L'oreal Nutri Gold ulje za lice

by - nedjelja, siječnja 25, 2015


Volim ulja. Volim ih koristiti i na koži i na kosi. Do sada sam uvijek koristila  čista biljna ulja kao avokadovo, bademovo, kokosovo, ali ovaj puta sam se odlučila na suho ulje. Već sam spominjala da se borim s aknama i da koristim Vichy Normaderm i Avene Triacneal kreme. Budući da mi koža nije masna, a područje oko nosa, usta i na bradi je sklono sušenju te kreme nisu pružale dovoljno hidratacije mojoj koži. Posebno području sklonom sušenju pa je ono bilo isušeno i perutalo se, a to je posebno bilo vidljivo kada bih stavila puder. Odlučila sam opet uvesti ulja u rutinu, a budući da je ovo ulje baš bilo na sniženju u DM, uzela sam njega.

Ulje dolazi u elegantnoj staklenoj bočici s pipetom. Količina koju ćete dobiti za nekih 80ak kuna je 30 ml. Zlatnožute je boje i blagog, rekla bih, cvjetnog mirisa koji ishlapi kada ga stavite na lice. Namjenjeno je dobnim skupinama od 20 do 50 godina.

Koža je izložena negativnim vanjskim utjecajima (vjetar, onečišćenje, hladnoća, isušujuća toplina..) te može postati suha, zategnuta i bez sjaja. Osam esencijalnih ulja (lavanda, ružmarin, geranij, naranča, ruža, kamilica, jojoba i divlja ruža) doprinose hidrataciji i hranjenju kože te ona postaje meka, čvršća i blistava. Ugodan aromatičan miris ulja. Lagana formula suhog ulja brzo se upija, bez masnog traga na koži.
Vidljivi rezultati: Koža je u trenutku nahranjena, hidratizirana i blistava. Iz dana u dan postaje napetija, izgleda glađe i djeluje obnovljeno.

Upotreba: Svakodnevno nanositi na temeljito očišćeno lice, ujutro i/ili navečer, pojedinačno ili prije kreme za lice.

SASTOJCI: CAPRYLIC / CAPRIC TRIGLYCERIDE, OLEA EUROPEA OIL / OLIVE FRUIT OIL, SIMMONDSIA CHINESIS OIL / JOJOBA SEED OIL, CAMELINA SATIVA OIL / CAMELINA SATIVA SEED OIL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, SUNFLOWER SEED OIL, ROSA CANINA FRUIT OIL, PARFUM, ZEA MAYS OIL / CORN OIL, PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL / APRICOT KERNEL OIL, PASSIFLORA EDULIS OIL / PASSIFLORA EDULIS SEED OIL, ORYZA SATIVA BRAN OIL / RICE BRAN OIL, TOCOPHEROL, LIMONENE, PELARGONIUM GRAVEOLENS FLOWER OIL, CITRUS AURANTIUM DULCIS PEEL OIL / ORANGE PEEL OIL, CITRONELLOL, LINALOOL, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF OIL / ROSEMARY LEAF OIL, GERANIOL, ORIGANUM MAJORANA LEAF OIL, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL / LAVANDER OIL, ANTHEMIS NOBILIS FLOWER OIL, LAVANDULA HYBRIDA OIL, CUCUMIS SATIVUS FRUIT EXTRACT / TURMERIC ROOT EXTRACT, EUGENOL, COUMARIN, SCLAREOLIDE, ROSA SPP / ROSE FLOWER OIL, JASMINUM OFFICINALE EXTRACT / JASMINE EXTRACT, ALPHA-ISOMETHYL IONONE




Ulje sam koristila tri tjedna. Prva dva tjedna sam ga koristila ujutro i navečer i pritom nisam koristila druge proizvode za njegu lica. Dakle, izbacila sam iz upotrebe sve proizvode za njegu koje sam prije toga koristila. Treći tjedan koristila sam ga samo navečer, kao dio redovite večernje rutine, nakon Avene Triacneal kreme.
S pipetom je vrlo lako dozirati količinu ulja, a potrebno vam je doslovno par kapi za cijelo lice. U zadnje vrijeme sam malo obilnije nanosila ulje, a i mama ga je malo koristila, pa sam u tri tjedna korištenja potrošila trećinu bočice. Po toj računici 30 ml bi vam potrajalo 9 tjedana, ako ga štedljivije koristite, vjerojatno i duže. 
Ulje se potpuno upija nakon 20ak minuta i ne ostavlja mastan trag. To mi je posebno bilo bitno kada sam ga nanosila ujutro. Nakon tri tjedna korištenja suho područje se potpuno oporavilo, lijepo je hidratizirano, koža je glatka i meka, a puder odlično sjeda na tako hidratiziranu kožu. Ono što sam još primjetila je da mi je ten postao nekako ujednačeniji i mrvicu ljepši.
Budući da sam ulje kupila jedino iz razloga da mi hidratizira kožu i ukloni suhe dijelove, moja očekivanja je potpuno ispunilo. Dakle, koža stvarno bude nahranjena, hidratizirana i glađa te izgleda blistavije. Što se tiče toga da bude napetija, to nisam primjetila. 
Pohvalno je i to što se na popisu sastojaka u velikoj većini nalaze razna biljna ulja, a ne sadrži silikone.

Ovo je odlično ulje i ako koži želite pružiti njegu i hidrataciju, svakako preporučam.



Korisite li ulja za lice? Jeste li isprobali ovo?








You May Also Like

20 komentari

  1. Koristim ga već neko vrijeme isključivo navečer i zadovoljna sam, sviđa mi se mirisa i to što ne ostavlja masni trag.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i kod mene, miris je super i obožavam to što ne masti kožu. A odlično njeguje

      Izbriši
  2. Jedino ulje koje ima pristup mome licu je ricinusovo, i to samo okoloočnom području :) Meni kod tebe sve izgleda zanimljivo, sve bi ja isto, samo što mislim da mojoj mješovitoj koži nebi pasalo. :/ To ipak ne znači da ga ne želim hahaha, #needitall.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe znam taj osjećaj, ali islim da bi ti odgovaralo. Ne masti kožu dodatno :D

      Izbriši
  3. Od ljeta koristim ulja. Dugo sam bila skeptična prema njima jer imam mješovito/masnu kožu lica. Njihova učinkovitost je savršena! Koristila sam prirodno ulje od Green Girl, a trenutno koristim ulja Dr. Stribor

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih koristim već neko vrijeme i baš ih volim. Imam na popisu nekoliko ulja koja želim isprobati, pa ću isprobavati po redu kada potrošim ovo :D Dr. Stribor i Green Girl nisam probala, što ne znači da neću :D

      Izbriši
  4. Nisam ga još probala, ali izgleda super :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Volim ulja i uglavnom ih sama miksam doma. Uglavnom radim kombinaciju smilja, marelice i lavande. Voljela bih probati i ovo ulje, zvuči stvarno dobro, sviđa mi se što ne ostavlja masni film pa je lako kasnije nanijeti šminku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah miksala sam i ja doma :D Sada sam se odlučila za kupovno. I meni se sviđa jer ne masti kožu pa se može nanositi i ujutro

      Izbriši
  6. Mislim da smo ga kupile na istoj akciji :D. Drago mi je što ti se sviđa! Ja svoje još nisam ni otvorila jer imam druge proizvode i polako testiram, ali se jako veselim isprobavanju ovog ulja :). Do sada nisam koristila ulja, osim kad stavim uljne kure na vlasište pa razmažem i po čelu. Recimo, to sam redovito radila s jojobinim uljem kada sam imala jako perutanje vlasišta i čela i posve sam riješila taj problem s čelom i to pred nekoliko godina. Čelo je još uvijek ok :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe vjerojatno :D Nisam ga ni ja planirala još koristitit jer imam dosta drugih proizvoda, ali je većina cura u new inu izrazila želju za njegovom recenzijom pa sam se požurila :D Ja volim ulja i već ih dugo koristim, koristila sam i jojobino :D

      Izbriši
  7. nakon tvoje recenzije definitivno cu ga probati :) do sada sam ga u drogerijama gledala onako skepticno ali vidim da je ulje ipak ispunilo sva ocekivanja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa, da, meni je super. Vjerojatno će i tebi biti dobro :D

      Izbriši
  8. Uh, bojala sam se da će sastav biti grozan a zapravo sam se jako ugodno iznenadila!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo sam baš gledala prije par dana :) fino izgleda da nisam imala dva otvorena kući vjerovatno bi uzela jer obožavam ulja :) prije sam koristila samo za kosu, sad i lice, ruke.. Nuxe mi je naj :) baš testiram Sorayu i iznenadilo me kako je dobro :) ma ja bi se cijela izmazala tim uljima samo da nisu tako skupa a mala pakovanja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i ja baš obožavam ulja, za lice, tijelo, kosu, ne biram. Ovo je baš odlično, pa probaj jednom :)

      Izbriši
  10. mogu li njime skidat šminku???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, nikad mi nije palo na pamet da ga na taj način isprobam. Nisam sigurna koliko bi bilo uspješno u tome, ali bilo bi ga i šteta koristiti na taj način. Bolji izbor bi bilo obično biljno ulje.

      Izbriši