L'oreal Elseve Huile Extraordinaire

by - srijeda, veljače 11, 2015


Razmišljala sam da li da uopće pišem o ovom ulju budući da nije novost na našem tržištu, ali kako sam ga uvrstila među favorite 2014., a i jedno je od dva najdraža mi drogerijska ulja, odluka je pala da ipak napišem recenziju.
Kada je u pitanju kosa, ulja i maske su mi najdraži proizvodi i uopće nemam grižnju savjesti ako ih gomilam i uvijek volim isprobati što ima novo. Kada je izašlo ovo ulje prvotna cijena od 70ak kn za 100 ml mi je nekako bila previsoka, posebno zato što nisam znala što očekivati. Tako da sam uhvatila neko sniženje u DM-u, pa još iskoristila njihov kupon za popust i sve me izašlo oko 40ak kn, što mi je bilo puno prihvatljivije.

Kada sam ga ja kupovala, prije nekih godinu dana, ulje je dolazilo u elegantnoj staklenoj bočici s pumpicom. Nedavno sam u DM-u vidjela ova ulja i bila su u plastičnoj ambalaži. Oblik je gotovo isti kao i kod moje bočice i zapravo tek kada je uzmete u ruke shvatite da se radi o plastici. To me, moram priznati, malo razočaralo, jer puno ljepše i luksuznije izgleda staklena bočica.

Možete ga koristiti ' prije pranja kose za zaštitu vlasi, prije češljanja za postizanje bogate i meke teksture kose, a nakon češljanja za prekrasnu kosu i svilenkasti osjećaj pod prstima sve do vrhova.' 
Nikada ga nisam koristila prije pranja kose jer u tu svrhu koristim biljna ulja, a i nekako mi ga je bilo žao trošiti na taj način. Uvijek sam ga koristila nakon što bih napravila frizuru, da bih dodatno zagladila kosu i dala joj sjaj. U tu svrhu se pokazalo kao odlično. Nakon nanošenja ulja na kosu ona bude zaglađena, meka i dodatno sjajna. Što je najbolje, potreban vam je samo jedan stisak pumpice za cijelu kosu. Nakon upotrebe pegle za kosu vrhovi mi znaju biti lagano isušeni i u tom slučaju ovo ulje je pravi spasilac jer ih nahrani i zagladi. Miris je, rekla bih cvjetni i lagano se osjeti na kosi nakon nanošenja ulja.  Ulje se vrlo brzo upija u kosu, ne ostavlja mastan trag i ne otežava je. Moja kosa je inače masna, ali ovo ulje je ne masti dodatno. Ulje me stvarno oduševilo i volim ga koristiti kao završni touch frizuri. Budući da je potrebna samo jedna pumpica za cijelu kosu, potrajat će vam duže vremena. 
Definitivno je najbolje drogerijsko ulje namjenjeno u tu svrhu i puno mi je bolje od toliko hvaljenih Avonovih uljnih seruma.


SASTOJCI: CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONOL, CHAMOMILLA RECUTITA EXTRACT, COCOS NUCIFERA OIL, SUNFLOWER SEED OIL, NELUMBIUM SPECIOSUM FLOWER EXTRACT, BENZYL ALCOHOL, CINNAMAL, LINALOOL, LINUM USITATISSIMUM FLOWER EXTRACT, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GARDENIA TAHITENSIS FLOWER EXTRACT, ROSA CANINA FLOWER EXTRACT, BISABOLOL, GLYCINE SOJA OIL, PARFUM


Koja ulja za kosu volite koristiti? Jeste li isprobali ovo?







You May Also Like

16 komentari

  1. "...puno mi je bolje od toliko hvaljenih Avonovih uljnih seruma." - mislim da je ovo dovoljan razlog da dobije priliku :)) Jako volim žuti Avon serum, ali ponekad i kosa treba odmoriti od istih preparata, tako da kad dođe vrijeme za novo ulje, to bi moglo biti upravo ovo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobala sam sve te Avonove uljne serume i super su mi, ali ovo ulje mi je puuuuno bolje. :D

      Izbriši
  2. Ja se apsolutno slažem s tvojim doživljajem ovog divnog proizvoda. Šteta što su promenili ambalažu, budem pogledala u Muller-u, možda imaju još primerke u staklenoj bočici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš je šteta, u staklenoj bočici izgleda puno ljepše, ali na kraju krajeva, to i nije toliko bitno, bitnije je ono što je unutra :D A stvarno je divno :D

      Izbriši
  3. Nisam probala Avonove ali bih voljela pokušati sa ovim, gledala sam ga ali nikad da kupim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj, odlično je. Posebno ako uloviš neki popust u DM-u

      Izbriši
  4. Za sve iman neku rutinu, osim za kosu, ti to očito želiš razbit :D Trenutno od ulja za kosu samo koristim neke svoje mixeve prije pranja, radim uljne "kure", "maske" kakoveć, al se bojim išta stavljat na kosu poslje sušenja. Morebit da će se to prominit, volila bi naletit na njega kad bude neka akcija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako naletiš na neku akciju, obavezno ga uzmi. Odlično je, a ne masti i ne otežava kosu

      Izbriši
  5. I ja sam kupila ovo "ulje". :) Pišem ulje s navodnicima pošto vjerujem da su u njemu aktivniji sastojci silikoni od navedenih ulja, ali kad pogledaš listu sastojaka, nema velikih razlika u njima između ovog ulja i Kerastase-ovog Elixir Ultime-a koji je jedno 8 puta skuplji. Još k tome su oba proizvoda iz iste kuće - L'Oreal. Mislim da je ovo odlično rješenje za one koji ne žele potrošiti previše novca na proizvod za koji ne znaju kako će djelovati na njihovu kosu. Ja ga dosta rijetko koristim, ali vidim da ti silikoni i ulja lijepo maskiraju pokoji ispucali vrh u periodu između šišanja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa to mu je i svrha, da zagladi kosu i da se sjaji, neku njegu od njega niti ne očekujem. U tu svrhu koristim biljna ulja, ovo je samo kao završni touch kada napravim friz, da kosa još bolje izgleda. Nisam probala Kerastaseovo, ali koliko znam i ono ima istu svrhu kao i ovo pa ne začuđuje da nema razlike, a još je i ista firma. :D

      Izbriši
  6. podsjeća me na moje LOccitane ulje, koje se isto koristi na 3 načina
    sviđa mi se što lijepo njeguje i ne masti xD šteta što nema više u staklenoj bočici

    OdgovoriIzbriši
  7. Loccitane nisam probala. I da, baš je šteta, ljepše je izgledalo, ali bitnije je ono što je unutra, a ne ambalaža :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Kupila sam nedavno ovo ulje jer je moje pri kraju, ali ga još nisam isprobala. Drago mi je čuti da si zadovoljna te se nadam da će i mene odgovarati :D Moje je u plastičnoj ambalaži i vjerujem da je u staklenoj izgledalo divno, elegantno, ali slažem se da je važnije kakav se proizvod nalazi unutar ambalaže :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš biti zadovoljna, meni je baš super :D

      Izbriši
  9. Moram si nabaviti ovo ulje :) škicam ga već neko vrijeme i sad malo švrljam po recenzijama i na temelju ovoga što si napisala, mislim da ne trebam više čitati nego otići i kupit ga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulje je odlično i baš sam danas vidjela da je u dm-u sniženo na 45 kn tako da požuri :D

      Izbriši