New in: Avon, drogerije, internet

by - nedjelja, veljače 01, 2015

Početak  mjeseca je vrijeme za objavu new in posta. Iskreno, razmišljala sam da li da ga uopće objavljujem ili ne. Hrpa je stvari, a o svakoj treba nešto reći i to me prilično zamara. S druge strane, vidim da volite čitati ovakve postove, sudeći po broju pregleda, a i na taj način dobijem povratnu informaciju od vas što želite da prvo recenziram. Baš zbog količine stvari odlučila sam pisati new in početkom svakog mjeseca, vidjet ćemo kako će to ići kasnije, za sada ću ih objavljivati, ali s više slika, a manje teksta. 
Drugo riješenje je da manje šopingiram pa će biti manje za pisanje i slikanje, but it's not gonna happen.
Kad sam se već dotakla prekomjernog šopinga, moram reći da sam bolesna. Sad će te se nasmijati, odmahnuti rukom i reći 'Znam, znam i ja sam.'  Ne, ja stvarno jesam, onako ozbiljno. Ovisna sam o šopingu. Ima li netko od vas tko je pušač? Probajte jedan, dva dana ne zapaliti. Kako ćete se osjećati? Tako je meni sa šopingom.  
E pa dok me netko od mojih ne pošalje na prisilno liječenje, bit će hrpa ovakvih postova. Samo želim reći, ne pokušavajte to kod kuće.
A sada idemo na kupljene stvarčice.



Već sam vidjela da su cure hvalile Catrice Photo Finish, ali ga nikako nisam kupila. Nabavila sam ga sada, kada izlazi iz prodaje i sve što mogu je lupati glavom o zid jer je savršen. Tako mi i treba! Inače, ovo su prvi Catrice proizvodi koje sam kupila, ikad. Ni sama ne znam zašto, morat ću malo više pažnje obratiti na ovaj brend.



Još nikad nisam probala LPM tuširalice jer sam valjda dvije godine koristila samo Avonove. Ove godine sam odlučila malo promijeniti. Jako volim vaniliju i LPM divno miriše. Kod Balee nisam osjetila neki miris, ali možda se osjeti pri tuširanju. Nisam još isprobala niti jednu tuširalicu, imam još ostataka Avona :)



Alverde krema za umivanje lica me baš zaintrigirala pa sam moralaa uzeti. Bioderma Sebium AKN mi je preporučila Nives (A little makeup obsessed), nadam se da će mi odgovarati. Sve to tek treba isprobati.



Sve kremmice su ponovljena kupnja. Dove koristim već desetak godina za mazanje ruku prije spavanja. A Avon krema od kakaa mi je nova opsesija.



Dva Avon kistića, na prvu su mi se svidjeli, vidjet ćemo kako će ispasti nakon dužeg druženja.


 

U zadnje vrijeme sam nešto poludjela za šljokicama. Za Božić su sve cure objavljivale manikure sa šljokicama, mene je ludilo uhvatilo malo poslije Nove godine.  Inače uvijek kupujem Essence šljokice jer mi se ne da dati više novca za nešto što ću par puta staviti na nokte. Ove su bile snižene na 10 kn jer izlaze iz asortimana, tako da se odlično poklopilo.



Ruževi.



I još ruževa.



Za ovo je kriva Beauty corner by Iveeee :D Vidjela sam kod nje pa sam morala nabaviti.




Bipa maskaru su svi hvalili pa sam uzela da isprobam. Super mi je i Avon tuš. Jako se lako nanosi, a i boja mi je super, ljubičasta. Zlatna olovka za oči je baš nešto što sam trebala u životu. :)



Noviteti iz Avona.  Bit će dostupni, čini mi se, od sljedećeg kataloga.








Parfeme uopće neću komentirati.



U trenutnom Avon katalogu, ako prijeđete iznos od 340 kn, možete kupiti četiri proizvoda po 8 kn. Dva od tih proizvoda su ovi sprejevi, jedan za tijelo, drugi za posteljinu.  Već sam imala taj sprej za posteljinu (kupila sam ga u nekom setu) i to je nešto najsavršenije namijenjeno u tu svrhu. Miris je lavanda i kamilica, ali tako je divan, nevjerojatno. Ne smrdi po lavandi, onako kao sredstvo za tjeranje komaraca, već divno, divno. Cijena mi je oko 50 kn za 100 ml, što mi je previše, pa sam iskoristila ovu priliku i uzela dva. Svakako preporučujem da probate.



Ne da mi ne trebaju, nego su mi jako suvišne. Ali to su one mirisne, da pašu s parfemima.


Mala sklopiva četka za u kozmetičku torbicu.


 Kerastase šampon je njihov prvi proizvod koji sam kupila. Nisam ga još probala, jer trošim jedan drugi, ali puno očekujem. Nadam se da se neću razočarati.

Alpha h balancing cleanser su cure hvalile. Nisam ni njega još isprobala, ali ne sumnjam da će biti dobar. Mell je rekla da je odličan, a njoj se vjeruje na riječ :)


U prošlom new in-u sam vam zaboravila pokazati ove kozmetičke iz New Yorkera. Najmanja mi se najviše sviđa, ali imam toliko gluposti tako da na kraju koristim najveću. Nosim je u torbi sa sobom.


Ako u DM-u niste iskoristili akciju 1+1 gratis na Glade svijeće, može vam biti žao. Ja sam uzela četiri. Jednu sam već popalila, a druga je pri kraju. Tako divno mirišu, dugo gore i miris se osjeti po cijeloj sobi. Puno su bolje od Air Wickovih.


Činilo mi se da nema toliko stvari kad je sve bilo na hrpi, sad ovako kad gledam, više nisam sigurna. Jesam li rekla da sam sve to kupila u siječnju?  Uglavnom, ne pokušavajte ovo kod kuće, posebno ono s parfemima. Ne, nemojte ih brojati, molim vas. 




Što vas zanima da prvo recenziram? Kakav je bio vaš šoping prošli mjesec?








You May Also Like

25 komentari

  1. Ovo s parfemima me je jako nasmijalo. Ja kad bih zbrojila sve parfeme koje sam ikad imala, vjerojatno ih ne bi bilo toliko.

    OdgovoriIzbriši
  2. Max factor stvari si i ja moram kupiti, redaju se samo pozitivne stvari :) Najviše me zanimaju kistići, baš me zanima kakvi su. A parfeme neću ni ja komentirati, sve sam ih isprobala, najviše sam zavoljela Far away :) Odličan i ogroman new in :D volim takve postove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja volim takve šopinge, moj novčanik ne voli :(
      Kistići su super, barem na prvu. A Max Factor sam samo jednom isprobala i bili su mi ok, ali još ih moram isprobati prije konačnog suda :D

      Izbriši
  3. Ovoliko parfema imam u cjeloj svojoj kolekciji :).. Vidim da te ponjelo i kod ruzeva ;). I ja sam takva. Svaki mjesec druga opsesija.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ah ruževi su mi opsesija već nekoliko mjeseci :D A nemam ni ja puno više parfema, imala sam samo 4 prije ovoga

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajmee koliko ruzeva i parfema!!! :D :D ocekujem recenziju MF pudera i okoloocnog highlightera, najvise me zanimaju, a veselim se citati i dojmove o ovom Kerastase samponu jer i sama mislim uskoro kupiti neki :) super new in, stvarno si se ponovila od glave do pete hehe :D ja sam malo stagnirala sa kupnjom, uzela sam samo dva Bourjois ruza (normalno), a osim toga nista, par gelova za tusiranje i kaladont ali to skoro da ni ne racunam jer je kupljeno iz ciste nuzde, a ne radi isprobavanja novih stvari hehe :D malo stedim za fotoaparat (onaj sto instant izbacuje slike) i za odlazak frizeru pa kozmetika pati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah rekla sam i ja da ću stagnirati s kupnjom, iz istog razloga kao i ti, ali eto, fotić će još pričekati.

      Izbriši
  6. Odakle poceti :)? Imam dosta stvari iz posta ali recimo da me zanimaju ove Avon cetke za sminkanje,svi ruzevi i onaj sjaj koji snimih :), takodje i ti Planet Spa noviteti sa belim cajem. Imam Far Away Bella i Gold,Perceive Soleil,Secret Fantasy (roze),sve ih volim. Kakav je Avonov Scent Essence (u smislu je li postojan,jak/slab..?) Moju snaju zanima citrusni iz te linije. Uzivaj u ovim divotama :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Planet Spa s bijelim čajem recenziram tamo negdje pred kraj tjedna, dok još isprobam sve :D Bit će i kistovi i neki od ruževa. Scent Essence je zapravo EDT, blag je miris, nekako ljetni, lagani i nije baš postojan. Ali meni je to ok, posebno za ljeto. Oh, bome uživam :D Hvala ;)

      Izbriši
  7. hAHA SUPER noviteti, i ja planiram uzeti tu avonovu bbockalicu, a parfema omG ja nema ni pola koliko ti imas, haha =D , hhehehe, samo se spricaj, =D
    Amina <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah da, nisam ni ja prije imala ni upola, ali me sad puklo :D Baš, neću se morati tuširati hahaha ko l

      Izbriši
  8. Jao prekrasnih stvari ovdje ima, pol toga bi ti ukrala :D Koliko si platila Catrice puder? Kod nekih blogerica sam pročitala da je snižen na cca 26 kn, a neke kažu 16-17 pa me čisto informativno zanima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga platila 27. Možda su ga kasnije još snizili, ako im je ostalo par primjeraka.

      Izbriši
  9. Ja ću ovo morat pročitat par puta, onesvistila se na prvoj četvrtini posta ups hahahahah EJ LAKOVA EEEEEJJJJJJJJ!!!! Ako ne vidin manikuru ove godine na tvom blogu točno ću popizdit da znaš!!! Mene sve živo zanima, samo ti piši recenzije, kupuj (ubijaš me znaš), uživaj mi u svemu!! <3 :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa Mila <3 Radila bih ja manikure, ali nokti su mi bzvze, pa to ne liči na ništa :/
      Možda jednu, za tebe, napravim :D

      Izbriši
  10. Ovo se obezbijedila do kraja godine s parfemima, pa možda i iduće :D
    Nadam se da ćeš biti zadovljna s Alverde kremom za umivanje, meni je odlična :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe bome, imam ih za do kraja godine :D
      Ma uopće ne sumnjam da će mi biti dobra. :)

      Izbriši
  11. Obožavam ovakve postove, svi proizvodi prekrasno izgledaju. Super, super! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasan i ooogroman new in :). Izuzev parfema, ruževi i lakovi su mi baš "zapeli za oko" ;). Divno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš je ogroman :D Parfema je definitvno najviše, ali ima i ruževa i lakova :)

      Izbriši
  13. Ma ženo gdje da prije gledam! :D Apsolutno sve mi se sviđa, puno je ovdje stvari baš po mom ukusu!
    Nadam se da će ti Alpha H balansirajući čistač biti dobar, ja ga jako volim i definitivno nisam požalila kupnju ali sam sada maaaalo jelly jer vidim da su tvoji u bočici a moji u tubi. :D
    Imam Far away gold i obožavam ga! Tako divno mirišiiii <3 a nedavno sam narucila i mesmerize black i nije me iznevjerio ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe vidjela sam da je tvoj u tubi, mislila sam da će možda i meni doći u tubi, ali stigla bočica, što mi je draže :D
      Far away gold sam isto vidjela kod tebe, uzela tester i svidio mi se :D A Mesmerize black je isto baš super, u zadnje vrijeme ga stalno nosim :D

      Izbriši
  14. hahaha koji new in, koliko parfemaa...
    ove torbice iz new yorkera izgledaju baš slatko, potražit ću ih tamo idući put xD
    mirisne svijeće slatkeee ..
    obožavam Look by Bipa maskaru

    OdgovoriIzbriši
  15. Joj da, baš sam se istrošila :D Torbice su preslatke, morala sam ih imati čim sam ih vidjela :D Meni je Bipa maskara solidna, ali još je moram dobro isprobati da bih dala konačan sud, imam ih puno pa nikako da dođe na red

    OdgovoriIzbriši