Oriflame Optimals Seeing is believeing okoloočna krema

by - ponedjeljak, siječnja 19, 2015


Prije nisam posvećivala posebnu pažnju okoloočnom području, ali kako sam prošle godine zakoračila u drugu polovicu dvadesetih, a počele su se stvarati neke linije ispod očiju, shvatila sam da je vrijeme da i tome području pružim potrebnu njegu. Zato sam prošle godine u svoju rutinu uvela i okoloočne kreme, da pojavu prvih bora odložim što dulje.
Budući da dosta naručujem iz kataloške prodaje, prvu kremu potražila sam upravo tamo. Taman sam naišla kada je ova krema u Oriflame katalogu bila snižena na 30ak kuna. Puna cijena joj je 85 kn, a u trenutnom katalogu je možete pronaći za 59, 90. 



 Krema dolazi u maloj staklenoj teglici od 15 ml sa svijetlo zelenkastim plastičnim poklopcem na navoj. Nekome se ovakvo pakiranje neće svidjeti iz higijenskih razloga, ali ja sam je uvijek nanosila čistim rukama pa mi to nije problem. Jedini problem može biti ako imate duge nokte pa je teže ugurati prste u teglicu, ali tada jednostavno možete upotrijebiti štapić za uši. 
Krema je lagano svijetle zelenkaste boje i nema mirisa. Izuzetno je maziva i neće vam trebati velika količina za oba oka, a u skladu s time potrajat će vam dugo vremena.  Koristila sam je skoro šest mjeseci i potrošila sam otprilike polovicu. Tekstura je nešto između, nije ni pregusta ni prerijetka.
Nanosila sam je tako da bih prislonila prst na kremu i ono što bi mi ostalo na jagodici prsa mi je bilo dovoljno za jedno oko. Osim na područje ispod očiju, kremu sam nanosila i na kapak i na područje ispod obrva.

Krema je pogodna za sve tipove kože, a u Oriflameu obećavaju da umanjuje vrećice ispod očiju, osvježava područje oko očiju i očima vraća blistavi sjaj. 

Sadrži aktivni O2, sastojak koji potiče na potrošnju kisika, a s povećanjem potrošnje kisika poboljšava se disanje kože i rezultat je osvježena koža; kofein, sastojak koji pomaže smanjenju vrečica ispod očiju; lingon 50:50, superiornu tehnologiju koja u svom sastavu ima švedsku brusnicu lingonberry , pola udjela plodova, pola udjela lista, koja štiti kožu od slobodnih radikala. 
 

Nemam problema s vrećicama ispod očiju niti s jako izraženim podočnjacima , tako da vam ne mogu reći da li u tom slučaju krema djeluje. Zapravo nemam posebnih problema s okoloočnim područjem, osim onih tankih linijica koje su se pojavile ispod očiju. Uzevši kremu htjela sam jednostavno tom području pružiti dodatnu hidrataciju i u tom slučaju krema se pokazala odlična. Nakon nanošenja  kreme područje ispod očiju je hidratizirano i osvježeno. Krema je vrlo lagana i pogodna za jutarnje korištenje, brzo se upija i područje ostaje hidratizirano cijeli dan. Ja sam je koristila samo ujutro i to je bilo dovoljno da djeluje. 
Ono što me stvarno zapanjilo je to da su mi se već nakon dva tjedna korištenja povukle neke sitne linije ispod očiju. 
Moram još jednom naglasiti da to nisu bore već nekoliko tankih linija vidljivih samo kad se jako približim ogledalu. Upotrebom ove kreme one su se malo smanjile, a one najsitnije na krajevima su se povukle. Razlog pojave tih linija je vjerojatno dehidracija, a korištenjem kreme koža je dobila potrebnu hidrataciju pa su se povukle.  Kako bi djelovala na prave bore ne bih mogla reći. 

Ovo je solidna krema koja će vam hidratizirati okoloočno područje, osvježiti ga i njegovati.
Ako ste u ranim dvadesetim godinama i nema ni naznaka bora oko očiju nije prerano da počnete razmišljati o njezi tog područja i ova krema bi bila idealna kao prva krema za okoloočno područje.
Moju preporuku za ovu kremicu imate.



Koristite li okoloočne kremice? Jeste li isprobali ovu?






You May Also Like

12 komentari

  1. Isprobala, trošim drugu teglicu i ne mislim stati s korištenjem, obožavam ju! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, vidjela sam recenziju kod tebe :D Ja sam sad prestala s korištenjem jer trošim holyplantovu, ali kad potrošim nastavit ću s ovom. Odlična mi je za korištenje ujutro, za navečer ću uzeti nešto masnije

      Izbriši
  2. Interesantna kremica i super joj je cijena. Ja za okoločno područje koristim od green girl kremicu i to rich verziju jer mi se inače od stalnoh korištenja korektora zna brže sušiti to područje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, cijena je baš povoljna, a krema je dobra. Nisam isprobala tu Green girl, zapravo nisam probala ništa od nje, moram to popraviti D

      Izbriši
  3. Nisam još koristila okoloočne kreme, ali namjeravam...i to uskoro..i mene već godine lagano pritišću ;). Uglavnom, ova kremica se čini sasvim ok za svoju cijenu. Voljela bih si probati Lush ENCHANTED EYE CREAM.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, nikad nije rano započeti s njegom :D S obzirom na cijenu isplati se, definitvno je bolja nego što bi se po cijeni zaključilo :D Ja bih voljela probati Clinique ili Antipodes, vjerojatno će doći na red nakon što potrošim ovo što imam doma

      Izbriši
  4. Ovaj tjedan ko da mi se ispunjavaju sve želje :D Sinoć baš gledan oči, misin se možda bi tribala uzet neku kremu za to područje. :D Zasad na okoloočno područje mažen ricinusovo ulje i puževu kremu, pa kad to iskoristim možda se bacin na ovu :) Super recenzija i baš mi zanimljivo izgleda krema :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je što već sad brineš o tom području. Probaj i ovu, super je. A kad već mažeš uljem, možeš i bademovim ili avokadovim :D

      Izbriši
  5. Lepo si opisala osobine kreme,u svemu se slazem sa tobom.Koristim je,u 30+ sam starosnoj grupi i prija mi,nemam bore ni oko ociju ni na licu,ali imam male podocnjake od naocara pa je zato mazem.Fina je krema,nije bas najblaza ali je jako prijatna.Imala sam za tu svrhu i one iz Avon Naturals linije i Biotenovu,ali ova Oriflame mi je mozda najbolja :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam isprobala jednu Avonovu, ali mi nije bila nešto, na kraju sam je dala mami. Ova mi je super, ali želim prijeći na nešto jače. Baš sam opsjednuta prodručjem oko očiju i stalno gledam da li se stvaraju bore :D

      Izbriši
  6. super recenzija i razmislit ću o narudžbi ove kremice <3
    i sama trenutno zanemarujem njegu ispod oka,, a tebi svaka pohvala što sada to redovito prakticiraš i super savjet da se nanese i na kapke i područje ispod obrva, jer godinama se i oni naboraju :)
    cijena je oke i super što je lagana :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ah godine idu, treba se sve više njegovati kako starimo, nismo više klinke hehe ako se ne varam, ti si godinu mlađa od mene pa požuri s njegom dok ne bude kasno :P
    I cijena je svakako plus, a obavlja posao :D

    OdgovoriIzbriši