Kerastase Bain Clarifiant šampon za kosu

by - srijeda, ožujka 11, 2015


Moja kosa je masna i stoga je moram prati tri puta tjedno. Točnije, utorkom, četvrtkom i nedjeljom. Sad se pitate zašto tim danima. Zato što je moram prati svaki drugi dan, a ovaj raspored sam uvela još u srednjoj školi jer sam htjela prati kosu svake nedjelje tako da ponedjeljkom idem u školu čiste kose. Kada sam izlazila, prala sam je i subotom, sada više ne izlazim pa 95% vremena perem kosu tri puta tjedno. Iako mi je vlasište masno vrhovi su skloni sušenju i stoga rado koristim ulja. Stavljam ih i na vrhove i na vlasište, ali mi se kosa ne masti pojačano zbog upotrebe ulja.  Također sam isprobala i prati kosu samo dva puta tjedno, ali to kod mene jednostavno ne funkcionira. Šamponi za suho pranje me nisu oduševili i čak niti s njihovom upotrebom ne mogu produžiti pranje kose za dan ili dva. Kosu uvijek perem navečer i sljedeći dan je čista i lepršava, ali već dan nakon toga pri korjenu je otežala i lagano masna i čak niti šampon za suho pranje ne može popraviti stanje. Ostavljajući još jedan dan neopranu kosu ona postaje još masnija i počinje me svrbjeti vlasište. Dakle, zaključak do kojeg sam s vremenom došla je da kosu moram prati tri puta tjedno i da mi ništa ne pomaže da smanjim taj broj.

Tijekom godina samo sam par puta koristila šampone za masnu kosu jer ih ne volim. Ne sviđa mi se njihova bezbojna tekstura i nikad nisam vidjela neko poboljšanje koristeći ih. Uvijek koristim šampone za suhu i oštećenu kosu jer mi je bitnije da su vrhovi zdravi i da je kosa meka i glatka, za saniranje masnoće jednostavno operem kosu.

 Zadnje dvije godine često mijenjam šampone za kosu ne bih li naišla na neki koji će me oduševiti. Kako već neko vrijeme škicam Kerastase proizvode, kao prvi njihov proizvod koji ću isprobati uzela sam ovaj šampon. Čula sam da se kod njihovih proizvoda mora pronaći linija koja odgovara našoj kosi inače neće djelovati. To me natjeralo da uzmem šampon za masnu kosu, bojeći se da neki za suhu i oštećenu kosu neće funkcionirati kod mene, a dati 150 kn za fail šampon i nije malo. 



Nisam očekivala čudo niti to da će šampon moju masnu kosu pretvoriti u normalnu. Imam masnu kosu i takva će vjerojatno ostati do kraja mog života. Ono što sam očekivala je da će mi upotreba ovog šampona smanjiti broj tjednih pranja kose na dva umjesto dosadašnjih tri. Nažalost, to se nije dogodilo. Ovaj šampon nije napravio apsolutno ništa što nisu napravili i neki od 20ak kn. Čak mi je od nekih šampona namijenjenih suhoj i oštećenoj kosi od 20kn kosa bila mekša i sjajnija. 
Da, opere on kosu, da, jedan dan je ona čista, ali ne napravi ništa posebno, ne produžuje vrijeme pranja što bi se očekivalo od šampona ovog cjenovnog ranga. 

Nakon prve upotrebe, kad sam vidjela da mi kosa nije duže čista nego s drogerijskim šamponima, pomislila sam da mu možda treba vremena da djeluje. Ali niti nakon mjesec i pol, koliko mi je trajala bočica od 250 ml, nema nekog učinka. 

Moram reći da sam nemalo razočarana ovim šamponom, posebno uzevši u obzir cijenu, a i činjenicu da su Kerastase proizvodi vrlo hvaljeni. No to nije umanjilo moju želju za isprobavanjem drugih Kerastase proizvoda. Imam na popisu još dva njihova šampona koja želim isprobati, ako ni oni ne pokažu neki efekt na mojoj kosi jednostavno ću je početi prati s onim litarskim šamponima jer me potraga za THE šamponom već pomalo umara. Ionako mi služe samo za pranje kose, odnosno uklanjanje sebuma, njegu prepuštam maskama i uljima. 



Kratko ću se osvrnuti i na pakiranje, koje je tipično za Kerastase šampone i moram priznati, meni malo nepraktično. Navikla sam na čepove s poklopcem, pa mi je nezgodno koristiti ovaj čep na odvrtanje. No to ionako ne bi bilo toliko bitno da proizvod unutar pakiranja funkcionira, ali kada ni proizvod  ne ispuni očekivanja, onda je lako naći zamjerke i na ambalaži.

Naručila sam ga preko stranice Lookfantastic gdje dođe oko 150 kn. Kad sam ga kupovala bio je aktivan kod za popust pa sam ga platila oko 130 kn.  Dok sam tražila link nisam mogla pronaći konkretno ovaj šampon Bain Clarifiant na Lookfantasticu, već neki drugi. Da li mu je učinak isti kao i kod mog ili ne, ne bih znala reći, a iskreno, nemam živaca niti isprobati. Ako netko isproba, neka mi javi :)


Jeste li isprobale ovaj šampon? Koji je vaš omiljeni Kerastase šampon?









You May Also Like

16 komentari

  1. Isprobala sam onaj za obojenu kosu, i ok mi je, al isto tako, nist posebno. Ne bi ponovila kupnju. Imam masnu tanku kosu, i htjela bi probati Kerastase za volumen, a ako ni taj ne ispuni ocekivanja vracam se jeftinijim varijantama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja želim isprobati taj za volumen. Selma s MetoBeauty kaže da je dobar, baš ću isprobati pa vidjeti. Ako ne valja i ja se vraćam drogerijskim varijantama :)

      Izbriši
  2. ajme baš mi je žao da nisi vidjela baš nikakvu razliku, u smislu, kerastase ima stvarno divne proizvode za kosu, ovo me je baš iznenadilo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i mene isto, čitala sam pohvale za njihove proizvode, ali eto, meni ovaj šampon nije napravio ništa. No to ne znači da mi i drugi proizvodi neće odgovarati :D

      Izbriši
  3. Muko mila cijene :O Inače mi se nešto svidi, vidin cijenu reko ne sviđa mi se x'D
    Za tolike pare tako nešto radit ne da nije uredu, nego je nedopustivo po meni. Meni je najbolji šampon ikad Balea Vitamin šampon, pola litra 10kn. Ej da san ga ja probala, brate bili, to bi ja naložila, potpalila vatru s ambalažon bar da mi neku korist da ;D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha baš, cijena je muka :D Kupiš nešto skuplje, očekuješ da će biti rezultata, kad ono ništa, to je najgore. Da je dobar ne bi mi uopće bilo žao, ovako... bačen novac...

      Izbriši
  4. ajoj, to je i meni grozno, kad das toliko novaca za nula bodova. ajde, manje boli kad se plati manje u drogerijama ali ovo je jedna lijepa suma za koju se moglo kupiti više šampona za takav tip kose.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, baš grozno. Ovi drogerijski isto nisu davali neke rezultate, svi hvale Kerastase, reko idem probati, možda bude dobro, kad ono ništa. Mogla sam 6-7 drogerijskih od 20 kn kupit i imala bih pa skoro za cijelu godinu, budući da mi inače traju mj i pol do dva. Da je dobar uopće mi ne bi bilo žao, ovako je bačen novac.

      Izbriši
  5. e kao da sebe čitam xD masna kosa, pranje nedjeljom zbog škole,, i ne voliim šampone za suho pranje xD
    za takvu cijenu je trebao napraviti puno više.. mislim da bi ti velika promjena i poboljšanje bilo samo to da ju dva dana ne trebaš prati ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma za tu cijenu mi je i frizuru trebao napravit :D hehe šalim se, ali baš je fail ispao. Nisam ni očekivala više, samo da smanjim jedno pranje tjedno, ali ništa. A šta ćeš....događa se

      Izbriši
  6. He, he i ja perem kosu nedjeljom zbog istog razloga :D Imamo jako slične probleme, no to već znaš i slažem se s tobom oko svega napisanog :D Nije mi problem izdvojiti toliku cifru za nešto što radi svoj posao, no ove je baš katastrofa :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe bit će da nas više pere kosu nedjeljom :D Da, mi imamo sličnu kosu i baš je bed kad nešto tako skupo ne napravi ništa. Nije ni meni problem dati više novca za nešto što odlično obavlja posao, no da, ovo je ispalo bacanje novca :(

      Izbriši
  7. Vidim da nas je dosta razočarano šamponima za kosu, ja sam također u potrazi za idealnim. Već nekoliko mjeseci koristim TIGI Dumb Blonde i oduševljena sam početnim efektom, frizura stvarno divno izgleda, ali već drugi dan kosa sve klone i izgleda blago rečeno grozno i ispijeno :/. Baš mi je žao što si se razočarala Kerastese šamponom, jer i ja sam razmišljala o kupovini baš tog šampona.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ponekad mi se čini da previše očekujem od šampona... Sad sam odustala, kupujem samo najjeftinije, uložit ću više u maske, ionako su mi ulja i maske najdraži proizvodi za kosu :D
      TIGI nisam probala, ali sigurna sam da je grozno kad kosa već drugi dan izgleda užasno :/ A što se tiče ovoga, ne znam, možda tebi bude bolji, kod mene stvarno nije bilo nekog efekta, a čak nisam ni očekivala čuda ili ne znam ti ja kakav efekt :/

      Izbriši
  8. Nisam probala ovu liniju, ali šampon za obojenu kosu obožavam i vjerna sam mu evo vec skoro godinu dana <3.
    Kerastase ili voliš ili ne voliš, ili fulaš liniju haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D Liniju nisam fulala, baš zato sam ga i uzela, da ne fulam :D A što se tiče toga da li ću voljeti ili ne, moram isprobati još neke proizvode pa ću dati konačan sud. Ne želim ne voljeti cijeli brend zbog jednog faila. A i baš osjećam da će mi njihove maske biti jako jako dobre :D

      Izbriši