In the mood for vanilla #2

by - ponedjeljak, ožujka 23, 2015


Jeste li znali da je vanilija iz porodice orhideja? Spada u najskuplje začine, a jedan od razloga je dugotrajan proces proizvodnje, odnosno polagana fermentacija. Prati ju glas da posjeduje afrodizijačka svojstva, a koristi se i kao korisno sredstvo u poboljšanju probave. Najčešće se koristi u pekarskim i slastičarskim proizvodima, te u duhanskoj i kozmetičkoj industriji. 


Cottage krema za ruke - malo rjeđe teksture nego što to preferiram kod krema za ruke, mislila sam da neće dobro njegovati, ali poprilično dobro obavlja posao. Koristim  je nakon svakog pranja ruku, brzo se upija i fino miriše, iako ne bih baš rekla da miriše po vaniliji.
Ruke ostaju baš meke i nahranjene, ali nisam sigurna da bi pružala dovoljno hidratacije jako suhim i oštećenim rukama. 


Eveline losion za tijelo - zapravo sam planirala kupit maslac za tijelo jer ih više volim, ali u našem dm-u je ostao još samo jedan i to onaj u koji je netko gurao prste, tako da sam odustala od kupnje i kupila losion. Mislila sam da će biti prelagan i da neće dovoljno hidratizirati, ali sam se prevarila. Pruža baš odličnu hidrataciju mojoj normalnoj koži tijela. 
Ne sadrži parabene. Također mi baš ne miriše po vaniliji, ali miris nije loš.


Le Petit Marseillais gel za tuširanje - prvi njihov gel za tuširanje koji sam isprobala, naravno, uzela sam onaj od vanilije i oduševljena sam. Zadnje dvije godine sam koristila Avonove gelove za tuširanje, ali sada se definitivno prebacujem na LPM. Ne isušuje kožu i božanstveno miriše. Jednostavno ga ne mogu prestati njuškati koliko je divan miris.


Balea kremasto - uljni gel za tuširanje - još jedan gel za tuširanje sam uvrstila na listu jer mu nisam mogla odoljeti. Uopće ne miriše po vaniliji, ali nakon tuširanja koža ostaje meka i glatka. Miris je intenzivan i osjeti se na koži nakon tuširanja.


Afrodita masažno ulje - s jojobom i shea maslacem, divno miriše po vaniliji. Ne sadrži parabene, parafin niti silikone. Poprilično se brzo upija, a koža ostaje meka. Iako je namijenjeno masaži, ne vidim zašto ga ne biste koristili i za njegu kože.

Ako niste pročitali prvi post o vanilija proizvodima, klik na link.  Ako vas više zanima neki proizvod, javite pa ću napisati recenziju :)


Volite li vaniliju? Jeste li isprobali neki od ovih proizvoda?







You May Also Like

12 komentari

  1. Ovaj Evelinov želim od kako sam čitala o njemu u nekim novinama. Obožavam sve u vezi vanilije i kokosa, ali vanilija uvijek dominira :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako nekako i kod mene :) Odličan je Eveline losion, baš sam se iznenadila :)

      Izbriši
  2. Imam ovaj Eveline losion i odlican je, bas ga volim :) Volim mirise vanilije, opusta me :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vanilija je najbolja :) Slažem se, losion je odličan. Sljedeći put ću kupiti maslac, baš me zanima kakav će on biti

      Izbriši
  3. Dijelim tvoje oduševljenje LPM tuširalicom :D U tvoje vanilija proizvode bi se ona lijepo uklopili Afrodita piling i maslac za tijelo, koji također mirišu božanstveno ;D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, da, odlična je, takooo divno miriše <3 Piling nisam isprobala jer ih pravim sama, ali imam maslac i super je :)

      Izbriši
  4. Uuuu volim vaniliju, imala sam ovaj Balea kremasto uljni gel za tuširanje i bio mi je fantastičan. Općenito mi je ta Baleina linija gelova za tuširanje super, jer ne isušuje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan je gel :) Zadnjih dvije god sam stalno koristila Avonove i nekako izbjegavala Balea jer su mi imali neki plastični miris, ali sad ih ponovno otkrivam i baš su odlični. Ovaj me stvarno oduševio :)

      Izbriši
  5. Ova LPM krema za tusiranje mi je najomiljenija na svetu! Obozavam vanilu u svemu, ali je ta tusiralica bas posebna :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš je odlična, tako divno miriše, baš sam se navukla :)

    OdgovoriIzbriši
  7. baš divan post,,, i zanimljivost o vaniliji :)
    proizvodi me svi mame, iako niti jedan nisam probala.. miris vanilije volim kada je umjerena, ne preteška i obično kada je kombinirana s nekim drugim mirisom :D
    voljela bih isprobati Balein gel za tuširanje i Afrodita masažno ulje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Ja volim čistu vaniliju, recimo LPM gel za tuširanje i Afrodita masažno ulje od svih proizvoda najvanilastije mirišu :)
      Svakako probaj Balea tuširalicu i Afrodita ulje, odični su.

      Izbriši