Balea piling za pranje lica s mirisom maline

by - nedjelja, siječnja 11, 2015


Ujutro i navečer koristim različite gelove za umivanje. Ujutro želim blage gelove  koji će isprati eventualne ostatke kreme koju sam nanosila u večernjoj rutini, ne treba mi ništa za dubinsko čišćenje jer mi koža tijekom noći ne nakupi nečistoće. Otkad pišem blog čitala sam o Baleinoj umivalici od grejpa koju su svi hvalili i tako sam otišla  u DM s ciljem da je kupim. Pored nje na polici stajala je ova umivalica čiji me miris maline odmah osvojio tako da sam nju povela kući.

Pakiranje je od 150 ml, meka tubica s plastičnim čepom. Na poklopcu je udubljenje koje ulazi u otvor i spriječava da proizvod curi kada tubica stoji okomito. Također se čuje klik pri zatvaranju pa nema bojazni da će se poklopac sam otvoriti. Otvor nije prevelik tako da ćete vrlo lako dozirati optimalnu količinu proizvoda. Cijena ovog gela za umivanje je samo 15 kn.



Razlikujem pravi piling od gela za umivanje s piling zrncima. Pravi piling ima grublja zrnca i koristi se 1-2 puta tjedno, a gel za umivanje s piling zrncima je blaži i pogodan za svakodnevno korištenje. Ovaj gel ima vrlo sitna i blaga piling zrnca koja gotovo niti ne osjetite kada ga nanosite na lice.
Količinu veličine lješnjaka nanesem na dlan, dodam malo vode i protrljam između dlanova. Nanesem ga na vodom navlaženo lice, masiram prstima po licu nekoliko desetaka sekundi i zatim isperem vodom.
Gel je prozirno roze boje sa sitnim rozastim piling zrncima i ne pjeni se. Nakon upotrebe koža nije nimalo isušena već je glatka i meka. Proizvod je pogodan za sve tipove kože. Moja je normalna sa dijelovima koji su skloni sušenju i nisam primjetila nikakve reakcije na koži. Gel je stvarno blag i mislim da bi stvarno bio pogodan za sve tipove kože. 
Iako ga nanosim samo ujutro, kada nemam makeup na licu, u svrhu recenzije testirala sam ga i kako se drži kada treba skinuti makeup. Tanji sloj pudera i maskaru uklanja od prve, bez ikakvih ostataka makeupa. Ako nosite više pudera i full makeup na očima morat ćete dvaput oprati lice jer ne može sve skinuti od prve. Nakon drugog pranja sav makeup bude uklonjen.

SASTOJCI: AQUA, GLYCERIN, CARBOMER, COCAMIDOPROPYL BETAINE, PHENOXYETHANOL, POLYETHYLENE, SODIUM HYDROXIDE, GLYCERYL OLEATE, SYNTHETIC WAX, DISODIUM COCOYL GLUTAMATE, BENZYL ALCOHOL, COCO-GLUCOSIDE, SODIUM CHLORIDE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, ALLANTOIN, TOCOPHERYL ACETATE, PARFUM, PEG-40 HYDROGENATED CASTOIR OIL, PANTHEOL, BENZOPHENONE-4, CITRIC ACID, ETHYLHEXYL SALICYLATE, ISOPROPYL ALCOHOL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, SODIUM SULFATE, CI 16035




Ovo je odličan, blagi gel za pranje lica po vrlo povoljnoj cijeni. Neka vas piling zrnca ne zastraše jer su vrlo blaga i stoga je pogodan za svakodnevno korištenje. Blagog je mirisa maline i baš girly pakiranja i izgleda, ali to ne znači da ga ne mogu koristiti i dečki :)  Moje preporuke za ovaj gel za pranje lica imate.




Jeste li isprobali ovaj piling/gel? Kako vam se sviđa?

 

 

 

 

You May Also Like

13 komentari

  1. Baš zvuči super! :) Ja trenutno također za jutarnju njegu koristim sličan takav proizvod - Baleinu kremu za umivanje, također sa zrncima, za osjetljivu i suhu kožu. Ovo mi je drugo pakiranje, svidio mi se proizvod i zadovoljna sam učinkom, ali kad potrošim do kraja, planirala sam isprobati nešto novo, tako da imam namjeru kupiti Biobazin gel za umivanje, jer sam svim njihovim proizvodima baš jako zadovoljna. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja još nisam isprobala ništa od Biobaze, shame on me :D
      Mislim da ću nakon ovoga kupiti Avene gel. Ili još jednu Baleinu umivalicu koja mi se sviđa ili jednu Alverde o kojoj sam čitala. Decisions, decisions :D

      Izbriši
    2. da, hahaha, teško je stvarno :D tako i meni, a mrzim gomilanje, i mrzim što mi se sporo troše proizvodi i onda kad mi se konačno potroše, već mi za oko zapne 50 drugih i onda opet dileme i problemi :D

      Izbriši
    3. Znaš da meni nije problem gomilanje :D Kao hrčak sam :D

      Izbriši
    4. hahaha, ja se još uvijek uspješno suzdržavam :D

      Izbriši
  2. Nisam probala ovaj gel za umivanje, ali već mi se sviđa je ima miris maline :D Volim nježne umivalice za jutarnje umivanje, a još kad lijepo miriše pa mi pomognu da se brže razbudim :D Trenutno kao jutarnju umivalicu koristim Balea MED Ultra Sensitive pjenu koja je divna, ali nema miris zbog čega mi je jako žao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, miris je baš divan, ali blag. Probaj svakako :D
      Ja nisam probala taj Med ultra sensitive

      Izbriši
  3. Moja HG umivalica je Avene Cleanance gel bez sapuna, odlicno ocisti kozu, makar ne znam da li bi isusio suhu kozu. Na mojoj masnoj radi cuda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam recenziju kod tebe i mislim da ću ga uzeti nakon što potrošim ovaj :D

      Izbriši
  4. Neki dan sam ga baš gledala u dm-u i na kraju ga nisam kupila no mislim da hoću jer me baš zanima kakav će mi biti :) trenutno koristim Cien piling iz Lidla i dosta je dobar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam koristila ništa od Cien kozmetike pa nemam pojma kakav je taj. Nadam se da će ti biti dobar, meni je baš super :D

      Izbriši
  5. svidio mi se čim sam pročitala malina! :D

    OdgovoriIzbriši