Avon Planet Spa Oriental Radiance

by - ponedjeljak, veljače 09, 2015


Jedne od najdražih maski za lice su mi upravo iz Avonove Planet Spa linije.  I zato uvijek s veseljem očekujem novu liniju, posebno ako sadrži i masku za lice. Iako cjenovno viši od drugih Avonovih proizvoda Planet Spa proizvodi se stvarno isplate jer neki od tih proizvoda stvarno rade ono što obećaju. 
Kao Avon Lady imam priliku isprobati proizvode po sniženim cijenama i prije nego što se pojave u katalogu. Ugledavši mogućnost kupnje cijele Oriental Radiance linije po vrlo povoljnoj cijeni nisam ni trenutka dvojila, posebno zato jer se u liniji nalazi i maska, a već sam rekla da ja Planet Spa maske jako volim.
Linija sadrži gel za pranje lica, masku i piling za lice. Sva tri proizvoda su upakirana u vrlo tipičnu Planet Spa ambalažu. Maska i piling su u mekim tubicama od 75 ml s plastičnim čepom iz kojih je vrlo lako dozirati optimalnu količinu proizvoda. Gel za pranje lica je u bočici od čvrste plastike, a proizvod dozirate pomoću pumpice, što me posebno veseli jer baš volim bočice s pumpicama. Količina koju dobijete je 150 ml.  Svi proizvodi su vrlo blagog mirisa, koji meni osobno i nije najdraži, ali nije nešto što bi me odbilo od ovih proizvoda, budući da nanošenjem na lice on isparava.

Maska za lice - prozirne, gelaste teksture, na prvi pogled sam ostala razočarana jer ne volim gelaste maske, ali onda sam pročitala opis i vidjela da se radi o peel off maski. Imam dobra iskustva s Planet Spa peel off maskama, a tajna je u tome da morate pustiti da se maska potpuno osuši, tek tada je možete jednostavno oguliti u jednom komadu. Pri nanošenju izbjegavajte područje oko očiju i liniju kose. Najbolje je ako nanosite tanak sloj maske, ravnomjerno po cijelome licu, tako se brže suši. Maska čisti, osvježava i pruža koži energiju, kažu iz Avona. Koža lica mi je osjetljiva i ne odgovara joj svaka maska, ali ova maska i moja koža su se potpuno složile. Nakon skidanja maske koža je glatka i meka i izgleda blistavije, a pore su zaglađene.  Preporučljivo ju je koristiti jednom tjedno.

SASTOJCI: AQUA, POLYVINYL ALCOHOL, ALCOHOL DENAT., POLOXAMER 185, METHYLPARABEN, PARFUM, BHT, CAMELLIA SINESIS EXTRACT, CI 15510





Piling za lice - sadrži vrlo sitna i blaga piling zrnca, pa ako volite grublje pilinge, ovaj preskočite. I sama volim nešto grublje pilinge, ali kod ovoga me oduševilo to što je nakon njegove upotrebe koža tako divno meka i nahranjena. U Avonu kažu da piling dubinski čisti pore te obnavlja kožu. Nisam sigurna koliko dubinski može očistiti pore ovako blagi piling, ali ako imate osjetljivu kožu, ovaj je kao stvoren za vas. Preporučljivo ga je koristiti tri puta tjedno, ukoliko imate osjetljivu kožu i rjeđe.

SASTOJCI: AQUA, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, HYDROGENATED POLYDECENE, STEARYL ALCOHOL, GLYCERIN, GLYCERYL STEARATE, CERA ALBA, POLYETHYLENE, ALCOHOL DENAT., PEG-40 STEARATE, CETYL ALCOHOL, C12-15 PARETH-12, SILICA, TRIETHANOLAMINE, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, METHYLPARABEN, PARFUM, CELLULOSE GUM, CAMELLIA SINESIS LEAF EXTRACT



Gel za pranje lica - meni najdraži proizvod u cijeloj liniji. Koristim ga samo za jutarnje pranje lica, iako je pogodan za korištenje i ujutro i navečer. Lagani sloj pudera i maskaru efikasno uklanja, ali budući da ga koristim ujutro, kada ne nosim makeup, to mi i nije toliko bitno.  Nakon pranja lica koža je glatka, meka i nimalo isušena, štoviše hidratizirana je. Budući da bočica ima pumpicu vrlo lako ga je dozirati, a jedna pumpica je dovoljna da operete cijelo lice. 

SASTOJCI: AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL HYDROXYSULTAINE, GLYCERIN, PEG-120 METHYL GLUCOSE DIOLEATE, LAURAMIDOPROPYL BETAINE, COCAMIDEA MEA, PPG-12-BUTETH-16, PARFUM, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, DISODIUM EDTA, BENZOPHENONE-4, POLYQUATRNIUM-2, CAMELLIA SINENSIS EXTRACT, PHENOXYETHANOL, CARAMEL


Cijela Oriental Radiance linija je izrazito blaga i nimalo ne isušuje kožu, već nakon upotrebe svakog od ovih proizvoda ona ostaje meka, glatka i hidratizirana i ako malo zažmirite na sastojke [naznačeno je da linija s bijelim čajem, a taj sastojak se nalazi na posljednjem mjestu na popisu sastojaka - camellia sinensis] mislim da bi vam mogla odogovarati. Moje preporuke svakako imate. Proizvodi će biti dostupni od kataloga 3, a cijena je 39 kn za svaki proizvod.


Jeste li isprobali koji proizvod iz ove linije? Koji su vam najdraži Planet Spa proizvodi?





You May Also Like

15 komentari

  1. Planet Spa proizvodi su mi baš dragi i uvijek malo zažmirim na sastojke :D Nisam znala da si Avon Lady, jer da si malo bliže nabavljala bi Avon preko tebe. Imam problema s Avon tetama jer to uvijek ide preko nekoliko ruku pa dok proizvodi stignu do mene i zaboravim da sam ih naručila :D Fotke su ti predivne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah da, to je moj križ hehe uvijek previše naručujem, nekad mislim da bi bilo bolje da ne prodajem :D
      I meni su isto baš dragi, posebno maske za lice
      Hvala, trudim se oko fotki :D

      Izbriši
  2. I ja volim avonove peel off maske, samo ne razumijem zasto se muski clanovi porodice uvijek zgrazaju kad ih koristim, kazu da izgleda odvratno :-D a meni su bas super kao i sve ostale avon maskice koje sam probala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe što im je odvratno, ono kad se oguli? Meni je to baš fora, izgleda kao da kožu gulim, kao zmija :DD
      Meni su odlične Planet Spa maske, ne odgovaraju mi sve, ali imam nekoliko favorita :D

      Izbriši
  3. Nisam ništa novije probala od Avona, pošto nema avon dama kod mene :/ Sigurno bi prvo uzela tu peel off masku i nosila je za valentinovo da poplašin svoga bradonju ahahhaha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehe ja još nisam plašila svoga dečka s maskama :D

      Izbriši
  4. Hvala za puno korisnih informacija :) Cim dobijem katalog,narucujem gel za pranje lica,mislim da ce mi odgovarati jer kazes da je blag. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijela linija je odlična i nakon korištenja svakog od proizvoda koža ostaje nevjerojatno meka i hidratizirana. Gel je moj favorit i stvarno je odličan, nadam se da ćeš i ti biti zadovoljna njime :)

      Izbriši
  5. Sva tri proizvoda djeluju odlično :). Sviđa mi se što je piling sitnije granulacije, vjerujem da bi odgovarao i mojoj izuzetno osjeljivoj koži.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da bi, stvarno je vrlo blag. A sva tri proizvoda su stvarno odlična

      Izbriši
  6. Stvarno cu ovo sve morati probati!!! :D

    Od sada ti javno komentarisem, jer sam i ja napravila blog... pa dodji da se druzimo skupa! :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je peeling omiljen iako mi se sviđa cijela kolekcija, nježni proizvodi koji lijepo njeguju a meni se i miris jako sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni miris baš i nije neki, a piling mi je preblag, ali poslužit će. Ali stvarno su super nježni i njeguju odlično :D

      Izbriši
  8. Narucila sam jos odavno ovaj gel za ciscenje i uskoro treba da mi stigne tako da me jako raduje sto se i tebi svideo ♥ Ako mi bude on odgovarao kao i tebi, narucicu ostatak kolekcije po tvojoj preporuci

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gel mi je favorit kolekcije. Baš je odličan, nadam se da će i tebi odgovarati. :D
      Cijela kolekcija je baš blaga i uopće nisam imala problema :D

      Izbriši