New in: Avon, Dm

by - nedjelja, prosinca 14, 2014


Rekla sam si da ću malo stati na loptu, smanjiti kupovinu i uštedjeti nešto. Kao i kod svake odluke i ovu sam prekršila :D Jako volim šoping i ponekad pomislim da sam prilično bolesna po tom pitanju jer stalno razmišljam o šopingu. Da citiram Šopingholičarku 'When I shop the world gets better'.

U mom slučaju potpuno točno, popraviti dan mi može kupnja čak i najmanje sitnice.

Da ne duljim, pokazat ću vam što sam kupila od posljednjeg new in posta, koji sam napisala prije dva i pol mjeseca.




Volim lakove za nokte, baš sam ih brojala, s ovima novima ih imam 55 u kolekciji, a broj raste i dalje.

Već sam spominjala da volim Avon lakove pa ni ovaj put nisam propustila kupiti koji. Nijanse su  rose rush, cultured purple i coral reef. Cultured purple i coral reef su pastelne nijanse, na slikama su tamnije nego u stvarnosti.

Zatim je tu i jedan Bourjois lak u nijansi rose satin. To je inače prvi njihov lak koji sam kupila. Nježno roze boje, nije jako pigmentiran, potrebna su čak i tri sloja, a opet ne prekrije potpuno. Ali to mi uopće ne smeta, podsjeća me na jedan Essence lak koji sam imala prije par godina i jako voljela.

Jako volim i L'Oreal lakove, a ovaj put sam uzela pistachio drage, ocean porcelaine i chantilly lace.

 
 

Uz Solvente skidač laka, Aveo mi je omiljeni. Ovaj put sam uzela dva jer mi uvijek sfali.
 

 O Essence so glow! highlighteru sam već pisala recenziju. Proizvod me stvarno oduševio i naći će se među favoritima godine.



Budući da je zima (iako se ne bi reklo po trenutnom vremenu), a zimi mi se pojačano suše ruke, opskrbila sam se kremama za ruke. 

Neutrogena krema mi je super, lagana, nemasna, a lijepo njeguje. Recenzija slijedi za koji dan.

Nivea kremu koristim već par godina i to uvijek zimi, pisala sam i recenziju. Zbog ove kreme ruke mi zimi više nisu suhe. Svakako preporučujem.

Avon kremu sam kupila najviše zbog mirisa jer je božanstven. Ali ni sama krema nije loša. Recenzija će za koji dan, ako budem imala vremena, ako ne, nagodinu.




Imam već kolekciju Avon sjenila i ovo je zadnje koje sam kupila. Imam sve boje koje mi se sviđaju, a ionako uvijek kupujem iste boje :D S ovim sam malo izašla izvan okvira jer ne kupujem baš ljubičaste boje sjenila. Ovo je divno, baš jesenska boja. Nijansa je deep wine.




 L'Oreal Mat Magique podloga stvarno daje velvet finish, kao što je i naznačeno, ali ono što mi se ne sviđa je slaba pokrivnost, barem za moj ukus jer imam akne.



Avon Ideal Flawless Matte Mousse Foundation je moja omiljena Avon podloga. Savršeno klizi po koži, tako je lagana i ima velvet finish. Ovo mi je već druga posudica koju koristim.




Fa dezodoranse koristim već desetak godina, najbolji su mi od svih. Kupila sam dva, da ne sfali :)



coconut milk mlijeko za tijelo i gel za tuširanje je mama dobila za rođendan, a ja sam joj maznula. :D Doduše, gel za tuširanje stoji u tušu pa ćemo skupa koristiti, a mlijeko za tijelo sam prisvojila. Gel za tuširanje mi nije loš, a mlijeko još nisam isprobala.




 Već imam Avon cocoa butter maslac za tijelo, a sad sam uzela i kremu. Miris je božanstven. Recenziju pripremam uskoro.

Ovo  je prvi LPM proizvod za tijelo koji sam kupila, miris je odličan, ali još nisam isprobala balzam jer imam već hrpu mazalica doma pa nikako da dođe na red.




 Otišla sam u DM s ciljem da kupim Gliss Hyaluron hair filler, a izašla sam s njim i s Gliss ultimate oil elixir serumom. Kod ultimate oil elixira su me zaintrigirale šljokice koje ima. Još ih nisam isprobala jer imam doma jedan sprej za kosu koji se trudim potrošiti.




 Moja kosa ima čudan odnos sa šamponima za kosu. Koji god koristila, kojeg god cjenovnog ranga, uvijek isto, nema neke razlike u izgledu moje kose s obzirom na šampon. Srećom pa nemam nekih većih problema s kosom. U zadnjih godinu i pol često sam mijenjala šampone, a sad sam se odlučila neko vrijeme zadržati na jednome. Schwarzkopf šamponi su mi bili ok, pa sam ovaj put kupila ovaj jer mi je kosa malo tanka. Za sada mi se čini ok, vidjet ćemo kako će ispasti nakon duže upotrebe.




 Avon gelove za tuširanje obožavam i baš kad si pomislim da želim promijeniti malo i kupiti neki drugi, oni izbace novi miris koji me oduševi. O njima sam pisala i recenziju.


Inače ne volim Balea gelove za tuširanje, ali ovaj sam dobila na poklon. Predivno miriši po jagodama.




Uvijek sam voljela balzame za usne, u srednjoj sam ih znala imati po pet, šest i držala ih u pernici (naravno, ne svih pet odjednom).

Ovaj put sam se stvarno opskrbila. U DM je bio popust na Labella pa sam uzela čak četiri. Hydro care i camomilla & calendula su mi najdraži Labello balzami. Znam da neke baš nisu oduševili njihovi lip butteri, ali meni su baš super. Već sam imala onaj od vanilije i makadamije pa sam sada uzela malinu i kokos. I baš kada sam pomislila da sam ih skupila sve, vidjela sam da imaju i Original. Ali mislim da ću taj preskočiti, budući da padam na mirise.

Coca Cola lip smacker mi je odvratan. Kupio mi ga je dečko jer zna da volim Coca Colu. Ali okus mi je toliko odvratan da ga ne mogu koristiti. Sačuvat ću ga samo zbog pakiranja.

Burt's Bees lip balzam sam prvi put kupila i oduševio me pa sam sigurna da neće biti i zadnji.

Volim i Maybelline Baby lips i uzela sam dva u boji. Stvarno su mi super za one dana kada mi se ne da nositi ruž ili sjajilo.


Melem je obavezan kod mene. Njime mažem usne prije spavanja i nos, odnosno predio oko nosnica jer često pušem nos pa mi se to područje peruta. Ali melem to preko noći popravi i više nemam problema s time.

 

Ruževi <3 Avon Plump Pout (šesti slijeva) je krivac što sam se zaljubila u ruževe. Toliko sam opčinjena njima da me više ništa drugo ne zanima već samo ruževi.

Kupila sam dva Avon Extra lastig u nijansama sunkissed ginger i forever pink. Zatim tri hidrokolor ljepotana u nijansama sheer nectar, silky peach i tender kiss. 

Plum pout je u nijansi in the pink. Hidrokolor absolute u nijansi creamy melon. Hidrokolor bold u nijansama bright nectar i rapid rose. O Essence Dugotrajnim ruževima sam već pisala, a kupila sam nijanse natural beauty, love me, oh so matt! i nude love. I za kraj, dva Debby ruža u nijansama cinderella kiss i flower bouquet.

Oduševljena sam svima i jedva čekam da vam ih sve pokažem u recenzijama.


 Kad smo već kod proizvoda za usne, kupila sam i tri olovke. Dvije Essence, transparent i wish me a rose i Avon pink chasmere.


Iako mi sjajila više nisu fora, ipak sam kupila jedno koje me oduševilo. Radi se o Avon ultra glazewear absolute u nijansi tender pink.



Dugo sam gledala te kupke za stopala i napokon sam se odlučila za jednu. Od makadamije je i odlično miriši, ali je još nisam isprobala. 




 I za kraj, nekozmetičke sitnice. Ove dvije posudice sam kupila, gdje drugdje nego u Offertisimi. Planiram držati četkice za makeup u njima. Svaka je bila 10 kn.




Kupila sam i tri knjige. Harryja Pottera obožavam. Inače kod nas nema za kupiti originalnog izdanja pa sam napokon iskoristila priliku za ovo u mekom uvezu. A i njih sam jedva našla. Sad sam u potrazi za trećim dijelom. 

Volim Skandinavske pisce, pa sam uzela i prvi dio trilogije Tko je Victoria Bergman Erika Axl Sunda, Soba zla. Pod tim pseudonimomn inače pišu dva pisca. Knjiga nije loša i sada sam u potrazi za drugim dijelom.




Volim kutije i kutijice i već sam vam ih pokazala na svom FB. Ova je iz Plodina i baš mi je slatka, girly.




Još kutija. Ovaj set od tri kutije sam kupila u Offertisimi i baš su mi divne.




 Za Sv. Nikolu sam od mame dobila torbu i novčanik. Torba je obična, velika, crna baš za svaki dan. Kupljena je u C&A.

Novčanik je iz New Yorkera i nije mi nešto posebno, ali kod nas ni nema neki izbor novčanika. Morat ću si kupiti neki kad odem do ZG, za sada mi je i ovaj dobar.






I za kraj, svijeće, koje obožavam. Kupila sam ih u Lidlu. Velika nije mirisna, ali mi je baš zgodna. 
Vanilija i jabuka i cimet su mi najdraži mirisi i baš su me iznenadile jer prilično mirišu. 

A u Kauflandu sam kupila ovaj zgodni svjećnjak za 8 kn.


I to bi bilo to, kad se sve zbroji, dosta sam toga i kupila. 



Što mislite? Jeste li isprobali neki od ovih proizvoda?




You May Also Like

25 komentari

  1. Šokantno! Mislim da nigdi nisan vidila ovakav HUGE new in nego tu...i kod sebe. Mislin kad bi nas 2 išle u šoping, ono, iza nas trgovine ostanu ko poslje apokalipse HAHAHA. Odakle da počenen?! SVE mi se sviđa! <3 Najviše lakovi, logično. Posudice i kutijice su strava, i sama sam ljubiteljica istih i pokušavam sve stavit u svoju posudicu ili kutijicu, strašna sam, čak i kutijice od balzama iskoristim za nešto :/ (ZNAM; ZNAM haha) Soba Zla <3 Jedna od omiljenijih knjiga, trenutno pokušavam početi čitat 'Ubojice Fazana' od Jussi Adler-Olsena, ali bih također više željela dovršit trilogiju Viktorije Bergman. Naišla sam na ostatak trilogije jedino on-line, svaka knjiga mislim 130kn? (Jel i ti čekaš da izađu na tisku za 30kn? :Đ) Lidlove svijeće također imam, iako nevolim svijeće haha :D Prekrasan post, obradovala si me previše <3 (nisam namjerno napisala komentar nailk postu, I'm just so excited!) ;D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj to bi bio šoping, sigurna sam da bi police ostale poluprazne, ja sam baš šoping manijak :D

      Imam jednu knjigu od Jussija, Poruka u boci, ali je još nisam pročitala, čeka red. A Victoriu B. sam baš dns vidjela na kiosku,drugi dio, ono malo izdanje za 30 kn. I prvi dio koji sam kupila je taj manji format po 30 kn. Knjiga je knjiga, meni je svejedno koji je format, a manji formati su jeftiniji, tako da je logično što ću kupiti :D

      Kutijice su ljubav <3

      Izbriši
    2. Ja sam prvo čitala poruku u boci, zatim sobu zla. Odlične su mi obe, ali preferiram Erik Axl SundOVE haha. Imaju bolji stil pisanja, više su creepy. :D Hvala na obavjesti, sutra želim uć u trag 2. dijelu :D <3

      Izbriši
  2. Mene su Avonovi ruževi oduševili.
    Pocela sam s Hollywood kolekcijom i oduševljena sam :)
    Suuuper new in.
    Skupljam ideje za 40% popusta na dekorativnu kozmetiku sljedeci vikend u Kozma :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam probala ruževe iz Hollywood kolekcije, izgledali su mi pretamni. Ali ruževi su im fantastični :D

      Izbriši
  3. Super new in :) Kutijica iz Plodina je fantastična.. i ja bi takvu :D Lakovi i Avon sjenilo mi se najviše svidjelo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Da, kutijica je baš super. Imaju više veličina, a cijene su od 20 do 35 kn :D

    OdgovoriIzbriši
  5. kao prvo-vauuu..the world gets better now..čim vidim ovo sve.. drugo-kutije su savršeneeee...me want some :) i kao treće-drago mi je da je još netko iskoristio to što se harry potter može kupiti tako jeftino..imam ih 6 za sada i u iščekivanju sam zadnje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljubomorna sam na tebe što ih imaš 6 :P ja nikako da im uđem u trag, sad tražim treći dio, ali nema ga nigdje :(

      Da, kutije su odlične :D

      Izbriši
  6. ludnica od kupovine :D <3
    koliko ruževaaa :D
    kutijice su mi prekrasne, svijeće su moja ljubav <3
    avon lakovi i palete mi se jako sviđaju,,a kad kupujem aveo zeleni uvijek uzmem dva,, najjeftiniji je, a kako si i rekla - uvijek usfali :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Jao kad sam vidila ruževe... :D
    Sve ih želim.
    Koliki new in,predobre stvari si nabavila. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Viš, viš, dobro da si me sjetila, i meni trebaju nove zalihe acetona, super je taj Aveo :D Kutijice su prekjut <3

    OdgovoriIzbriši
  9. stari moj kolko toga :D svidja mi se dosta toga, svaka cast na new in-u :)

    OdgovoriIzbriši
  10. OK kad sam ugledala silne ruževe na okupu u potpunosti sam zaboravila na sve ostalo! :OO ženo, rasturila si :D predivni su *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ruževi su divni :D Ne zanm kojeg bih prije nosila :D

      Izbriši
  11. Od svega ubjedljivo najviše mi se sviđa slika s ruževima i toliko divnih nijansi :)
    Ali i kutije su lijepe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, ruževi su odlični, najsretnija sam što sam njih kupila :D

      Izbriši
  12. Jaooo,sta sve tu ima.Ne znam odakle da pocne.Sve je lepo :o

    OdgovoriIzbriši
  13. Mislim da te je novčanik zamrzio haha . Imam labello od vanilije i makadamije i odličan je i sad ga imam na usnama, ovaj od maline meni jako smrdi i stoji mi za ukras. Ne znam dali znaš, stigli su još od karamele, borovnice i soft kiss (mislim da se taj zadnji tako zove i za njega zapravo nisam sigurna dali je stigao kod nas). Debby ruževi su moja opsesija, za sad ih imam 5 i oduševljena sam svakim :) Svijeće, svijećnjake i kutije obooooožavam (preporučam ti Kik po pitanju kutija, imaju predivnih). Jel to sjajilo pigmentirano ili onako providno? Baby lipps mrzim, uhh baš mi nisu sjela ta labela. Kreme za ruke obožavam a ovaj L'orealov puder u pjeni me je totalno razočarao jer sam dobila doslovno sam zrak a da nije bio tester te bacila oko 90 kn. Odličan post i sorry na ovoj bibliji

    OdgovoriIzbriši