Empties #2

by - nedjelja, siječnja 25, 2015


Empties postovi mi nisu najmiliji za pisanje jer ima puno proizvoda o kojima moram nešto reći.  Iz tog razloga sam odlučila pisati ovakvu vrstu posta krajem svakog mjeseca, pa koliko proizvoda potrošim, potrošim. Što manje proizvoda, meni lakše, a i o svakome ću moći malo više pisati. Zamislila sam to i kao svojevrsne mini recenzije proizvoda koje još nisam ili uopće ne planiram recenzirati. Proizvode koje sam već recenzirala ću samo izlistati, a klikom na naziv možete pročitati recenziju. U ovome postu nema već recenziranih proizvoda, a sve ovo sam potrošila u posljednjih mjesec dana.




Avon Care krema za ruke s kakao maslacem mi je najdraža njihova krema. Divnog kakao mirisa, brzo se upija i njeguje ruke. Ja je koristim kao dnevnu kremu, nakon svakog pranja ruku i od takvih krema tražim da se brzo upijaju, ali da njeguju. Ova to odlično radi. Ne znam kako bi djelovala da imate baš jako isušene ruke, ali za normalne ruke, kao svakodnevna njega je odlična. U prilog tome govori i činjenica da sam kupila i drugo pakiranje. Cijena joj je 12ak kn.



Ovaj balzam me malo razočarao. Kao balzam je solidan, njeguje usne, iako mi nije pomogao kod ispucalih usana, kakve su u zadnje vrijeme, a nanosila sam ga 500 puta preko dana i prije spavanja. Najveća zamjerka je u tome što ovaj balzam možete i sami napraviti, a proći ćete puno povoljnije. Balzam u najvećoj mjeri sadrži shea maslac. Ako ste ikad koristili čisti shea maslac, onda znate kako izgleda i kakve je teksture. Upravo takve teksture je i ovaj balzam. Stavili su shea maslac, malo boje, neke dodatke i to je to. Ako sami kupite čisti shea maslac, dodate malo ulja, kao kokosovo, bademovo, avokadovo, imate svoj potpuno prirodni balzam, koji možete koristiti i na usnama, na okoloočnom području, za mazanje stopala, dakle za sva područja sa suhom kožom. Naravno, netko nema niti živaca niti volje praviti svoje balzame kao ja pa će radije kupiti. Ali eto, to je moje osobno mišljenje, ubuduće ću si sama napraviti ovakvu vrstu balzama.
Cijena je 20 kn, ako se ne varam, dobit ćete 15 ml.


Imam hrpu mazalica za tijelo i drago mi je da se nešto našlo i na ovoj listi. Ovaj losion od Avona namijenjen je za tijelo i ruke. Divno miriši i to je uglavnom sve. U svrhu njege mi se nije pokazao kao nešto posebno. Iako je miris divan, ne ostaje baš dugo na koži, zapravo imam osjećaj da ishlapi čim se porizvod upije. Mislim da više neću kupovati ove losione, Avon ima i boljih.



 

Moja Dove kremica. Koristim je sigurno već deset godina. Iako je krema univerzalna, ja je koristim samo za ruke i to prije spavanja. Masnija je i odlično mi paše za nanošenje prije spavanja, a također odlično njeguje ruke.  Razmišljala sam da je zamijenim, ali tako je dobra pa mislim da će ostati još neko vrijeme u upotrebi dok joj ne nađem dostojnu zamjenu.
Ima raznih veličina pakiranja, najmanje pakiranje, od 75 ml, je 12 kn. Ovo pakiranje na slici, mislim da je 200 ml je bilo oko 20 kn.






Kosa mi je tanka pa sam uzela šampon za tanku kosu. Šampon je solidan. Kosa mi je masna, ali sam primjetila da je ne masti dodatno. Trošim već drugo pakiranje, ali neću nastaviti s njime. Ne znam, nisam primjetila neko jačanje kose. Pakiranje od 250 ml platila sam oko 18 kn.




Avon Anew serum za učvršćivanje lica. Nakon njega koža bude zaglađena i meka, ali nisam primjetila da mi je učvrstio kožu. Doduše, nije se ni imalo što učvrstiti. Mislim  da je namijenjen za 35+, ja sam deset godina mlađa, ali sam ga uzela predstrožnosti radi. U skorijoj budućnosti ga neću opet kupiti.



Prije ove, koristila sam Garnier micelarnu, sada koristim Bourjois i meni je sve to isto. Između te tri uopće nisam primjetila razliku. Koristim ih za skidanje maskare i pudera, za skidanje jačeg makeupa koristim dvofazne skidače. Ovu više neću kupovati, već ću koristiti Garnierovu jer mi ima najbolji omjer cijene i količine.


Fa roll on koristim već desetak godina i pokazao mi se kao najbolji. Ne peče, a drži cijeli dan. Razmišljam o tome da ga malo promijenim, čisto promjene radi, uvijek mu se mogu vratiti. A i ostavlja mi tragove na odjeći. Doduše postoji i verzija koja ne ostavlja tragove, ali više se ne sjećam da li to funkcionira. Inače, koristim razne mirise tih Fa roll on-ova i svi su mi odlični. Cijena im je 20ak kn.

Rijetko koristim deziće u spreju, ali ako koristim to je onda ovaj rozi Rexona. Ne koristim ga samostalno jer mi ne bi bio dovoljan već ga nanosim nakon roll on-a. Skužila sam da se tada manje znojim. Inače, ovaj nije za nanošenje po odjeći jer ostavlja bijeli trag.  Cijena je 20ak kn.





Essence krema za kožicu oko noktiju mi je odlična i definitivno planiram kupiti opet. Lijepo njeguje kožicu, a potrebno je vrlo malo kreme nanijeti na svaki nokat tako da će vam potrajati dugo, dugo. Ako se ne varam cijena je oko 20 kn i mislim da dobijete 20 ml. 
 




Obožavam ovaj maslac. Lako maziv, odlično njeguje kožu. Koža bude tako meka, dugo mi neka mazalica za tijelo nije tako njegovala kožu. A usto sadrži prirodne sastojke. Ima više mirisa osim ovoga od naranče i cimeta, mislim da ću sljedeći put kupiti onaj od čokolade i još nečega, ne sjećam se više :D Cijena mu je oko 65 kn.





Nisam bila ljubitelj Balea tuširalica, jer su mi imale nekako plastičan miris i nije se dugo zadržavao na koži nakon tuširanja. Nekoliko godina ih uopće nisam koristila, a onda sam ovaj od jagode dobila na poklon. Miris me oduševio i odlučila sam mu dati priliku. I dalje miris ne ostaje na koži nakon tuširanja, ali više nema onog plastičnog mirisa, već samo divan miris jagode. I što je najbitnije, ne isušuje kožu.

Afrodita gel za tuširanje sam također dobila i bio mi je ugodno iznenađenje. Iako nema dovoljno kokosast miris po mom ukusu, odlično njeguje kožu. Da, njeguje, jer nakon tuširanja koža bude meka i kao nahranjena. Ako imate normalnu kožu poslije tuširanja ovim gelom se niti ne morate mazati. 



Volim njegovati stopala cijele godine. Jednom tjedno radim pedikuru, a nakon toga sam stopala mazala Avonovim balzamom od lavande. Blagog mirisa lavande, lijepo njeguje stopala. Ne sjećam se više cijene, mislim da je bio oko 30 kn, ali u trenutnom katalogu ga nisam vidjela.

Avon Intensive callus cream je njihova najbolja krema za stopala. Mintastog mirisa, gusta i masna, odlično njeguje suha stopala. U trenutnom kataloguje oko 25 kn, ali uvijek je možete uloviti na nekoj akciji.



 Jeste li isprobali nešto od toga? Što ste vi potrošili u zadnjih mjesec dana?







You May Also Like

10 komentari

  1. Trenutno koristim tu Avon kremu sa kakaom i miriše preeedivno. Nisam rpobala konkretno tu Balea tuširalicu, ali često ih kupujem i uglavnom su mi okej. Poneke imaju taj "plastični" miris, ali uglavnom mirišu fino :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, miris je predivan. Imam i maslac i kremu za tijelo :D
      Super da znam za Balea tuširalice, da nemaju sve taj plastičan miris, morat ću ih češće koristiti :D

      Izbriši
  2. dobra odluka da pišeš kada se potruše,, ja isto hrpu toga skupim, a sve bi spomenula, pa se post u kobasicu pretvori :D
    morat ću nabaviti Dove univerzalnu kremu <3 vjerujem da je odlična, kao i sve njihovo i da ima poseban miris ...
    i Ulola maslac me privlači već duže vrijeme, <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, post bude i meni dosadan za pisanje i čitateljima za čitanje :D
      Dove krema je super, odlično hidratizira, barem ruke, jer je za njih samo i koristim. Inače nema neki poseban miris, običan miris po kremi.
      Ulola maslac svakako nabavi jer je odličan :D

      Izbriši
  3. Pola sam i sama probala, pola nisan :D Baš mi je zapeo za oko ulola maslac za tijelo, tražim nešto...nešto dobro za tijelo. Kroz godinu dana san prominila nebrojeno puno mazalica i nijedna mi nije ono, sve mi bude ili nedovoljno hidratizirajuće ili mi se miris zgadi. Sad pokušavan potrošit 2 proizvoda istodobno i još imam hrpu na zalihi. Ali sve mi se čini da ću ja to sve poklonit ekipi i uzet sebi nešto drugo kad ove dokrajčim jer shopping hahaah :D Super emptiesi, baš san uživala, volin ove postove. I sama svoje pišem ima neznan koliko, znan da san u tome vrimenu slistila još 5-6 proizvoda hahaha katastrofa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I sama ima hrpu mazalica i trudim ih se potrošiti. Ulola maslac je odličan, preporučujem. Svakako ga planiram opet kupiti jer divno hidratizira :D

      Izbriši
  4. S tvoje liste sam isprobala samo Avona losion za tijelo i ruke. Slažem se, jedino što divno miriši, al to je to, ne bih ga ponovno kupila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma da, ni ja ga ne planiram kupovati više. Nije od neke koristi

      Izbriši
  5. Isprobala sam ovaj Ulola maslac i svidio se i meni. Odlično njeguje i vrlo lijepo miriše. :)

    OdgovoriIzbriši