In the mood for vanilla

by - petak, ožujka 20, 2015


Vanilija je moj omiljeni okus i miris tako da  sam njome odlučila otvoriti seriju 'flavour postova' u kojima ću pisati o nekoliko proizvoda određenog mirisa. Kada sam pripremala ovaj post shvatila sam da imam hrpu vanilija proizvoda pa će ovaj post ići u dva dijela, a možda s vremenom napišem i još koji vanilla related post jer mi je vanilija stvrano najdraža i nikad dosta takvih proizvoda. 


Ne znam jesti li primjetili, ali Malizia dezića više baš i nema u prodaji, ja sam svoj primjerak pronašla u jednom trgovačkom centru. Malizia dezići me vraćaju u srednju školu, kada sam ih stalno koristila, posebno ovaj od vanilije. Godinama ih nisam koristila tako da sam se sad podsjetila zašto sam ih voljela. 
Inače dezodoranse u spreju ne koristim protiv znojenja, za to koristim roll-on deziće koji spriječavaju neugodne mirise, ovakve sprejeve koristim za prskanje po odjeći u situacijama kada ne želim ili ne mogu nositi parfem. Ne ostaju dugo na odjeći, ali dovoljno da se malo osvježite. Ovaj od vanilije tako divno miriše, ne mogu ga prestati prskati, totalno sam se navukla. Ako naiđete negdje na njega, svakako ga kupite i probajte.Cijena je 20 kn.



Kada su u pitanju maske za lice, one za čišćenje koristim kupovne, a hidratantne izrađujem sama. No ovu Schaebens hidratantnu masku sam morala kupiti, baš iz razloga što je od vanilije. Maska se nanosi na suhu i čistu kožu, drži 15ak minuta, a zatim obriše. Većina maske se zapravo upije, tako da jednostavno možete samo umasirati ostatak u kožu. Nakon upotrebe koža ostaje meka i nahranjena. Mala vrećica maske je dovoljna za jednu upotrebu, a cijena joj je 5 kn u Mulleru. 




 U zadnje dvije godine često sam mijenjala šampone za kosu ne bih li pronašala svoj holy grail šampon, neki koji će me oboriti s nogu i imati neki wow efekt na mojoj kosi. Očito sam previše tražila, jer takav šampon nisam pronašla već sam ostajala sve razočaranija, budući da sam s vremenom počela kupovati i skuplje šampone koji nisu imali nikakav poseban efekt, osim prevelike cijene. Kap koja je prelila čašu bio je Kerastase šampon koji je bio 150 kn težak fail. Nakon toga je bilo ili koristiti one litarske šampone ili ove Balea. Odlučila sam dati priliku Balea šamponima, koje nikada do sada nisam koristila.
Uzela sam šampon za suhu kosu od vanilije i badema, a cijena mu je 9 kn. Što očekivati za 9 kn? Ja nisam očekivala apsolutno ništa i baš zato me ovaj šampon oduševio. Neću puno duljiti, koristim ga tek tjedan dana, a sve dojmove napisat ću u recenziji, samo ću reći da je dobar ili čak i bolji od duplo skupljih šampona, pa čak i deset puta skupljih.
Divno miriše po vaniliji, jedino mi je žao što miris ne ostaje u kosi i nakon sušenja. Definitivno jedan budget buy proizvod i svakako ćete još čitati o njemu na blogu.



Volim maske za kosu, toliko ih volim da ih zapravo skupljam. Kada sam kupovala šampon za kosu, nisam mogla odoljeti i ovoj maski, posebno zato što je od vanilije. Nisam puno očekivala od nje s obzirom da joj je cijena 15 kn, ali pokazala se prilično solidnom. Više dojmova podijelit ću s vama u recenziji, sada ću samo reći da lijepo zagladi kosu, a kao i kod šampona, miris ne ostaje u kosi nakon sušenja, zbog čega sam vrlo žalosna jer stvarno divno miriše.



Glade svijeće su najbolje svijeće koje možete kupiti u drogerijama i trgovačkim centrima. Sporo gore, a zamirišu cijelu sobu. Ja ih imam nekoliko i sve su mi odlične, a ova od vanilije je tako divna.  Cijena je oko 30 kn, ovisno gdje kupujete, ali ako ih uspijete naći na nekom popustu, još bolje.

 

Volite li vaniliju? Jeste li isprobali koji od ovih proizvoda? 






You May Also Like

19 komentari

  1. Nisam isprobala ništa od ovoga, ali sam vidjela jedan proizvod koji bi ti se svidio :D Neki dan sam bila u Dm-u i gledala cijenu onih Balea mlijeka pod tušem i postoji LE verzija od vanilije koja košta 20 kn za 400 ml. Inače nisam neki fan vanilije, ali to Baleino mlijeko preeeedivno miriši <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj vidjela sam to. Razmišljala sam da li da ga kupim, ali na kraju nisam. Ali morat ću, da ne izađe iz prodaje :D

      Izbriši
  2. I ja obozavaaaaam vaniliju! ♥ jedva cekam recenziju za ovu masku za kosu, do sada je nisam videla tako da cu obratiti paznju tokom sledece kupovine. Maske volim najvise, uvek imam po 2 koje menjam u mesecu i volim probavati razlicite tako da podeli samnom svoje favorite :) jesi cula da se kao kosa maske zasiti / navikne i da je treba par meseci biti brez kao neki detox kose? Sta mislis o tome? :D puno pozdrava iz Slovenije

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vanilija je najbolja! :D
      Čula sam za teoriju da se kosa zasiti, ali ne znam da li je stvarno tako i u praksi. Ja trenutno imam 4 maske doma, imala sam i više, ali su mi neke dosadile pa sam podijelila. Inače uopće ne koristim regeneratore već maske nakon svakog pranja i vidim da to odgovara mojoj kosi i puno je zdravija otkako tako radim. Uvijek uzmem neku drugu masku, ovisi kako sam raspoložena za koju. Jako volim La Croa masku s arganom i L'oreal Ever Rich, obje su odlične.

      Pozdrav teb iz SlAvonije :D

      Izbriši
  3. Masku koristim već drugi put i stvarno je dobra :) a ko bi rekao! S obzirom na cenu.
    Super mi je i ambalaža :D
    Volim vanilu, ali kad je čista i bez mošusnih dodataka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno dobra maska i jakooo dobra cijena. I šampon je stvarno odličan. Uzevši u obzir da je 9 kn nisam baš ništa očekivala, ali pokazao se kao jako jako dobar.

      I ja preferiram čistu vaniliju :D

      Izbriši
  4. Ovo je moj miris zime i još nekoliko jestivih volim :D Nisam baš za vaniliju kad je toplije, ali mogla bih probati masku kad se već miris ne zadržava :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je vanilija dobra tijekom cijele godine. Jednostavno je obožavam i ne mogu se ograničiti samo na jednu sezonu. :D

      Probaj masku, svakako, super je, a stvarno jeftina :D

      Izbriši
  5. Totalno sam zaboravila na Malizia deziće a u srednjoj sam ih skupljala :D nikad nisam isprobala ovaj od vanilije i vjerujem ti na riječ da miriši super..inače, bilo koji proizvod koji sadrži vaniliju mi obično bude dobar ili čist solidan, i to upravo zahvaljujući tome što je i meni vanilija jedan od najdražih mirisa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vanilija je zakon! Malizia dezići su odlični. Imala sam ih i ja nekoliko, ali ovaj od vanilije mi je favorit. :D
      Ako ga negdje nađeš, probaj

      Izbriši
  6. Volin vaniliju, iako meni paše u umjerenijin dozama, brzo mi se sve ogadi :D Recenziju maske za kosu željno iščekivan, "grizem nokte" :D <3 I veselim se nastavku ovih postova, originalna ideja :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Brzo će recenzija, samo da je dobro isprobam, nemoj sve nokte pogristi :P

      Izbriši
  7. Super post, ja imam ovu svijeću od cimeta i jabuke, predivno miriše ali s obzirom da sam vanilla ovisnik, moram kupiti i i ovu, pod hitno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala od naranče, divnaaaa je, i od nekih začina. Jabuku i cimet isto obožavam, ali je nije bilo kad sam kupovala. Obavezno nabavi ovu, tako je dobraaa

      Izbriši
  8. Vanilja ♥ Volim Glade svijeće i imam ih nekoliko, ali ovu vaniliju nikako da isprobam :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja obožavam Glade svijeće, vaniliju isto svakako isprobaj, odlična je. Stalno je njuškam :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Miris vanilije mi je drag, ali ništa posebno. Ako mogu birati, izabrati ću uvijek citrusne mirise

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je najdraži :D Citrusni su mi ok za ljeto, recimo, ali rijetko uzimam proizvode citrusnih mirisa.

      Izbriši
  11. I ja volim miris vanilije u svemu :) često uzimam gelove, kupke, kremice za ruke s mirisom vanilije :) i da Malizia me podsjeća ma mlađe dane :) to mi je bio valjda prvi dezić :)

    OdgovoriIzbriši