New in: Božićni šoping + pokloni

by - subota, siječnja 03, 2015


Ovaj post bi se slobodno mogao zvati 'Bloggers made me do it' jer sam većinu stvari vidjela kod drugih blogerica. A ja, ne budi lijena, sve kupila :)
Svijet je opet bio bolji kada sam šopingirala, pa se u zadnja dva tjedna nakupilo puno toga. Da, dobro ste pročitali, sve ovo sam kupila u zadnjih dva tjedna. Prvo sam mislila kako nema puno stvari, ali sada je sve na hrpi i vidim da ima dosta stvari, posebno uzevši u obzir da je kupljeno u roku od dva tjedna.
Post će biti poduži pa ću odmah krenuti na kupljeno. 










Četiri mazalice za tijelo i četiri previše. Ovime i službeno imam previše mazalica za tijelo, točnije 17. Baš si razmišljam, da mi jedna potraje mjesec dana, imam materijala za svakodnevno mazanje sljedećih godinu i pol. Više ne smijem ni pomisliti na mazalice, nove kupujem tek kad potrošim nekoliko iz kolekcije. To je novogodišnja odluka :D



L'oreal nutri gold ulje sam kupila jer mi koža treba više hidratacije. Isprobala sam ga i na prvu mi se sviđa. Imam poseban plan za njega, o svemu ću pisati u recenziji i jednom posebnom postu :)



Ozbiljno se bacam u iskorjenjivanje akni i napravila sam plan njege s kojim ću početi nakon što potrošim trenutne proizvode. Jedan od proizvoda s popisa je i LRP Effaclar duo krema. Još je nikad nisam koristila i nadam se da će mi odgovarati jer sam čitala podijeljena mišljenja. Uz kupnju kreme dobio se i gel za čišćenje kože.



Bourjois micelarna je bila na sniženju u Bipi pa sam je uzela. Isprobala sam samo Garnierovu i Eveline micelarnu pa sam htjela isprobati i ovu.



Još jedan balzam za usne u mojoj ionako prevelikoj kolekciji. Nije me baš oduševio, ali solidan je. Nije me oduševio jer teksturom i mirisom podsjeća na čisti shea maslac, što je logično jer ga sadrži u velikoj mjeri, ali imam osjećaj da sam mogla uzeti čisti shea maslac i njime mazati usne i imalo bi isti efekt, a dobila bih puno više proizvoda za malo više novca.



Obožavam svijeće pa sam u DM-u iskoristila akciju 1+1 gratis na Air Wick svijeće. Mirisi su jabuka i cimet (moj omiljeni) i mountain berry blossom. Prvu sam tek danas zapalila i super mi je.



Otišla sam s ciljem da kupim kremu za lice koju bih koristila prije pudera, a izašla sa Nivea Make up starterom. To je brzoupijajući fluid koji se nanosi prije makeupa. Mogu reći da mi se sviđa, a recenzija samo što nije. :D



Za Bourjois kompaktni puder i 1 seconde ultra black maskaru sam čula samo hvale pa sam si nabavila svoje primjerke. Maskaru sam isprobala i zadovoljna sam, a puder još nisam. Ali doći će i on uskoro na red.



Ove Maybelline ruževe škicam već neko vrijeme i napokon sam si uzela jedinu nijansu koja mi odgovara. Uopće ne znam kako se zovu jer na pakiranju ne piše, a više se ne sjećam što je pisalo u trgovini. I još jedno Colorama rumenilo u mojoj kolekciji.  Nikad još nisam nosila ovakvu nijansu, ali jako mi se sviđa.



Nekoliko sam puta spominjala kako mi je L'oreal Ever Rich maska za kosu HG među drogerijskim maskama,  e pa ova La Croa ju je izbacila s trona. Usput sam uzela i ulje za kosu jer sam totalni sucker kad su u pitanju ulja i maske za kosu. Jedva čekam pisati recenzije.



Kad su u pitanju Essence lakovi rastrgana sam na dvije strane. S jedne strane obožavam njihovu širku četkicu i imaju tako divan izbor boja, a s druge strane je njihova šugava trajnost. Ipak, kad su u pitanju šljokice, uvijek kupujem Essence jer mi je glupo dati više novca za nešto što ću nositi nekoliko puta.  Boja ovog hrapavca mi je tako divna da sam ga morala uzeti, jednostavno morala.



Odlučila sam uvesti tonik u svoju rutinu i odluka je pala na Corine de Farme maglicu u spreju jer od njih još ništa nisam isprobala. Veliki sam fan dvofaznih skidača šminke i ovaj put sam uzela Garnierov.



Napokon sam se sjetila uzeti toliko hvaljenu Barfuss masku/kremu. Samo sam je jednom probala jer se trudim potrošiti kreme koje već imam doma, ali na prvu mogu reći da mi se sviđa.



Deborah translucent powder sam uzela za probu. Jednom sam ga probala i ok je, ali sadrži shimmer.



U DM-u je bila akcija 1+1 gratis na Holyplant okoloočne kreme pa sam iskoristila i tu priliku. Još ih nisam isprobala jer trenutno imam jednu u upotrebi.



Hello Beauty spužvicu su svi isprobali, ja nisam, pa sam sada ispravila propust. 



Hello Kitty čarape i posteljinu sam dobila od mame. Šta ću, veliko sam dijete i jako volim Hello Kitty. :D



Bulgari parfem sam dobila od dečka. Na laptopu ima popis stvari koje mi može kupiti za poklon, parfem je bio na popisu pa me ovaj put njime iznenadio. Parfem je odličan, blag i nenametljiv.



Drugi dio iz trilogije Victorije Bergman, Plamen gladi sam kupila sama, a treći dio Harryja Pottera sam dobila od dečkovih roditelja.



U Jysku sam iskoristila akciju od 50% na slike. Dvije velike će ostati tako kako jesu, s citatima, iako je na jednom tipfeler. A ove četiri okrenute naopako ću maknuti  i staviti neke svoje slike jer mi se ne sviđa citat niti crna pozadina s bijelim slovima.  Sliku mace sam prije par mjeseci kupila u Offertissimi.


I to je to. Ove godine želim razumnije kupovati (kao da je to moguće),  više ću kupovati u drogerijama, na netu, pa čak i high end proizvode, a ne sve novce trošiti samo u Avonu. Želim samo reći da nije da ja toliko volim Avon koliko mi je loša samokontrola pa pokupujem sve što vidim i onda mi ne ostane novca za drugo. Hrpu love sam prošle godine ostavila u Avonu, a novogodišnja odluka je da to uvelike smanjim ove. :D


Jeste li isprobali nešto od ovoga? Što ste vi kupovali u zadnje vrijeme?










You May Also Like

37 komentari

  1. Odličan šoping!! Ovaj okvirić mali sam kupila frendici za Božić, baš su mi slatki bili.. Ni ja još nisam probala Hello Beauty spužvicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš su super, mogu staviti svoju sliku ili ostaviti taj citat :D

      Izbriši
  2. Bas me zanima ovo loreal ulje za lice :) ako ces pisati recenziju za njega, veselim se ;) skicam ga vec dugo i ne znam dal da ga kupim ili ne

    OdgovoriIzbriši
  3. Toliko toga lijepog :) L'oreal nutri gold ulje nisam vidjela prije, pa ću rado pročitati recenziju da vidim šta je to novo :)
    Afrodita maslac je odličan, odličan! Baš ga s uživanjem koristim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maslac još nisam probala jer imam hrpu drugih mazalica pa čeka red. Ulje je super :D

      Izbriši
  4. Ti si se baš lijepo opskrbila svime i svačime :) Ovaj nivein proizvod za prije šminke me baš privlači, morat ću si ga kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Makeup strarter je super, uskoro će recenzija :D

      Izbriši
  5. Super new in,mene posebno zanima lorelovo ulje kao i većinu vidim, pa pozuri :);D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim da ih je puno zainteresirano za ulje. Morat ću napisati recenziju i prije nego što sam planirala :D

      Izbriši
  6. odlicne stvarcice, i sama sam neke probala. ova holyplant krema me totalno zantrigirala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Holyplant će pričekati jer imam jednu u upotrebi, a nije ni približno gotova. :D

      Izbriši
  7. Super ti je new in, neke stvari vidim i prvi put. I mene zanima Loreal ulje, a svidja mi se i Maybelline ruz, mirisne svijece, a reci cu da mi se svidja i parfem, mada ne znam kako taj Bulgari mirise, ali bocica mu je divna. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja imam problem s Avonom jer mi je mama Avon Lady a ja šaljem narudžbe...pa to završi s hrpom potrošenih novaca na isti brend, odlučila sam stati tome na kraj :D Lijep new in si napravila, jedva čekam recenzije :)

    OdgovoriIzbriši
  9. I ja sam koristila Essenceove lakove i slažem se s tobom, divne boje, ali trajnost slaba.
    I boja Maybelline ruža mi se sviđa, znaš možda kolka mu je cijena. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A imaju tako divnu četkicu, nijedan lak mi nema tako dobru četkicu kao Essence :( Šteta što je nikakva trajnost.

      Cijena ruža je oko 65 kn, par kn simo tamo

      Izbriši
  10. Tražim tipfeler na ovoj slici i ne mogu ga naći... Ako misliš na "wanders", to nije tipfeler. Riječ wandering se tako piše i skroz je drugog značenja od wondering.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe nije to, piše you umjesto yours. You mind. Zato je lako previdjeti. U ponudi imaju okvire u više boja, crni i bijeli su s tipfelerom, a neki smećkasti nema tipfeler.

      Izbriši
  11. Odlični ulovi. :D Essence "hrapavi" lak imam i ja, iako mi je boja divna, nikako se nisam mogla naviknut na taj osjećaj na noktima, a i treba barem 2 sloja da potpuno prekrije nokat. ;)

    Hello Kitty posteljina :D prediivna je, ja imam Miky Mouse posteljinu na bracnom krevetu, hihi, tako da te potpuno razumijem i bravo za mamu odlično je izabrala. :)

    Jedva čekam recenziju Niveine kremice. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još nisam isprobala lak pa me baš zanima kakav će meni biti.

      Ajme, ja sam mislila da sam luda jer sa skoro 27 imam dječju posteljinu. Ako ti imaš na bračnom krevetu, e sad mi je lakše :D

      Izbriši
  12. Ajme, sve mi se sviđa! :) odličan shopping si obavila, ne znam kako sam propustila u jysku slike s citatima :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam skoro propustila, ali sam na Badnjak otišla po policu i vidjela slike. 50% sniženje mi je bilo odlično jer ova najveća inače dođe 50 kn.

      Izbriši
  13. Divan post, uzivala sam citajuci. Jedva cekam recenziju Nutrigold ulja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim da većinu zanima to ulje pa ću morati požuriti s recenzijom. :D

      Izbriši
  14. Vau, the world really gets better :) užas, sad si me podsjetila na par stvari koje mi trebaju a nisam bila ni svjesna :D lol...i drago mi je zbog HP knjige..jesi skupila sve? :) I jedva čekam recenziju Nivea-makeup starter :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe znam taj osjećaj, trebaš nešto, ali to skužiš tek kad vidiš kod nekog drugog :D

      Nisam još skupila sve HP, imam samo tri. Moram se požuritiii :D

      Izbriši
  15. Wow, lijepo si se ponovila. Sve mi se sviđa, a pogotovo Hello Kitty čarapice, preslatko :) Odlična mi je ova ideja za staviti svoje slike u okvire :D Nadam se da ćeš biti zadovoljna s HB spužvicom, ja ju imam i obožavam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već sam isprobala te spužvice i super su mi, HB još nisam ali sam sigurna da će mi biti dobra.
      Daa, čarape su baš super :D

      Izbriši
  16. prekrasneee stvari :D
    afroditin maslac obožavam,, a ovaj od naranče i cimeta već neko vrijeme gledam u dm-u :D
    sve je jako slatko i zanimaju me recenzije, ali najslađe su mi čarapice i slike <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Afroditu još nisam isprobala, ali Ulola je već pri kraju i baš je super, divno njeguje kožu :D

      Izbriši
  17. Pa šta mi radiš? :D Ja jedva čekan sve recenzije *_* Ako se sretnemo, ja ti lakiram nokte i imat ćeš manikuru bar tjedan dana :D :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mah, imam šugave nokte, sumnjam da čak i ti možeš pomoći :(
      Ali, držim te za riječ :D

      Izbriši
  18. Čarape su divne :D
    Stvarno super noviteti ,jedva čekam recenziju Loreal ulja <3

    OdgovoriIzbriši