Holyplant AntiOx okoloočna krema

by - subota, veljače 21, 2015


Kada sam navršila dvadeset i šest počela sam obraćati pažnju na dotad zanemareno okoloočno područje. Na okoloočnom području koža je najtanja i najsklonija nastanku bora, a najčešće prve bore koje vam se stvore oko očiju su one od dehidracije. Korištenjem kremica posebno za to osjetljivo područje možete spriječiti dehidraciju i odgoditi stvaranje bora i linija. Upravo to je i moj cilj. Znam da ne mogu spriječiti pojavu bora, niti to želim, ali je mogu odgoditi. Budući da su mi se stvorile neke linjice od dehidracije, a lagano su se uklonile upotrebom okoloočnih kremica, uvijek sam u potrazi za dobrom okoloočnom kremom.
Do sada nisam isprobala Holyplant proizvode, ali kako je prije par mjeseci u DM-u bila akcija 1+1 gratis na njihove okoloočne kreme, nisam propustila priliku, budući da se za 60ak kn dobilo dvije kreme od po 15 ml. Dobar deal, u svakom slučaju. 

Krema dolazi u staklenoj bočici s pumpicom i poklopcem od čvrste prozirne plastike. Vrlo jednostavan dizajn bočice i pumpica, posebno pogodna za one koji ne vole gurati prste u posudicu s kremom. Jedina zamjerka je na pumpicu, jer je nakon otprilike pola potrošene kreme, prestala raditi. Jednostavno se više nije moglo istisnuti kremu kroz nju. Riješila sam to tako da sam kremu vadila iz bočice štapićem za uši. 



 Kremu sam koristila  ujutro i navečer. Jedan stisak pumpice vam je savršeno dovoljan za oba oka. Ja sam stavljala pola stiska pumpice ispod svakog oka ujutro, a navečer cijeli stisak pumpice ispod svakog oka i to tako da mi ostane bijelo od kreme ispod očiju pa bih ostavila da se upije. Osim ispod očiju mazala sam i kapke i područje ispod obrva. 15 ml kremice mi je potrajalo gotovo 2 mjeseca, ali to je zato što sam koristila veću količinu kreme, jer sam se trudila što prije potrošiti je; ako prištedite sigurna sam da bi potrajala barem duplo duže. 

Tekstura kreme je nekako gušća, ali se ipak savršeno lako razmazuje i vrlo brzo upija. Nakon upijanja koža ne ostaje masna, već meka i hidratizirana, spremna za nanošenje makeupa.
Miris je vrlo ugodan i blag, nekako kremast i mislim da s njim neće imati problema čak niti oni najosjetljiviji na mirise. 

U Holyplantu kažu da krema usporava starenje, smanjuje dubinu bora i pomaže ublažavanju podočnjaka. Budući da nemam niti bore niti jako izražene podočnjake ne mogu vam reći kako bi u tome slučaju djelovala. Ono što vam mogu reći je da odlično hidratizira okoloočno područje, brzo se upija, a koža ostaje glatka i nahranjena. Korektor odlično sjeda na tako hidratiziranu kožu. Sitne linije mi nije uklonila, ali se nisu stvorile nove za vrijeme korištenja. Nije mi uzrokovala milie ni gris. Ako vas zanima što je to i kako nastaje, možete pročitati kod Dear Skin [klik].

Ne znam kako bi djelovala na zreloj koži, ali meni je odlično hidratizirala okoloočno područje, a to je ono što trenutno od takvih kremica i tražim. 



Koristite li okoloočne kreme? Jeste li isprobali ovu?






You May Also Like

19 komentari

  1. ja sam često imala takve probleme s pumpicama raznih brendova, dok mi žena iz Flormara nije rekla da dobro protresem bočicu da se "skupi tlak" unutra, i pumpica onda proradi! :D probaj ako ti se opet desi, meni je uspjelo s Flormarovom bazom i Olival kremom za lice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma joj tresla sam je i lupala bočicom o dlan, ali ništa. Tako da sam odustala od trešnje i lupanja i koristila štapić za uši :D

      Izbriši
    2. a šteta, baš sam se nadala da će ti taj trik olakšat muke :P

      Izbriši
  2. Imam kupon za popust za ovu kremicu i čula sam puno pozitivnih komentara za nju i jedva sam čekala da ju odem kupiti. I onda sam pročitala da je sastav prepun parabena, a sad kad sam vidla pun sastav na slici vjerujem da ću ju ipak preskočiti :/ Još je tu i mineralno ulje, uh uh, preskačem, ali drago mi je da tebi odgovara, baš mi se sviđa što je u bočici na pumpicu, da je barem više krema u takvim ambalažama nego u teglicama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš sam i ja gledala sastav i čudila se da mi je bila ok :D I meni se sviđa pumpica, općenito padam na bočice s pumpicama, o čemu god da se radilo, ali nemam ništa protiv teglica, premda ih puno cura ne voli :D

      Izbriši
  3. Ja sam je koristila na mojoj "zreloj" koži i odlična je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, super, sad znamo da odgovara i 'zrelima' :D Koristim kreme koje su kao za uklanjanje bora, a nemam ih pa mi je teško dati sud o tome :D

      Izbriši
  4. Nisam ju koristila, a i sama nekako zanemarujem to podrucje oko ociju, najbolje od svega mi odgovara kokosovo ulje :) razmisljala sam o Afrodita Hydra Thermal kremici ali vidjet cu jos, ugl super recenzija, zainteresirala si me za ovaj proizvod :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kokosovo ulje je zakon :D I ja razmišljam o Afroditinoj, možda je uzmem poslije ove. Hvala :) Probaj, možda i tebi bude odgovarala :)

      Izbriši
  5. Ne koristim još, nadan se da neću još bar godinu ili 2 :D Ali nemogu reć da nebi ovu probala :D Meni sve kod tebe izgleda zanimljivo, da kamen postaš, ja bi išla kupit kamen hahaha :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha baš me nasmiješ, ali znam kako je to :D Ma nikad ti nije rano :D Ali da, možda niti nema potrebe prije 25. Ja ih nisam koristila prije nego tek u posljednjih godinu dana.

      Izbriši
  6. Nisam ju isprobala jer trenutno koristim Antipodes okoloočnu i kako mogu primijetiti još ćemo se dugo družiti i nemam potrebu mijenjati. Baš me osvojila. :D No, svakako je dobro znati za dobre proizvode u slučaju da se predomislim ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja razmišljam o Antipodes ili Clinique ili Caudalie :D Ova nije loša, s obzirom na cijenu, odlična je. Ali želim nešto što će mi ukloniti te linije od dehidracije, čula sam da je Caudalie odlična u tome :D

      Izbriši
  7. Nisam je isprobala, ali zvuči vrlo dobro. Sviđa mi se što dobro hidratizira okoloočno područje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno odlično hidratizira, a ne masti. Baš me uznenadila

      Izbriši
  8. Nisam isprobala, ali redovito koristim okoločne kremice jer koristim stalno korektor pa mi neki znaju isušiti to područje. A i imam velike podočnjake pa se uvijek nadam da će mi ih neka kremica smanjiti. Čini mi se baš ok ova i moguće da ću je isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova baš neće smanjiti podočnjake, ali će odlično hidratizirati. Probaj, možda će ti odgovarati. A ni cijena nije pretjerana

      Izbriši
  9. predobar post... svidja mi se sto moze prijemakeup-a, jer su mi vecinom sve kremice za porucje oko ociju masne... :D

    Nominovala sam te za Liebster award post ovdje: http://arkona-makeup.blogspot.com/2015/03/liebster-award-post-ooou-jea.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova uopće nije masna, barem meni nije bila. Baš je lijepo hidratizirala i brzo se upijala.

      Pogledat ću :)

      Izbriši