Favoriti godine 2014.

by - petak, siječnja 02, 2015


 Prošla je još jedna godina. Kažu da što si stariji vrijeme brže prolazi, moram se složiti s time. Ova je godina proletjela, a nisam se ni okrenula. Ono što bih istaknula kao značajno u 2014. je početak pisanja ovog bloga. Inače je godina prošla bez nekih posebnih događaja.
Već godinama ne pravim popise odluka za novu godinu jer sam sklona ignoriranju istih :) Ali kako je to uvijek kod mene, puna sam proturječnosti, vjerojatno ću složiti neki mentalni popis koji ću se, kao i obično truditi ignorirati.

U prvom postu ove godine pisat ću o favoritima prošle. Većinu proizvoda još nisam recenzirala, ali to možete očekivati ove godine.



Godine idu i moje okoloočno područje zahtijeva veću pozornost i adekvatniju njegu. U skladu s time, ove godine počela sam koristiti kreme za područje oko očiju. Oriflame Seeing is believing je pravo otkriće. Odlično hidratizira i čak je uklonila neke linijice oko očiju. Zasada neću puno otkriti jer recenzija slijedi.




Dugo nisam koristila Essence proizvode, ove godine sam kupila par i svi su mi se baš svidjeli. Jedan od njih je i ovaj highlighter. Odličan budget buy proizvod i ako ga kupite sigurno nećete pogriješiti.



Avon Planet Spa maske za lice su moj favorit. Najdraže su mi ona s minerlaim mrtvog moram, s glinom i peel off s kineskim ginsengom. Recenzija slijedi pa ću pisati nešto više o njima.





L'oreal Ever Rich maska za kosu ove je godine bila moj apsolutni drogerijski favorit. Odlično njeguje i hrani kosu, nakon upotrebe kosa je glatka i meka. Krajem godine kupila sam jednu drugu drogerijsku masku koja je, bojim se, ovu maknula s trona.



Prošlu su godinu definitivno obilježili Avon gelovi za tuširanje. Izbor odličnih mirisa, koji se dosta zadržavaju na koži nakon tuširanja. Taman kad si pomislim da ću kupiti neki drugi gel za tuširanje Avon izbaci novi miris koji moram imati. Novogodišnja odluka je da pauziram s ovim gelovima i počnem upootrebljavati neke druge, čisto promjene radi.




L'oreal Elseve Huile Extraordinaire me oborilo s nogu. Nemam valjane isprike zašto još nisam napisala recenziju, ali to ću popraviti ove godine. Može se koristiti na tri načina, ja ga koristim samo na suhoj kosi i definitivno mogu reći da je bolje od hvaljenih Avon seruma za kosu. Kosa bude nevjerojatno meka i glatka. Više o ovome ulju ću pisati u recenziji.



Kad pogledam sve maskare koje sam koristila ove godine, ove dvije su se pokazale kao najbolje. Prvi puta sam kupila neku Essence maskaru i odluka je pala na Lash Princess. Oduševila me. I nisam jedina, oduševljenje se širilo blogosferom. Ako još niste, svakako probajte.
Avon Big & Daring maskaru sam već spominjala i također mi je odlična. Iako nekoga može zastrašiti ta ogromna četkica, ja nisam imala problema s nanošenjem. Od nekoliko Avonovih maskara koje sam isprobala, ova mi je bila najbolja.



Oriflame The One tuševi u olovci su mi pravo otkriće. Bila sam skeptična prema njima jer sam shvatila kako mi najbolje leže tuševi u gelu. Ali kod ovih tuševa me oborio lak način nanošenja i što je još važnije, trajnost. Svakako probajte!



Ako ste čitali moj posljednji new in, onda ste mogli vidjeti hrpu novih ruževa. Ovi su mi najdraži. Avon Extra Lasting u nijansama Sunkissed ginger i Forever pink. Essence dugotrajni ruž u nijansi Natural beauty i još dva o kojima tek moram pisati, Avon hidrokolor absolute i Avon plump pout.



Avon Ideal Flawless matte mousse foundation mi je nadraži Avonov puder. Srednje prekrivanje, mat izgled, velvet finish, ova podloga je odlična. Planiram pisati o svim Avonovim puderima koje sam isprobala pa ćete moći čitati i o ovoj podlozi.



Ove godine sam se baš opremila mazalicama za usne. Izdvojila bih Labello lip butter od kokosa  i Maybelline Baby lips Cherry me kao najdraže. Iako nisu najbolji balzami na svijetu i ne bi puno napravili kod suhih i ispucalih usana, kao svakodnevna njega su mi odlični. Posebno lip butter. Baby lips sam koristila u onim trenutcima kada mi se nije nosio ni ruž ni sjajilo, a htjela sam malo boje na usnama.




Ovo Avonovo rumenilo mi je bilo najdraže ove godine, za njim sam najčešće posezala. Malo je svijetlije nego na slici, u recenziji ću vam ga bolje pokazati. Nemam veliku kolekciju rumenila, ali ovo mi je svakako najdraže.



Nakon nekoliko loših korektora iz kataloše prodaje, L'oreal Touche Magique je najbolji korektor koji sam do sada probala. To vam govori netko tko relativno kratko koristi korektore i još mi predstoji puno njih za isprobati, ali svakako mislim da je ovaj korektor vrijedan pažnje. Recenzija, naravno, slijedi.



Ove godine je bilo puno otkrića odličnih proizvoda, a Essence olovka za obrve je jedan od njih. Iznenadilo me koliko je ova olovka trajna. Najbolji test je bio kada sam bila prijateljici kuma na vjenčanju, dan je dugo trajao, imala sam makeup na sebi oko 12 sati, a cijelo to vrijeme olovka se držala na obrvama. Meni dovoljno.



Kada sam razmišljala koji su mi najdraži prošlogodišnji lakovi, tj. koje sam najčešće nosila, izbor je pao na ovih šest. Na žalost, nisam vam ih pokazala, ali nemam reprezentativne nokte pa sam malo ograničena kada su u pitanju takvi postovi. Avon lakovi su u nijansama Wandering rose, Pastel pink, Honeydew Dazzle i Mauvelous. Essie Lovey dovey i L'oreal Chantilly lace.



Od hrpe mazalica za tijelo najdraži mi je bio Avon maslac za tijelo s kakao maslacem. Pre-predivan miris, odlična njega, proizvod koji svakako morate isprobati.  Jednostavno vam dođe da ga namažete na kruh.


To bi bilo to što se tiče kozmetičkih proizvoda. Od nekozmetičkih samo želim spomenuti jednu seriju. Radi se o Nikiti. Odlična akcijska serija, hrpa mlatačine i pucačine i zanimljivih obrata. Definitivno preporučujem.



To su bili moji prošlogodišnji favoriti. U ovoj godini imam u planu isprobati još više proizvoda, blog dovesti na novu razinu i općenito više pisati. 

Svima želim uspješnu godinu i čitamo se i dalje :)


Koji su vaši favoriti?



You May Also Like

14 komentari

  1. Super post ima puuno avonovih proizvoda, ja ih baš i ne koristim... ovu maskaru sam i ja kupila jer ju svi hvale ali nisam još isprobala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, puuno Avona jer sam bila opsjednuta i puuuno kupovala, u ovoj godini planiram smanjiti doživljaj s Avonom :D

      Izbriši
  2. Super favoriti :) i moram proznati da sam i ja oduševljena The One tušem, odličan je.. :) i mislim da su svi probali Princess maskaru osim mene, lol..jučer sam ju gledala i opet kupila neku drugu.. XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma obavezno probaj Essence maskaru, super je. A tuševi su ODLIČNI! :D

      Izbriši
  3. Kod tebe ima puno divota, pravi favoriti :D Essence Lash Princess je odlična maskara, a Avon maske za lice i lakiće također volim. L'oreal Elseve Huile Extraordinaire me jako privlači i željela bih ga probati pa se veselim recenziji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, essence maskara je stvarno super :D Ulje preporučam, odlično je

      Izbriši
  4. Jedva čekan recenziju maski za lice i vidit tu masku za kosu *_* Da bar mogu tako lako izdvojit lakove koji su mi bili hit 2014, mene zaboli glava od toga hahhaha Ja san ponosna na sebe što nisan popustila za Baby lips, polako opada sva histerija oko njih. Neka meni moga labela ;D Sve mi sve sviđa, sve je nekako pristupačno. I sve mogu nabavit, što je tužno za moj novčanik :D ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe ma ja sam sigurna da ti imaš više lakova od mene pa je meni lakše izabrati :D

      Izbriši
  5. Super favoriti. Posebno mi se sviđaju lakovi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni favoriti i slikice :) Sa popisa imam Avon masku za lice od soli mrtvog mora, gel za tuširanje, Essence maskaru za koju još ne znam što da kažem, par Avon gel lakova koji me ovako na prvu nisu impresionirali te krema za tijelo s kakao maslacem koja je predivna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Da, krema je stvarno odlična, miris je divan. Šteta što ti se nisu svidjeli lakovi, ali sve ovisi i koje nijanse imaš.

      Izbriši
  7. Slažem se za Essence olovku za obrve, za vrlo malo novaca se dobije dobar proizvod. Odlični favoriti ! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Da, stvarno sam se iznenadila kako je dobra :D

      Izbriši