La Croa Argan maska za kosu

by - četvrtak, veljače 19, 2015

Maske za kosu su obavezni dio moje njege kose, potpuno sam izbacila regeneratore i umjesto njih, nakon svakog pranja, koristim masku. Nanosim ih nakon pranja, na ručnikom prosušenu kosu, na donju trećinu kose, dakle, baziram se na vrhove, a zatim na kosu stavim kapu za tuširanje, sve umotam ručnikom i držim nekih pola sata. Iako mi je vlasište masno, vrhovi su skloni sušenju, a maske na ovaj način koristim već dvije, tri godine i skužila sam da mojim vrhovima to odgovara i više se ne suše. Netko će pomisliti kako je to puno gnjavaže, ali stavljanje kape za tuširanje i umatanje u ručnik ne iziskuje ništa više vremena od pletenja kose u pletenicu ili kopčanja kopčom ili što god već radili kada držite masku, a kapa i ručnik stvaraju toplo okružje i maska se bolje upija. Probajte. ;)
Tijekom godina isprobala sam većinu drogerijskih maski za kosu, a do sada mi je apsolutni HG bila L'oreal EverRich maska.  Kako me u Mulleru uvijek privuče polica s proizvodima za kosu, često pregledavam što imaju u ponudi ne bih li pronašla nešto novo. Pri jednom takvom 'pregledu' opazila sam ovu malecku i odmah je kupila, full size pakiranje. Inače je možete pronaći i u vrečicama od 25 ml, ukoliko se prije kupnje full size pakiranja želite uvjeriti da li će vam odgovarati. 


 
Maska dolazi u posudici od čvrste plastike s poklopcem na odvrtanje u količini od 250 ml, a za nju ćete morati izdvojiti 100 kn. Čini se puno, ali čitajte dalje. Vrijedi toliko :)
Sama tekstura maske je vrlo gusta, kao neki maslac za tijelo. Potrebna je vrlo mala količina za jedno nanošenje tako da će vam maska potrajati jako dugo. Ja je koristim tri puta tjedno već više od mjesec dana i količina koju sam potrošila je stvarno smiješna, gotovo se niti ne bi reklo da je išta potrošeno. Na swatchu možete vidjeti koju količinu koristim prilikom jednog korištenja, ali mogu vam reći da se čini da je veća količina nego što je u stvarnosti. Masku razmažem između dlanova i zatim nanesem na kosu. Kao što sam već rekla, nanosim je na donju trećinu kose, ostatke maske s dlanova još nanesem i cijelom dužinom kose, ali uglavnom se fokusiram na vrhove. Miris maske je tako divan, rekla bih orašast, ali loša sam u opisivanju mirisa, a budući da nikada nisam koristila arganovo ili makadamija ulje, ne mogu vam potvrditi miriše li na njih. Lagano ostaje na kosi, ali kako ja nakon pranja kose stavljam ulja ili serume, miris se gubi.



 
Nakon prvog korištenja kosa mi je bila nevjerojatno meka i glatka. S obzirom na način korištenja maski, gotovo od svake maske kosa mi bude glatka i meka, ali od ove  je posebno svilenkasto glatka.  Budući da mi opada kosa, imam one 'antene' oko glave, ali maska ih je zagladila i nakon sušenja kose nisu stršale oko glave. Stvarno sam bila oduševljena i klela  se na vječnu ljubav ovoj maski :)
Sad bih tu mogla stati i reći kako je ova maska divna, ali htjela sam je isprobati i u žešćim uvjetima. Budući da mi je kosa i prirodno meka i glatka, a ne maltretiram je s toplinskim uređajima, čak je niti ne feniram, logično je da mi je odgovarala. Ali htjela sam isprobati kakva bi bila za moju kosu u nepovoljnim uvjetima tako da sam u ovih mjesec dana, koliko sam je testirala, počela koristiti peglu za  kosu. Također sam izbacila i sve ostale proizvode za njegu kose koje sam do tada koristila želeći dobiti što bolje  rezultate. Dakle, šamponom bih oprala kosu, zatim na uobičajeni način stavila masku, osušila je fenom i zatim ispeglala. Kosu perem tri puta tjedno, nakon svakog pranja sam je sušila, a dva ili tri puta tjedno koristila peglu.
I nakon mjesec dana takvog maltretiranja vrhovi se nisu sušili i nije došlo do novih oštećenja kose. Ne znam kako bi to funkcioniralo na duže staze, ali svi ionako znamo da kosu ne treba često maltretirati toplinskim uređajima. Ova maska ne čini čuda, neće ukloniti ispucale vrhove, to mogu jedino škare i ako imate takav problem, radije uložite u frizera nego u razne proizvode. Sigurna sam da to svi znamo, ali nije zgorega ponoviti. Ono što će maska napraviti je njegovati kosu pa će ona biti glatka i meka, nevjerojatno glatka i meka. Usuđujem se reći da je ovo najbolja drogerijska maska za kosu koju sam isprobala.

Masku također možete koristiti i u kombinaciji s La Croa uljem za kosu, tako da par kapi ulja pomiješate s maskom i nanesete na kosu. Ta kombinacija još bolje hrani kosu tako da ona bude bolje njegovana.  
 

 SASTOJCI: AQUA, CETEARYL ALCOHOL, ARGAN SEED OIL, DIMETHICONE, CYCLOPENTASILOXANE, LINSEED OIL, CYCLOHEXASILOXANE, MACADAMIA NUT OIL, DIMETHICONOL, CASTOR SEED OIL, GLYCERIN, CETRIMONIUM CHLORIDE, PANTHENOL, HYDROLYZED KERATIN, PHENOXYETHANOL, PARFUM, BENZYL BENZOATE, HEXYL CINNAMAL, BENZYL SALICILATE, CI 16185, CI 47005, CI42051

 Zanimljivo je da je La Croa  hrvatski brend i njihove proizvode možete kupiti u svim boljim frizerskim salonima ili u Mulleru. Osim u Hrvatskoj, njihovi proizvodi dostupni su i u Srbiji, Sloveniji, Crnoj Gori i Grčkoj.



Post se odužio, ali to je samo zato jer sam oduševljena maskom i smatram da je bolje da kupite ovu, malo skuplju, nego nekoliko jeftinijih verzija, jer stvarno odlično odrađuje posao.



  Jeste li isprobale ovu masku? Koja je vaša omiljena drogerijska maska za kosu?








You May Also Like

20 komentari

  1. Stvarno si me zainteresirala s ovom maskom jer po opisu imamo jako sličnu kosu te također ne koristim fen, pegle za kosu, figara i ostale toplinske uređaje :D Trenutno koristim Kerastase, a ovo mi se čini kao odlična jeftinija alternativa :D Pohvala za predivne fotografije i odličnu recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah hvala, hvala :) Da, mislim da bi ovo mogla biti jeftinija alternativa Kerastase. Nisam je još isprobala, ali sudeći po recenzijama, čini mi se da bi moglo biti tako :D

      Izbriši
  2. Planirala sam kupiti ovu masku, prvo ono malo pakiranje za probu ali nikako ne nalazim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe vjerojatno sve pokupuju, ali to samo govori o tome koliko je dobra :D

      Izbriši
  3. Poludit ću za koson zbog tebe <3 Neman najdražu drogerijsku, više volin uljne kure tu i tamo :D Ali ova izgleda baš privlačno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah ja sam totalno luda za proizvodima za kosu :D Iako u zadnje vrijeme su ih zamijenili proizvodi za lice :D Volim da je lijepa i njegovana, ali ne volimo li to sve? Hehehe A maska je jako dobra, probaj barem malo pakiranje :D

      Izbriši
  4. Samo riječi hvale sam pročitala za ovu masku do sada! Mogla bih skoknuti po to probno pakiranje od 25 ml da ju isprobam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, svakako probaj. Sigurna sam da ćeš na kraju kupiti i full size :D

      Izbriši
  5. Koristila, volela. Sviđa mi se ta ''punoća'' strukture i kako je dlaka fina i mekana nakon sušenja fenom. Iako je silikon na visokom mestu, meni osobno ne smeta jer on radi tu fizičku barijeru oko dlake. Što je samo po sebi plus jer je koliko-toliko štiti. Dopada mi se i definitivno ću ponoviti kupovinu.
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno je dlaka fina i meka, divota :D A ni meni silikon ne smeta, barem ne u proizvodima za kosu. Meni je ovo najbolja drogerijska maska, sad krećem na neke HE, ali drogerijski favorit sam definitivno našla :D

      Izbriši
  6. Ja sam jako zadovoljna ovom maskom i mislim da je jedna od boljih koja se može pronaći u drogerijama, unatoč silikonu koji meni uopće ne smeta. Ja sam prvo kupila malo pakiranje. a onda kada sam ugledala sniženje bez imalo razmišljanja uzela i veliko i definitivno ju nastavljam koristiti i dalje. Moja kosa mi je zahvalna i to je jedina potvrda koju trebam. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma meni silikon uopće ne smeta, zato kosa i je tako glatka i meka :D Kod tebe sam je i vidjela pa sam odmah uzela veliko pakiranje :D

      Izbriši
  7. čini se kao kvalitetna maska,, i vjerujem da se sporo troši, pa novci i nisu toliki, ako se nekom stvarno svidi,,, čini mi se da bi mi se po opisanom miris svidio xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa isplati se, da. Jako sporo se troši, a ujedno je baš odlična :D
      A miris je diiiivan :D

      Izbriši
  8. Meni nije odgovarala,kosa mi je bila ko slama :( Inace mi je kosa zeznuta i jedino sto mi kao pomaze je regenerator od Pantene
    puno sam vise ocekivala od ove,sva sreca kupila sam malo pakiranje..i previse silikona totoalno ...
    ali miris je fin :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima puno silikona, ali meni to ne smeta. Zbog njega i je kosa tako glatka :)
      Mojoj prijateljici isto nije baš odgovarala. Što je i logično, ne odgovara svima sve, ali što se tiče ove maske većini odgovara.
      Super je što imaju ta mala pakiranja pa se može isprobati prije kupnje velikog pakiranja jer 100 kn je puno ako proizvod ne odgovara.
      A miris je božanstven :)

      Izbriši
  9. Već sam čitala neke dobre recenzije ove maske i definitivno je planiram isprobati s obzirom da sam junkie za te maske :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam junkie za maske za kosu, baš ih volim :) A ovu svi hvale pa bi ti mogla biti dobra. Jedino prvo probaj manje pakiranje, da ipak ne ispadne da ti ne odgovara :)

      Izbriši
  10. Upravo koristim :) jedna mi je od boljih koje sam probala, samo ja je natrackam na cijelu kosu i izgleda mi da se brzo se troši :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Brzo? Ozbiljno? Ja je malo stavljam jer je gusta i baš mi dugo traje. I meni također je jedna od najboljih :)

      Izbriši