Avon Planet Spa maske za lice

by - srijeda, siječnja 07, 2015


Maske za lice su kozmetički proizvod koji koristim dugi niz godina i neizostavan su dio mojih nedjeljnjih tretmana uljepšavanja. Koliko volim DIY maske, toliko volim i kupovne, a Planet spa su mi među dražima.
Maske dolaze u mekanoj tubici s plastičnim čepom iz koje je vrlo lako istisnuti optimalnu količinu proizvoda. Poklopac čepa ima malo ispupčenje koje ulazi u otvor pa se ne morate bojati da će proizvod curiti ako tubicu držite okomito. Također se čuje klik prilikom zatvaranja čepa pa možete biti sigurni da se neće sam otvoriti ukoliko je strpate u kozmetičku torbicu.
Avon je prošle godine malo promijenio dizajn pakiranja. Kod mene možete vidjeti tri maske starog dizajna i dvije novoga. Puna cijena ovih maski je 75 kuna, ali često su na popustu, tako da ih ponekad možete uloviti i za 35 kuna. Količina koju ćete dobiti je 75 ml. U Avonu kažu da je jedno pakiranje dostatno za barem deset upotreba.





Amazonian Treasures - hidratantna maska s akai bobicama

Maska je gelaste teksture ljubičaste boje i predivnog je mirisa. Potrebno je nanijeti obilan sloj maske na suhu i čistu kožu te ostaviti da djeluje 10 minuta, a zatim isprati. Preporučljivo ju je koristiti 1-2 puta tjedno. Maska umiruje i osvježava te koži vraća sjaj i svježinu.

SASTOJCI: AQUA, GLYCERIN, PEG-40HYDROGENATEDCASTOR OIL, PPG-26-BUTETH-26, 1,2-HEXANEDIOL, PEG-20 METHYL GLUCOSE SESQUISTEARATE, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, PORTULACA OLERACEA EXTRACT, ALCOHOL DENAT, LINUM USITATISSIMUM (LINSEED) SEED OIL, PHOSPHORIC ACID, EUTERPE OLERACEA PALM HEART EXTRACT, MORUS NIGRA FRUIT EXTRACT, , CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, LAGERSTROEMIA INDICA EXTRACT, FOENICULUM VULGARE (FENNEL) FRUIT EXTRACT, CI 17200, CI 42090, LINALOOL






Moja koža lica je normalna, ali područje oko nosa, usta i na bradi mi je osjetljivo i sklono sušenju. Ukoliko mi neki proizvod ne odgovara to područje će instantno reagirati osjećajem pečenja i vidljivom isušenošću. Baš zbog tog područja sam i kupila ovu masku jer sam mu htjela pružiti dodatnu hidrataciju, a maska upravo tome i služi. Već pri prvom nanošenju na lice osjetljivo područje me počelo peći i peklo je cijelo vrijeme držanja maske. Nakon ispiranja maske osjetljivo područje je bilo lagano crveno.
Nažalost, moja koža i ova maska se nisu složile. Čitala sam druge recenzije i cure nisu spominjale da im je maska izazvala reakciju kao i meni. Ali kao što rekoh, reakcija se dogodila samo na osjetljivom dijelu lica, na ostatku lica nije bilo reakcije. Mojoj koži očito neki sastojak iz maske ne odgovara i kada bih morala nagađati rekla bih da je parfem koji se nalazi u gornjem dijelu na popisu sastojaka. Kako maska djeluje i da li radi što obećava ne bih mogla reći jer sam je koristila samo jednom, a budući da mi ne odgovara dala sam je mami.






India Intensity - maska za učvršćivanje kože sa uljima sandalovine i sezama

Maska je kremaste teksture, neke blago narančaste boje i odličnog mirisa. Pomaže učvrstiti kožu, a potrebno ju je nanijeti na lice i vrat i pustiti da se osuši 15 minuta. Preporučljivo ju je koristiti 2-3 puta tjedno za najbolje rezultate.

SASTOJCI: AQUA, KAOLIN, PROPILENE GLYCOL, GLYCERIN, STEARIC ACID, CANOLA OIL, CETYL ALCOHOL, SORBITAN STEARATE, TRITICUM VULGARE (WHEAT) GERM OIL, TRIETHANOLAMINE, POLYSORBATE 60, IMIDAZOLIDINYL UREA, PARFUM, DISODIUM EDTA, METHYLPARABEN, ALCOHOL DENAT., PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, SESAMUM INDICUM (SESAME) SEED OIL, CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) SEED OIL, SANTALUM ALBUM (SANDALWOOD) OIL, SESAMUM INDICUM (SESAME) SEED EXTRACT, CI 77891, CI 15510, CI 19140, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE







Kao i prethodna maska ni ova mi nije odgovarala i opet to pripisujem parfemu koji se i kod ove maske nalazi u gornjoj polovini na popisu sastojaka. Moram još spomenuti da ova maska ostavlja blago narančasti trag na koži nakon ispiranja. Gore na slici možete vidjeti kako to izgleda. Ostatak boje vrlo lako možete ukloniti pranjem lica gelom. Na kraju je i ova maska završila kod mame.






Turkish thermal baths - maska za lice od Rhassoul gline


Tanak sloj maske nanosi se na čisto lice, nakon što se osuši ili nakon 5 minuta potrebno ju je isprati. Pazite da je nanosite na lice jednakomjerno tako da se cijelo lice osuši istovremeno. Ja sam nanosila vrlo tanak sloj maske i nakon sušenja sam i dalje mogla normalno micati licem.
Nažalost, na mom pakiranju nema popisa sastojaka.





Nakon ispiranja maske koža je glatka i meka, a pore smanjene. Maska ima moje preporuke.







Dead sea minerals - maska za lice od crnog blata

Maska se nanosi na čisto i suho lice, potrebno ju je držati 5-10 minuta, a zatim isprati. Preporučljivo ju je koristiti 1-2 puta tjedno. 
Maska apsorbira masnoću s kože i ujedno eliminira pore, čineći kožu mekom, glatkom i blistavo zdravom. 

SASTOJCI: AQUA, KAOLIN, GLYCERIN, BENTONITE, ALCOHOL DENAT., BUTYLENE GLYCOL, TALC, DIPROPYLENE GLYCOL, STEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, BEHENYL ALCOHOL, PHENOXYETHANOL, XANTHAN GUM, HYDRATED SILICA, DISODIUM EDTA, PARFUM, MARIS SAL, SILT, CI 77947, CI 77891, CI 77499, CI 77007





Ova maska mi odlično odgovara i mogla bih reći da mi je omiljena Planet Spa maska. Znala sam je držati i duže od maksimalno preporučenih 10 minuta i nije bilo reakcije na mojoj koži, čak ni na osjetljivom području. Nakon ispiranja maske koža je glatka i meka, nimalo isušena, štoviše hidratizirana je, a pore su smanjene. Koža općenito izgleda čišće i svježije. 
Imate moje preporuke za ovu masku.






 Chinese ginseng - revitalizirajuća maska s kineskim ginsengom

Tanak sloj maske nanosi se na čistu i suhu kožu, potrebno je izbjegavati područje oko očiju i liniju kose. Nakon što se maska potpuno osuši, bit će potrebno otprilike 20 minuta, lagano je ogulite s lica. Pazite da nanosite masku jednakomjerno na cijelo lice jer će debljem sloju trebati duže vremena da se osuši. 
Masku je vrlo lako oguliti s lica. Uhvatite jedan kraj i lagano vucite preko lica. Maska odlazi u cjelosti, bez da se trga na dijelove. Ali napominjem, maska posvuda mora biti potpuno suha.  Nakon što skinete masku moguće je da će biti ostataka na licu koje ćete jednostavno odstraniti umivanjem lica. 
Preporučljivo ju je koristiti 1-2 puta tjedno. 
Na mome pakiranju nema popisa sastojaka.







Nakon skidanja maske kože je glatka i meka, nije isušena, a pore su smanjene. Iako nisam bila fan peel off maski, ova me ugodno iznenadila jer se vrlo lako skida.
Također ima moje preporuke.




Jeste li isprobali Planet Spa maske? Koja vam je najdraža?

 

 

 

 

You May Also Like

21 komentari

  1. Ja sam do sada isprobala samo njihovu Turkish masku i stvarno mi se svidela, a sada imam zbog tebe na wish listi još ovu zadnju peel of :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i meni je baš super Turkish :D A i peel off je odlična, nadam se da ćeš biti zadovoljna :D

      Izbriši
  2. Trenutno trošim jednu flormar peel off masku sa aloe verom koja mi je oke, nakon nje idem u potragu. :D
    Nisam ih probala, ali crno blato mi izgleda fenomenalno :D Super recenzija, zadnja slika mi je <3 Love :D :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe oguljotina, kao zmija :D

      Probaj koju Avonovu, ja sam baš zadovoljna :D

      Izbriši
  3. Volim maske za lice i uglavnom ih sama radim od zelene gline. Avonove nisam probala, a od kupovnih sam bila izuzetno zadovoljna svježim Lush maskama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je plan raditi ih sama od gline :D A i našla sam nekoliko Lush koje želim isprobati. Ali to mi je trenutno nedostupno, pa ću se opskrbiti zalihama kad odem do ZG.

      Izbriši
  4. Začudo još nisam probala ni jednu Avonovu palnet spa masku iako mi djeluju jako primamljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj brzo po jednu :D Meni su oslične, probaj prvo ovu od crnog blata :D

      Izbriši
  5. Trenutno imam Dead sea minerals i najbolja mi je do sad, slažem se sa svime što si rekla, i India Intensity koju zbog tog pigmenta ne mogu koristiti a žao mi je baciti, ne znam što ću s njom, baš fail proizvod :/ inače imam pozitivna iskustva s Avonovim maskama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, baš je bzvze što ostavlja tragove :( Ja sam svoju uvalila mami, valjda će njoj biti ok :D

      Izbriši
  6. Svaka cast za temeljan opis maski:) Imam Bali Botanica masku (plava tuba) i meni je odlicna,imam mesovitu kozu,radi svoj posao dobro.Samo sto sam ja malo lenja pa je redje koristim,ali trudicu se da to promenim. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, trudila sam se što bolje ih opisati :D
      Nisam isprobala Bali Botanica, a mislim i da je više nema u ponudi

      Izbriši
  7. Obožavam maske i imam Turkish thermal baths kojom sam prezadovoljna. Mislim da ću zasigurno uzeti još koju,super je što si upozorila na peckanje kože pošto mene dosta proizvoda baš pecka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda ti vjerojatno India i Amazonian neće odgovarati. A Turkis je stvarno dobra, probaj i dead sea minerals ako nisi :D

      Izbriši
  8. Imam masku od crnog blata, ali je još nisam isprobala. drago mi je da je preporučuješ...nisam uzalud bacila novac!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja trenutno imam od Rhassoul gline.Nije losa,totalno je lagana i miris je blag.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, miris je ok. Stvarno dobra maska, ali dead sea minerals mi je draža :D

      Izbriši
  10. Odličan post draga, baš mi se sviđa usporedna recenzija :) Imam India i dobra mi je, ali me jako živcira što ostavlja boju na licu. Sad sam nabavila hvaljenu Dead sea minerals pa ćemo vidjeti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Da, baš je iritantno što ostavlja boju, a dead sea minerals je super, nadam se da će i tebi odgovarati :D

      Izbriši
  11. Ja trenutno koristim Dead sea minerals i odlicna mi je..volim njen miris,lice kako bude fino i mekano ma sve mi se sviđa kod nje

    OdgovoriIzbriši