La Croa Argan & Macadamia ulje za kosu

by - ponedjeljak, siječnja 05, 2015


Totalni sam sucker kad su u pitanju ulja i maske za kosu. U Mulleru sam naišla na La Croa  proizvode koje sam vidjela kod blogerica i bez razmišljanja uzela masku i ulje. Recenzija maske će malo pričekati jer je planiram dobro isprobati, tako da vam danas pišem o ulju.

Inače, La Croa je hrvatski brend koji 'objedinjuje prirodne proizvode za njegu kose koji u svojoj osnovi imaju dragocjeno ulje makadamije i argana.'

Ulje dolazi u tamnoj staklenoj bočici od 20 ml i za njega ćete morati izdvojiti 40 kn. Ako sam dobro vidjela na njihovoj stranici, ulje je dostupno i u bočici od 100 ml, ali nisam pronašla njegovu cijenu.
U bočici se, osim arganovog, nalaze i ulje lana, makadamije i mrkve. Ulje se može nanositi na vlažnu, ručnikom prosušenu kosu za lakše rasčešljavanje, njegu i skraćivanje sušenja te na suhu kosu za sjaj.  Može se koristiti i kao dodatak maski, a kako to funkcionira saznat ćete kada budem recenzirala masku.
Ulje je blagog i ugodnog mirisa koji se lagano zadržava na kosi i nakon sušenja. Lagano je, brzo se upija i ne otežava kosu. Potrebno je svega par kapi za maksimalan učinak.









Ulje stavljam na ručnikom prosušenu kosu. Nanosim ga na donju trećinu kose nakon čega kosu ponovno zamotam u ručnik da se još malo prosuši. Kosa mi je srednje dužine i ne treba mi jako dugo da je osušim, ali otkad koristim ovo ulje vrijeme sušenja se znatno skratilo. Mislim da je to idealno za nekoga tko ima jako dugu i gustu kosu i sušenje traje beskonačno. Nakon sušenja kosa je nevjerojatno meka i glatka. Budući da muku mučim s opadanjem kose stalno imam one kratke vlasi nove kose koje znaju stršati oko glave. S ovim uljem nema antena oko moje glave već je kosa savršeno zaglađena i ne leti svuda uokolo. I to sve s doslovno par kapi.

Ako ga stavite na suhu kosu ona će biti još mekša i zaglađenija, ali je neće dodatno zamastiti. Što se tiče sjaja nisam najbolja osoba koja će govoriti o tome jer je moja kosa sjajna čak i ako ništa ne stavljam, ali nekako mi se čini da je još sjajnija kada stavim ulje. 
Ista stvar je i s rasčešljavanjem s kojim nemam problema, ali kosu je svakako lakše počešljati kada nanesem ulje.



Ovo je odlično ulje ako želite skratiti sušenje kose, dati joj sjaj i mekoću te je zagladiti i olakšati češljanje i svakako ga preporučam.

Budući da već imam njihovu masku mislim da ću sljedeće uzeti šampon za kosu jer su me La Croa proizvodi oduševili, a posebno me veseli činjenica da je to hrvatski brend jer po kvaliteti svakako može stajati uz bok poznatim svjetskim brendovima.




Jeste li već isprobali La Croa proizvode za kosu? Jesu li i vas oduševili kao i mene?

 

 

 

 

You May Also Like

20 komentari

  1. Obožavam ulja za njegu kose,mislim da bi mi se ovo svidjelo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam isprobala, ali po tvojim riječima mi se sviđa..baš sam u potrazi za novim uljem, pa bih mogla čak i ovo pokupiti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Svakako moram probati, zvuči mi jako primamljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulje lijepo miriši, daje sjaj, ali ništa drugo nisam primjetila.

      Izbriši
  4. baš je lijepo da je hrvatski brend kreirao ovako primamljiv proizvod - što opisom, što ambalažom :)
    ja sam u potrazi za nečim što će mi skratiti vrijeme sušenja :D
    iako se i meni kosa stalno sjaji bez obzira što stavim, volim kad se baš baš sjaji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i meni je to baš super. Baš mi je jučer frendica rekla da mi se kosa sjaji kao nikad, a imala sam to ulje. Stvarno je odlično :D

      Izbriši
  5. Nisam probala ništa od La Croa proizvoda, iako ih stalno gledam, nekako izbjegavam ulja u svojoj kosi jer se brzo masti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I moja se brzo masti, ali to me ne spriječava da koristim ulja, štoviše obožavam ih :D A ovo je stvarno odlično i ne masti dodatno kosu

      Izbriši
  6. Sad ćeš me i na proizvode za kosu navuć? Šta ću s tobom? ;D Bilo mi je zanimljivo kad sam ga vidila u haulu/new in-u, sad kad vidim da je 'naš' proizvod, baš bih ga mogla pokupit, ali čim siđem s no buy perioda, mislin da mi triba odmor od svega haha :D Super recenzija :D :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe kao da je tebe teško na nešto navući :P Da i ja sam se iznenadila kad sam saznala da je domaći brend i to mi je baš super. :D

      Hvala draga :*

      Izbriši
  7. Ovo ulje je najbolje ulje za kosu zasigurno :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Koristim ga već neko vrijeme i stvarno mi se jako sviđa. Ne masti kosu, lagano je, zaglađuje vrhove i obzirom da nema silikona zaista i njeguje. Nanosim ga kao i ti, nakon svakog pranja na ručnikom posušenu kosu i pustim da se tak osuši preko noći. ;) Mislim da nema potrebe za kupnjom velike bočice jer ovih 20 ml može trajati mjesecima po mojoj procjeni. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod tebe sam vidjela masku, a kad sam nju uzimala pokupila sam odmah i ulje. :D I da, stvarno je potrebno malo pa bi moglo dugo potrajati :D

      Izbriši
    2. Kako nema silikona kada su prvi po redu u sastavu?

      Izbriši
  9. Definitvno ulje koje je vrijedno probati! :D Imam ga-obožavam ga :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Koristila sam La croa sampon,masku, uljei protect shine u spreju
    prvo moram da naglasim da sam iz prirodno crne kasnije farbane crne zbog sijedi precla u plavusu i ovi preparati su mi pomogli da kosu popravim i vratim u normalu mislim da ce me shvatiti one zene koje se farbaju u plavo jer plava zaista puno vise ostecuje kosu i sada povremeno koristim ulje i sprej kad vise vremena provodim na suncu uz more i preporuka za zastitu

    OdgovoriIzbriši