Liebster blog award

by - subota, siječnja 17, 2015

Draga Mila s GleeTree92 me nominirala za ovu nagradu. Hvala Mila :) 

 Službeni info LBA kaže da drugi blog hvali Vaš rad. Nakon što ste nominirani odgovarate na 11 pitanja, zatim nominirate 11 drugih blogera i postavljate im 11 pitanja. Ne možete nominirati blog koji je Vas nominirao. Ako ne prihvatite nominaciju prekidate lanac. 

Ovo su Milina pitanja:

1. Šta ti bi pa si započela blog? :Đ

Dakle, priča uopće nije posebna i zanimljiva. Ljubav prema kozmetici rodila se još krajem osnovne škole. Nažalost, moja okolina ne dijeli moje oduševljenje. Ponekad imam osjećaj da pilim frendice razgovorom o kozmetici. Otkrila sam ovaj blogokozmetički svijet i odlučila se uvaliti :D Mogu piliti o kozmetici bez da nekome dosađujem, ako nekoga zanima, čitat će, ako ne, neće. A usput sam upoznala super cure.

2.  Kakve tipove/teme postova volite pisat/čitat?

Trenutno me pere pa pišem samo recenzije, ali volim pisati i čitati sve. Od recenzija do DIY i razno raznih savjeta. Nisam izbirljiva :D


3.  Koja boja laka Vas usrećuje?

Ne radi se o samo jednoj boji. Može biti bilo koja koja mi je tog trena iz nekog razloga najprivlačnija. 

4.  Koji makeup proizvod volite koristiti, ali mislite da ste loše u korištenju istoga?

Sve znam koristiti i to dobro :P ali ako baš moram birati, rekla bih tuš. Nije da ga ne znam nanijeti, jednostavno ponekad imam muke s onim 'repićem', pa ako mi nije dan ne mogu ga napraviti kako treba i gotovo.

5.   Za kojin ste proizvodon poludili nakon što ste o njemu čitali po blogovima?

Zar za samo jednim? :D Svako malo poludim za nekom proizvodom, jako sam povodljiva što se kupovine tiče :D Ali da izdvojim Mary Lou Manizer i Naked 2, za njima sam baš luda :D

6.  Imate li neku temu o kojoj bi pisali, ali Vas zabrinjava moguća reakcija čitatelja?

Ne. O čemu želim pisati, pišem. Trenutno nema takve teme. 

7.  Kako su Vaši najbliži reagirali na Vaš blog?

Držim ga u tajnosti :D Za blog znaju samo dečko, jedna frendica i seka. Dečko  zna naziv bloga, jer je vidio kad sam bila na laptopu, ali sam mu zabranila čitanje. Seki i frendici nisam rekla naziv jer nisam htjela da čitaju. Bilo bi mi vrlo neugodno. Baš mi je danas frendica rekla da je otkrila koji je moj blog i da je super :D Fala pajdo <3 
Nekako mi je bila neugodna pomisao da netko tko me poznaje čita to što pišem, općenito mi je bilo neugodno da netko zna tko stoji iza bloga, zato me još niste vidjeli. Ali me neugoda sve manje drži, eto nije mi bilo neugodno kad je frendica rekla da ga je otkrila i čitala. Možda me uskoro vidite :D Još nisam spremna svima reći za njega, ali doći će i to :D

8.   Šta volite radit u slobodno vrime (pisanje, čitanje blogova se ne računa)?

Čitati knjige, gledati filmove i serije, gnjaviti svoje mačore, šopingirati, družiti se s dečkom, kuhati, praviti kolače... To uglavnom radim.

9.  Da novac nije problem (PARE NISU PROBLEM, PARA NEMA ahahah :'( ), šta bi prvo napravili?

Hahaha a što misliš? Otišla u veeeeliki šoping, naravno. A onda otputovala negdje, pa opet šopingirala. :D

10.  Koji Vam showovi dižu tlak na milijun, pa ih opet gledate? (whatup reality tv)

Nikoji. Ono što me živcira ne gledam. Inače vrlo malo gledam TV. Filmove i serije gledam na netu. A kad smo već kod realityja, volim gledati Kardashiane :D 



11.  Da morete prominit 1 stvar u vezi cilog svita, šta bi prominili?

Uh to je teško. Ali ovako na prvu, htjela bih da su ljudi malo više tolerantniji prema drugima. Da toleriramo tuđu različitost, pravo na različito mišljenje, vjeru, način života. Mislim da bi to riješilo mnoge probleme i puno ružnih svari se ne bi dogodilo da je više tolerancije. 








Ja nominiram: 



A pitanja su : 

1. Da dobiješ na lotu, što bi prvo napravila?
2. Koliko dugo pišeš blog?
3. S kojim bi se glumcem rado pohvatala? :D
4. Da si muško na jedan dan, kako bi taj dan provela?
5. Pet stvari koje bi ponijela na pusti otok?
6. Da možeš izabrati samo jedan kozmetički proizvod koji bi koristila do kraja života, što bi to bilo?
7. Koji ti je najdraži film, najdraža knjiga i najdraža pjesma?
8. U kojem povijesnom razdoblju bi voljela živjeti?
9. Da se sutra možeš probuditi kao netko drugi, tko bi to bio?
10. Bez kojeg kozmetičkog proizvoda ne izlaziš iz kuće?
11. Tko ti je uzor i zašto?


Ako su cure koje sam nominirala već napisale ovakav post, ne moraju opet. Isto tako, ako vas je nominirao netko prije mene, onda ne morate odgovarati na moja pitanja. 

Jedva čekam pročitati vaše odgovore :D 





 

You May Also Like

18 komentari

  1. Ja i tag postovi se baš i ne slažemo i uvijek kad kažem da ću lijepo odgovoriti na pitanja, to ne učinim :D
    Može oprost što prekidam? :D U svakom slučaju, hvala na nominaciji <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajjjjj odlični odgovori i ptanja za cure :D Morat ću ih sad sve nać da pročitam postove :D <3 HAHAHA ŠOPING TIMES. Gle ja zamišljam 1 dan, odem u Dm i ne gledam ništa, samo bacam sve u kolica, sve ma jbt uđem i ptam koliko košta Dm ahahah. Volim Dm, jel se primjeti :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma baš sam imala inspiraciju za pitanja :D

      Ajmee točno to bih i ja :D Meni je svejedno, DM, Bipa, Muller, najbolje sve skupa :D

      Izbriši
  3. Hvala ti na tagu <3 zanimljiva pitanja si postavila i odgovaram danas odmah! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Super stvar je što na blogu možeš piliti o kozmetici i tu stvarno nikome ne dosađuješ. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, ako nekoga ne zanima, neće ni čitati. Ljudi svojevoljno dolaze i čitaju :D Super mi je to i stvarno me veseli :D

      Izbriši
  5. Volim tagove i hvala ti na nominaciji :) kako mi je blizu termin poroda ne znam da li cu stic izvršiti ovaj tag pa da ovdje odg na pitanja :)

    1. Ne igram loto tako da nema šanse za dobitak :D
    2. Od petog mjeseca prošle godine, znači 8 mjeseci i uživam :)
    3. Hmmm, ovako na prvu mi thor pada napamet odnosno Chris Hemsworth :D
    4. E to bi bilo zanimljivo.
    5. Ovo pitanje često negdje pročitam i stvarno ne znam :/
    6. Korektor definitivno jer bez njega izgledam katastrofalno :(
    7. Knjiga: Mali princ, film nemam najdraži jer gledam masu filmova tako da onda imam i puno dragih, a za pjesmu isto nemam favorita.
    10. Većinom korektora i maskare.
    11. Imam nekoliko dragih prijatelja koji me svakodnevno inspiriraju i istovremeno su mi uzor.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala što si odgovorila ;) I sretno s bebicom, držim fige da sve prođe bez problema :D

      Izbriši
  6. Hvala ti draga na tagu, puno :* Kako sam već pisala ovaj tag pa da se ne ponavljam, odgovoriti ću ti na pitanja u komentaru.

    1. Otputovala bi da sredim misli i da vidim gdje ću i što ću sa silnim parama.

    2. Godinu i sedam mjeseci :)
    3. Uuu, teško jer ih ima puno dobrih, ali ako moram samo jednog odabrati to bi bio Hugh Jackman :)

    4. S prijateljima u nekom pubu, na tekmi i opet u pubu :D

    5. Kremu za sunčanje, sunčane naočale, neku knjigu s puno stranica, mini hladnjak pun cuge i klope i mobitel.

    6. Bez razmišljanja to bi bila krema za ruke.

    7. Ovo je teško pitanje jer nemam, odnosno imam više najdražih filmova, knjiga i pjesama i sad mi se mozak zablokirao i ne mogu se sjetiti baš ničega.

    8. Voljela bi živjeti u 1. stoljeću u Rimu za vrijeme vladavine cara Trajana jer sam iz nekog razloga opsjednuta s tim carem :D

    9. Ne bi se željela probuditi kao neko drugi, pogotovo ne kao muško.

    10. Rumenila, jer bez njega izgledam kao smrt na dopustu :)

    11. Moja mama jer joj se divim kako je uspjela balansirati između obitelji i uspješne karijere.

    OdgovoriIzbriši
  7. Žemska hvala na nominaciji! :) cim uhvatim imalo vremena, odgovorim! ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja tek sad vidim :O izvini, molim te. Hvala ti na tagu, evo i mojih odgovora ♥
    1. Da dobiješ na lotu, što bi prvo napravila?
    Sestru za ruku pa u šoping. :D
    2. Koliko dugo pišeš blog?
    18 meseci.
    3. S kojim bi se glumcem rado pohvatala? :D
    Hahaha, teško pitanje. :D Aliiiiii neka bude Jason Statham.
    4. Da si muško na jedan dan, kako bi taj dan provela?
    U krugu muškaraca, postavljajući im razna pitanja i slušajući njihove odgovore, znamo da su tada iskreniji. :D
    5. Pet stvari koje bi ponijela na pusti otok?
    Lepezu, kremu za sunčanje, sestru :D, naočare, i još jednu tubu kreme. :D
    6. Da možeš izabrati samo jedan kozmetički proizvod koji bi koristila do kraja života, što bi to bilo?
    Balzam za usne!
    7. Koji ti je najdraži film, najdraža knjiga i najdraža pjesma?
    Film nemam omiljeni, ,,Ne dozvoli mi da odem" Tjeri Koen a pesma hmmmm, trenutno Magazin- Minus i plus.
    8. U kojem povijesnom razdoblju bi voljela živjeti?
    Odgovara mi moderno doba :D
    9. Da se sutra možeš probuditi kao netko drugi, tko bi to bio?
    Ne bih volela da budem neko drugi :D
    10. Bez kojeg kozmetičkog proizvoda ne izlaziš iz kuće?
    Balzam za usne! Šok doživim kada primetim da ga nisam ponela. I u prodavnicu ga nosim. :D
    11. Tko ti je uzor i zašto?
    Nemam jednog uzora, na svakom nađem nešto što mi se dopada i nešto čemu se divim, pa od svakog uzmem po nešto i napravim svog ideala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala, na odgovorima <3

    Jason Statham? Hm, vidiš vidiš, nije loše :D

    OdgovoriIzbriši