Nivea Make up starter

by - srijeda, siječnja 21, 2015


Moja koža je sklona aknama, ali pritom nije masna, već normalna, a područje oko nosa, usta i na bradi je sklono sušenju. U dnevnoj rutini koristim Vichy Normaderm i Avene Triacneal kreme, a one nisu pružale dovoljno hidratacije tom području sklonom sušenju pa je ono izgledalo isušeno i lagano se perutalo što je posebno bilo izraženo kada bih stavila puder.
Otišla sam u DM s ciljem da kupim neku dnevnu kremu koju bih nanosila prije pudera. Odluka je pala na Nivea kreme i kada sam na polici pregledavala ponudu zapazila sam ovaj make up starter. Budući da sam ionako tražila kremu koju bih nanosila prije pudera kupila sam njega jer mu je svrha hidratacija i priprema  kože za nanošenje makeupa.


Iako sam do sada imala iskustva s fluidima u bočici s pumpicom, ovaj je upakiran u staklenu posudicu s plastičnim poklopcem. Neke cure ne vole ovakva pakiranja iz higijenskih razloga, ali ja ga uvijek nanosim čistim rukama, tako da mi ovakva pakiranja uopće nisu problem.  U posudici se nalazi 50 ml proizvoda, a cijena je oko 45 kn. 

Lagane je teksture, ako ste se do sada već susreli s fluidima, onda znate što možete očekivati. Tipična rjeđa fluidasta tekstura. Miris je blag i nenametljiv, jednostavno miris kreme.

Make up starter je lagani fluid koji koži pruža potpunu hidrataciju i upija se za samo jednu minutu. Koža je intenzivno hidratizirana, osvježena, neodoljivo meka i spremna za nanošenje šminke. Namjenjen je normalnoj do mješovitoj koži. 

Upija se vrlo brzo i ne morate dugo čekati na nanošenje pudera. Koža je glatka i meka i hidratizirana na dodir. Iako sadrži silikone (cyclomethicone) koža nije onako zaglađena kao nakon nanošenja nekih proizvoda sa silikonima. Nemojte me krivo shvatiti, koža je glatka, ali ne onako jako zaglađena kao što zna biti od nekih proizvoda sa silikonima, a pore nisu zaglađene i sužene. Da nisam vidjela popis sastojaka, uopće mi ne bi palo na pamet da sadrži silikone. Nakon upotrebe fluida puder se lijepo nanosi,  nisam primjetila da produžuje trajnost pudera na licu, ali to mu niti nije svrha. Budući da sam u isto vrijeme kad i fluid počela koristiti i ulje za lice koje  mi je hidratiziralo suhe dijelove lica, ne bih vam mogla reći kako bi sam fluid obavio taj posao.
Ne bih rekla da je fluid zamjena za primer, već nešto što biste stavili ispod primera ili jednostavno umjesto primera u danima kada ne želite stavljati primer. 

Kao što sam već rekla, nema svojstva primera, ne zaglađuje i ne sužava pore niti produžuje trajnost pudera, ali mislim da bi vam mogao poslužiti kao lagana krema na masnim dijelovima lica kada želite proizvod koji će njegovati, a neće dodatno zamastiti kožu. 
Proizvod mi nije napravio nered na licu; za vrijeme korištenja nisam primjetila začepljene pore, stvaranje komedona i mitesera.

SASTOJCI: AQUA, CYCLOMETHICONE, ALCOHOL DENAT., DICAPRYLYL CARBONATE, GLYCERIN, TAPIOCA STARCH, NELUMBIUM SPECIOSUM FLOWER EXTRACT, TOCOPHERYL ACETATE, PANTHENOL, DIMETHICONOL, PROPILENE GLYCOL, SODIUM ACRILATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, ACRYLATES/AMMONIUM ACRYLATE COPOLYMER, POLYISOBUTENE, POLYSORBATE 20, SORBITAN ISOSTEARATE, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, TRISODIUM EDTA, BHT, LINALOOL, CITRONELLOL, LIMONENE, GRANIOL, BUTHYLPHENYL METHYLPROPIONAL, BENZYL ALCOHOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, PARFUM

Ovo je solidan  proizvod, radi ono što obećaje.  Ali mislim da vam je suvišan ako koristitde hidratantnu kremu u dnevnoj njezi. Dobar je za nanošenje prije makeupa ako, kao ja, u dnevnoj rutini koristite kreme koje ne daju dovoljnu hidrataciju koži.




Jeste li isprobale ovaj make up starter? Privlači li vas ovakav proizvod?








You May Also Like

12 komentari

  1. Nisan ga probala, a sad me ni ne privlači hahaha :D Iman Baleinu dnevnu kremu za mješovitu kožu i ona mi baš odgovara, ali mislin da ću ulagat u neki primer čim se skinem sa no buy-a. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, ako koristiš dnevnu kremu, ovo je suvišno. Najbolje nabaviti neki dobar primer D

      Izbriši
  2. Jako me podsjeća na Balein Aqua serum, no u ovo hladno vrijeme, on mi nije davao dovoljnu hidrataciju :/ no, zvuči kao solidan proizvod, ja sam uvijek voljna isprobati kreme koje bi nanosila prije pudera :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Solidan je to proizvod, radi ono što obećava. Ali mi se čini suvišnim ako koristim hidratantnu kremu. Taj balein nisam probala

      Izbriši
  3. Ova teglica me je uvek zanimala, možda i zbog pomalo neuobičajenog naziva: nije prajmer nego starter :).
    Hvala na recenziji.

    OdgovoriIzbriši
  4. ova recenzija me jako interesirala (još uvijek imam problema sa laptopo, zato ne komentiram redovito, jer mi glupi browser ne učitava tvoju stranicu :/ )
    ovo je nešto što meni treba i što sam uvijek tražila - hidratacija i primer u jednom,, super što osjećaj nije silikonski niti umjetan <3 svakako kupujem, kada potrošim Garnierovu za matiranje koju koristim trenutno :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ako se ne varam, ti imaš masnu kožu, mislim da bi ti bio dobar. Ne masti dodatno, a njeguje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Probala, i imam. ovaj primer sam koristila na suhim ili na dehidriranim dijelovima prije polu-mat tekućeg pudera kako nebi bilo isticanja suhih dijelova, a opet da si mogu napraviti matiran ten i da je makeup postojan. Koristila sam na cijelom licu prije Max Fcator Skin Luminizer pudera jer je on jaaako gust i teško se razmazuje pa uz primer fino klizi po koži. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ga tako koristim :) Imam Skin Luminizer, ali meni uopće nije gust :O

      Izbriši
  7. Nedostatak: kad nanosim tekuci puder preko ovog startera pojavljuju se "mrvice", tj. Kao da se starter i puder nisu "spojili". Promijenila sam dva pudera i dogodilo se isto, dakle problem je u starteru. Ali dobro posluzi kada ga koristim samostalno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam na što misliš i vidiš, meni se to uopće nije događalo, niti s jednim puderom.

      Izbriši