih proizvoda isprobala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Afrodita gel za tuširanje od kokosa sam nabavila nedavno i jako mi se sviđa tuširati njime, baš je ugodan i da, ne isušuje što je svakako plus. A miriše super :D Još samo da mlijeko probam, jedva čekam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dugo nisam koristila Afrodita proizvode i baš sam se iznenadila, odlični su :D

      Izbriši
  5. super favoriti, svi hvale Essence ruževe a mene sram priznati da nemam niti jedan..ali eto odluka je pala, u novoj uzimam barem jedan :) i kad smo kod nove-sretna ti 2015,neka bude sto puta uspješnija od stare, mnogo sreće, zdravlja i ljubavi ti želim <3 keep up the good work :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj, meni su odlični :D

      Također želim sve najbolje u Novoj :D

      Izbriši
  6. Super favoriti. Afrodita Coconut milk gel za tijelo ću morati probati, pogotovo kad je tako dobar za suhu kožu.

    OdgovoriIzbriši